Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Beste Tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem, ik heb al contact gehad met de helpdesk van msi maar die zeggen stuur maar op dan kijken we ernaar. En aangezien mijn laptop buiten de garantie zit vind ik dat niet z'n goed idee.

Het probleem: mijn laptop zet ik altijd in sluimerstand omdat dit gewoon een stuk makkelijker is, dan kan ik gewoon snel doorwerken als ik hem weer aan zet. Nu gaat die gewoon normaal in sluimerstand, het scherm wordt zwart en de lampjes gaan enkele seconden( 10, 15) later uit, zoals die altijd gedaan heeft. Maar regelmatig bij het weer aan zetten moet ik opnieuw inloggen en dan zijn al mijn programma's afgesloten. Dan krijg ik ook een melding van Chrome om de tabbladen te herstellen. Verder krijg ik nergens een melding, ook niet iets in de richting van uw computer is niet correct afgesloten. Tevens is de wifi kaart ook uitgeschakeld als ik de laptop weer aan zet. Het probleem doet zich bijna altijd voor als de laptop niet aan de lader zit. Zit de lader er aan heel de tijd dan heb ik volgens mij geen problemen.

Nu heb ik de accu al vervangen, wifi kaart vervangen, Windows opnieuw geïnstalleerd.

Het gaat om een msi ge620dx-296nl met ssd en een hhd ipv dvd drive. Ook zit er nu een intel dual band wireless ac 7260 adapter in.

Ik heb geen idee waar ik het probleem nog kan zoeken.
Ik ga zo nog even testen of ik het probleem in een bepaalde situatie kan reproduceren.

Ik hoop dat jullie misschien een oplossing weten.

Edit: Kan het probleem nog niet reproduceren. Verschillende stekker erin stekker eruit problemen getest.

[ Voor 3% gewijzigd door Quas op 26-06-2014 16:52 ]