Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 niet geinstalleerd krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Rickjuh
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een aantal maanden geleden een Toshiba c50 of hoe het ook allemaal heet gekocht, echter zit hier de mislukte windows 8.1 op.
Nu probeer ik windows 7 te installeren maar hij geeft steeds een fout melding.
Daarin staat dat ik het af moet sluiten en weer opnieuw moet proberen en dat blijft hij dan steeds op nieuw zeggen.

Nee is geen legale versie.
Wie weet hoe ik het er toch op krijg want word helemaal gek van die 8.1 :(

Rickjuh

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:32

Wish

ingwell

Koop een legale versie.

No drama

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Lekker duidelijke informatie, hij geeft een melding en ik wil hulp? En je geeft al aan dat het geen legale windows 7 betreft dus volgens mij kunnen we je daar niet mee helpen.

• Rickjuh
  • Niet online
Ik heb de versie al vaker geinstalleerd en nooit problemen mee gehad, echter bij deze windows 8.1 crap begint hij wel te klagen.

Verwijderd

Verwijder Windows 8 en voeg alle partities samen. Gebruik hiervoor een BootCD.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Of i.p.v. halfbakken 3rd party-oplossingen gewoon diskpart > clean disk tijdens setup uitvoeren en alles is ook gelijk leeg.

Waarom trouwens steeds crap en mislukt gebruiken in zinnen waar je het over Windows 8.1 hebt? Voegt niets toe aan het onderwerp en komt ook nog eens dom en ongefundeerd over.

Dat je Windows 7 niet geïnstalleerd krijgt kan niets te maken hebben met, en heeft ook niets te maken met Windows 8.1. Boot je wel vanaf het installatiemedium zelf?

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:17
Heb je al geprobeerd met secuire boot uit? Die optie staat in de bios en geeft meestal dat probleem

• Rickjuh
  • Niet online
Nou, ik heb de security boot uit gezet.
Nu pakt hij bij het installeren wel de cd maar dan kan je wachten wat je wil maar er gebeurt niks.
Hij blijft dan hangen bij starting windows, net 15 minuten gewacht en er blijft alleen maar starting windows staan.
Wat moet ik nu nog veranderen zodat hij wel verder gaat?
Pagina: 1