Nu ik 4 jaar plezier heb gehad met mijn vorige gamesysteem, wordt het nu zeker tijd voor een upgrade. Ik wil eigenlijk alles vervangen, met uitzondering van: SSD, HDD, Optical Drive, RAM, Monitor en ander randapperatuur.
Ik heb met mijn beetje kennis en pricewatch een systeem samengesteld. Mijn vragen zijn:
- Is dit het beste moederbord/een van de beste moederborden die je voor dit geld kan krijgen?
- Hebben jullie nog suggesties voor mijn systeem?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Flink gamen, maar ook websurfen en ander standaard gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900 euro, inclusief verzendkosten, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
G.Skill Ripjaws 8GB Ram, Kingston SSDNow 120GB, WD Green 500GB, LG optical drive, Windows 8.1, Philips 24 inch 1080p monitor, toetsenbord, muis en 2.1 speakers. Ook heb ik nog wel wat fans.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Moederbord, Videokaart, Kast, Processorkoeling en een Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia, zijn me altijd goed bevallen en wil ik liever niet vanaf. Ook asus vertrouw ik op basis van eerdere aankopen van ze, en ik vind dat ze altijd kwaliteit leveren. Corsair voor behuizingen, omdat de toolless assemblage me erg aanspreekt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag lekker groot zijn, zodat ik meer dan genoeg ruimte heb, ook voor een mogelijke upgrade later naar waterkoeling.
Ga je overklokken?
Niet met deze koeler, maar misschien wel als ik uiteindelijk overga op waterkoeling
Ik heb met mijn beetje kennis en pricewatch een systeem samengesteld. Mijn vragen zijn:
- Is dit het beste moederbord/een van de beste moederborden die je voor dit geld kan krijgen?
- Hebben jullie nog suggesties voor mijn systeem?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Flink gamen, maar ook websurfen en ander standaard gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900 euro, inclusief verzendkosten, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
G.Skill Ripjaws 8GB Ram, Kingston SSDNow 120GB, WD Green 500GB, LG optical drive, Windows 8.1, Philips 24 inch 1080p monitor, toetsenbord, muis en 2.1 speakers. Ook heb ik nog wel wat fans.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Moederbord, Videokaart, Kast, Processorkoeling en een Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia, zijn me altijd goed bevallen en wil ik liever niet vanaf. Ook asus vertrouw ik op basis van eerdere aankopen van ze, en ik vind dat ze altijd kwaliteit leveren. Corsair voor behuizingen, omdat de toolless assemblage me erg aanspreekt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag lekker groot zijn, zodat ik meer dan genoeg ruimte heb, ook voor een mogelijke upgrade later naar waterkoeling.
Ga je overklokken?
Niet met deze koeler, maar misschien wel als ik uiteindelijk overga op waterkoeling
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,89 | € 189,89 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 770 2GB Superclocked ACX Cooler | € 302,95 | € 302,95 |
| 1 | Corsair Carbide Air 540 Zwart | € 96,25 | € 96,25 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 837,04 | |