Ik kwam zojuist dit tegen:
Zijn er hier Tweakers die bij een AHC sporten en daar intern al meer over gehoord hebben? Zelf heb ik het vermoeden dat alle bij Achmea verzekerde sporters (dus met korting) die gewoon gaan verliezen en dat vanuit hun oogpunt het abonnement dus wel degelijk duurder gaat worden!
Edit:
Ik vraag me in dat opzicht bijvoorbeeld ook af hoeveel leden die 19 vestigingen gaan verliezen omdat mensen opzeggen ivm het 'duurder' worden van het abonnement door het verval van hun korting. Zul je net zien dat er na die overname alsnog een paar over de kop gaan wegens ledenverlies.
Bron:
http://www.nu.nl/economie...fitnesscentra-achmea.html
Banenverlies vanwege sluiten fitnesscentra Achmea
Door de sluiting van twaalf fitnesscentra van Achmea, de zogenoemde Health Centers, gaan 126 voltijdbanen verloren. Voor negentien andere vestigingen is met Fitland een nieuwe eigenaar gevonden.
Mijn vriendin heeft in het verleden al lang gesport bij het lokale AHC in Woerden en wilde dit nu weer op gaan pikken. Woerden is een van de 19 vestigingen die overgenomen wordt door Fitland! Nu zit zij bij Achmea, dus had ze altijd korting op haar abo. Er staat natuurlijk duidelijk dat de bestaande kortingen komen te vervallen, maar is dat dan voor iedereen die er al sport of enkel voor mensen die zich nieuw aan zouden melden?De Health Centers werden in 2000 door Achmea in het leven geroepen om zo verzekerden met korting te laten sporten. De bestaande kortingen komen te vervallen, maar de nieuwe eigenaar Fitland heeft toegezegd dat de abonnementen niet duurder worden.
Zijn er hier Tweakers die bij een AHC sporten en daar intern al meer over gehoord hebben? Zelf heb ik het vermoeden dat alle bij Achmea verzekerde sporters (dus met korting) die gewoon gaan verliezen en dat vanuit hun oogpunt het abonnement dus wel degelijk duurder gaat worden!
Edit:
Ik vraag me in dat opzicht bijvoorbeeld ook af hoeveel leden die 19 vestigingen gaan verliezen omdat mensen opzeggen ivm het 'duurder' worden van het abonnement door het verval van hun korting. Zul je net zien dat er na die overname alsnog een paar over de kop gaan wegens ledenverlies.
Bron:
http://www.nu.nl/economie...fitnesscentra-achmea.html
[Voor 9% gewijzigd door Spooksel op 26-06-2014 13:04]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl