Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Dan moet je ook maar niet op een flame reageren, maar vooruit dan... 
Maar die 2 gun ik je niet; ik geef lekker +0.49

Nogmaals trouwens:
met 'Modverdommenog'saantoezeg!' ben je de layout aan het verneuken...
Maar die 2 gun ik je niet; ik geef lekker +0.49
Nogmaals trouwens:
met 'Modverdommenog'saantoezeg!' ben je de layout aan het verneuken...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ik vind het zo en zo al opvallen dat als je op relatief oude (+12 uur) postings reageert ze nooit worden gemod, en ik dus steeds minder zin krijg om te reageren aangezien ik redelijk vaak op "oude" items reageer en die allemaal op 1 blijven staan.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Nooit gemod is overdreven: er is altijd nog de modqueue en als ik bijvoorbeeld de tijd heb wil ik best een aantal threads uit die queue wegmodden. De laatste weken heb ik dat niet meer gedaan, want ik doe dat eigenlijk alleen als mijn modpunten 'op niveau' zijn. Pas nu (sinds BC3) is dat niveau weer een beetje op de gebruikelijke hoogte.Ik vind het zo en zo al opvallen dat als je op relatief oude (+12 uur) postings reageert ze nooit worden gemod...
En zo zijn er genoeg mensen die nooit te beroerd zijn om de queue af te werken.
Maar als je je echt ergert aan een reactie op een oude nieuwspost die op 1 blijft staan: waarom reageer je in die gevallen dan niet op 2?
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Ach die koekie heeft al karma zatOp zondag 10 juni 2001 23:13 zat testcase te zeuren om meer karma voor Cookie:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=309936
Dit staat al meer dan 24 uur doodgemoedereerd ongemodereerd te wezen. Zonde....
Mooie overwinning gisteren BTW...
Omdat ik daar meestal zelf al op heb gereageerd, waardoor ik dus niet kan modereren. Maar om even een voorbeeldje te noemen, ik heb gisteren op de topic over de Tualatin gereageerd en die staat nog steeds ongemod en aangezien mijn vooraad mod puntjes niet al te hoog meer is wordt het ook steeds moeilijker om te modereren.Maar als je je echt ergert aan een reactie op een oude nieuwspost die op 1 blijft staan: waarom reageer je in die gevallen dan niet op 2?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Iets zegt me dat koekstra aan het testrijden is voor een nije rees.Op maandag 11 juni 2001 09:23 schreef TgF het volgende:
Ach die koekie heeft al karma zat
Maar hij heeft nog niets geleerd van de vorige keer. Hij zat zaterdag alweer vast met zijn boedelbak met karma en modpunten onder die slagboom.Op zaterdag 09 juni 2001 16:04 schreef testcase het volgende:
VRROoooeem..."VAN LUNTEREN!"..vrooooOOEEM *#KLOINK#*
* KeX is benieuwd!
Ik heb de reportage helaas nog niet gezienMooie overwinning gisteren BTW...
Ja, routine veroorzaakt soms onoplettendheid hè? Maar hij blijft leukMaar hij heeft nog niets geleerd van de vorige keer. Hij zat zaterdag alweer vast met zijn boedelbak met karma en modpunten onder die slagboom.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Is ene * KeX dan toch overgestapt op tracoren ipv godennamen? Dat idee was toch verdwenen met BC3?Op maandag 11 juni 2001 11:04 schreef testcase het volgende:
...
Ja, routine veroorzaakt soms onoplettendheid hè? Maar hij blijft leuk(klik op plaatje):
[afbeelding]
Pagina: 1