Yo ik ben op zoek naar een laptop die gewoon degelijk is niks flashies waar ik battlefield 4 op ULTRA mee kan spelen maar gewoon een degelijke multimedia pc waar ik een beetje op kan gamen, denk Counter-Strike ofzo en Guild Wars 2 (op niet die hoogste settings), verder een filmpje kijken en me studie materiaal verwerken, een beetje solide zou ook fijn zijn.
Wat is je budget?
Mijn budget is Max 600 euro ga een half jaar naar het buitenland en kan me centen momenteel beter daar uitgeven dan dat ik nu een laptop van 1400 euro koop.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem hoogstwaarschijnlijk wel is naar de universiteit meenemen, dus 15" lijkt me wel de max qua grote dit is toch vrij standaard, gewicht maakt me niet heel veel uit zolang het niet als een bakstenen collectie aanvoelt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt me niet uit, nogmaals als het maar een beetje degelijk apparaat is dat niet uit elkaar valt als je er naar kijkt.
Zat zelf te kijken naar deze, of iets in die richting, gewoon best bang for bucks op dit moment en van degelijke kwalitieit, ben best bereid een paar tientjes extra te leggen als dit een groot verschil maakt maar niet te extreem.
( Lenovo IdeaPad G50-70-00519 ) pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-00519
( Acer Aspire V5-552-10578G1 )Taii pricewatch: Acer Aspire V5-552-10578G1Taii
( Asus X550CC-XX043H ) pricewatch: Asus X550CC-XX043H
Hoop dat iemand me kan helpen groetjes!
Wat is je budget?
Mijn budget is Max 600 euro ga een half jaar naar het buitenland en kan me centen momenteel beter daar uitgeven dan dat ik nu een laptop van 1400 euro koop.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem hoogstwaarschijnlijk wel is naar de universiteit meenemen, dus 15" lijkt me wel de max qua grote dit is toch vrij standaard, gewicht maakt me niet heel veel uit zolang het niet als een bakstenen collectie aanvoelt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt me niet uit, nogmaals als het maar een beetje degelijk apparaat is dat niet uit elkaar valt als je er naar kijkt.
Zat zelf te kijken naar deze, of iets in die richting, gewoon best bang for bucks op dit moment en van degelijke kwalitieit, ben best bereid een paar tientjes extra te leggen als dit een groot verschil maakt maar niet te extreem.
( Lenovo IdeaPad G50-70-00519 ) pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-00519
( Acer Aspire V5-552-10578G1 )Taii pricewatch: Acer Aspire V5-552-10578G1Taii
( Asus X550CC-XX043H ) pricewatch: Asus X550CC-XX043H
Hoop dat iemand me kan helpen groetjes!