Toon posts:

tv out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde dat er een soort kaart bestaat met een tv out uitgang erop. is dit waar?

en zo ja wat zijn de mogelijkheden met die kaart. welk merk en type en de prijs.
ik heb nou een Asus V3800 tnt2 32mb zonder tv out.

Alvast bedankt

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Je zoekactie naar 'tv out' leverde 1321 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

SEARCH!!!!

Alle proemn in n drek

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Bedoel je soms een omzettertje van monitorsignaal naar TV signaal? Ze bestaan, maar ik zou niet weten waar ze te koop zijn en wat ze kosten. Waarschijnlijk kun je beter meteen een snellere videokaart kopen waar vaak al een TV Out op zit :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 23:24 schreef Exirion het volgende:
Bedoel je soms een omzettertje van monitorsignaal naar TV signaal? Ze bestaan, maar ik zou niet weten waar ze te koop zijn en wat ze kosten. Waarschijnlijk kun je beter meteen een snellere videokaart kopen waar vaak al een TV Out op zit :)
Ja inderdaad die bedoel ik
ik wil graag films afkijken op tv ben me monitor namelijk een beetje zat (14")en me tv is stukke groter

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Trust verkoopt ze, om je VGA signaal naar TV om te zetten. Ik heb er een aantal gezien, en ben niet echt helemaal wild van de TV kwaliteit, dus misschien dat een nieuwe videokaart inderdaad geen heel gek idee is, moet je ff met de search kijken welke videokaarten een goeie TV out hebben (zonder zwart kader etc.). Ik weet dat in ieder geval de Matrox G400 een supergoeie TV out heeft. Als je DVD's kijkt, kun je ook een hardware DVD decoder kaart kopen, daar zit een TV out op, maar als je DiVX kijkt heeft dat weer geen zin...

Verwijderd

Die kastjes zijn o.a. te koop van Trust (televiewer). Je krijgt ze o.a. bij Dynabyte (199,-)

Verwijderd

Ik zie dat Oviparous me net voor was...

Verwijderd

Ik heb toev. zo'n Trust (no one) geval. Ze zijn absoluut niet geschikt voor desktop toepassingen. Bureaublad en text is zeer 'wazig' cq onscherp. Wel prima beeld tijdens fraggen of een divxje ;-)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

F199,- voor iets met de naam Trust erop :r
Misschien een beter idee om dan voor iets meer een Geforce2-mx te kopen met tv out.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 10:48
matrox G450. Perfect.
Maar ook daarmee kun je vrijwel geen desktop toepassingen doen.
Dat kan met niet een kaart. Voor het hoe en waarom lees de search.
Voor dvd en divx perfect, en niet duur.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 00:12 schreef sjuk het volgende:
F199,- voor iets met de naam Trust erop :r
Misschien een beter idee om dan voor iets meer een Geforce2-mx te kopen met tv out.
Ik heb nooit zo'n Trust geval gezien, maar een tvout van een GF2MX is echt niet alles / :r (en ja ik heb er zelf een).

Volgens mij kan je het allerbeste idd voor de Matrox gaan, en als 2e optie de Trust.

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Moet je wel eerst de boel instellen en weer eens en nog eens. Mijn GeForce 2 MX heeft ook Tv Out alleen vaag genoeg wil dat ding maar niet in kleur. Hij doet het wel, maar dan alleen in zwart wit. Als ik dan de frequenti verander dan moet ik mijn drivers in windows opnieuw instaleren want anders heb ik geen beeld meer :?

Signature

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
Ach jongens toch, koop gewoon zo'n ding van trust.
1. Het is wel trust maar het werkt wel
2. Het werkt op elke computer, alleen maar kabels verwisselen
3. Okee het beeld is niet perfect op je desktop maar de films zien er prima uit.
4. Koop nog wel ff een audiokabeltje erbij want die zit er niet bij, Wel zitten er alle mogelijke kabels bij voor het beeld

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Nog een betere tip mischien? Als je geen zin hebt om de video-out en audiokabels bv van de studie/slaapkamer naar de woonkamer te trekken, gebruik dan de 'trust wireless video & dvd viewer' Deze sluit je aan op de video out ingang van je videokaart en ook op je soundkaart, en dan "beamt" hij het signaal naar je tv. Geen kabels meer. En dezelfde (crappy?) kwaliteit als met een directe kabelverbinding. Maar inderdaad; fox mulder heeft altijd gelijk.... :)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe werkt dat met games hoe is het beeld dan? vrij scherp of lekker wazig?

Verwijderd

Zelf maken?

http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/circuit.html

Goedkoop! Werking niet gegarandeerd. Lees zelf maar.
Pagina: 1