Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webshop-script custom pc

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 12:31
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een script van een webshop waarbij klanten zelf hun pc kunnen samenstellen.

Voorbeelden:
http://gamepc.nl/
http://pc-samenstellen.nl/

Ik weet alleen niet hoe ik dit moet zoeken want krijg enkel resultaten terug van bestaande webshops. Onder andere zoek ik op "create webshop custom pc" of "script webshop custom pc" maar krijg niet de gewenste resultaten terug. Zijn hier al kant en klare oplossingen voor waarbij je enkel een template hoeft te maken/in te laden? :)

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 11:40

Ypho

Allround Nerd

Ik kan zelf niet zo snel iets vinden, maar ben je een beetje handig met HTML/jQuery? Daarmee kun je volgens mij vrij eenvoudig zoiets maken. Op de websites die je aangeeft, is het gewoon een formulier met meerdere radio-options. Met een beetje jQuery kun je het fancy maken en prijzen updaten etc.

Wellicht moet je niet direct zoeken op iets als "custom pc", maar "custom product", "product options" of "product variations". Je ziet dit soort dingen ook vaak voor andere producten (bv kleding, schoenen voor maten/kleuren).

[ Voor 27% gewijzigd door Ypho op 26-06-2014 13:26 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Als ik het goed begrijp wil je een webwinkel beginnen waar mensen hun eigen pc kunnen configureren met een formuliertje, klopt dit?

Dit is hoe een 'basic' formuliertje werkt zoals op de twee links die je gegeven hebt.

Maar aangezien je waarschijnlijk een webwinkel wil beginnen zou ik een webshop pakket uitkiezen die mogenlijk heeft tot "configurable articles". Zoals bijvoorbeeld Magento.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Ik quote even een relevant stukje:
Dit is de Devschuur®, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website of software.
[post-lunch edit] :P
Zie overigens ook scriptrequests

[ Voor 73% gewijzigd door RobIII op 26-06-2014 14:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.