Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erg benieuwd waar ik deze camera het voordeligst kan krijgen. In de pricewatch staat maar 1 vermelding: Wannahaves. Leuk en aardig, maar die "gratis" printer hoef ik niet.

Zijn er andere vergelijkingssites waar mogelijk meer aanbieders zijn van de Digital IXUS V? Het gaat mij specifiek om de V versie. Geen 300 of de 110 of 100, hoe ze ook genoemd worden.

Ehm tweede: doe ik goed aan een aankoop van een Digital IXUS V? Er wordt hier erg professioneel antwoord gegeven, dus misschien kunnen jullie mij wel op hele andere gedachten brengen.
De prijs is het probleem niet. Ik gebruik de camera voor mijn studie (Industrieel Ontwerpen), dus erg veeleisend ben ik niet.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 10 juni 2001 23:11 schreef Angels_t het volgende:
Ik ben erg benieuwd waar ik deze camera het voordeligst kan krijgen. In de pricewatch staat maar 1 vermelding: Wannahaves. Leuk en aardig, maar die "gratis" printer hoef ik niet.

Zijn er andere vergelijkingssites waar mogelijk meer aanbieders zijn van de Digital IXUS V? Het gaat mij specifiek om de V versie. Geen 300 of de 110 of 100, hoe ze ook genoemd worden.
Tja... dan heb je toch ECHT een probleem... de Digital Ixus wordt ook wel de S100 genoemd en ook wel de Digital Elph.... afhankelijk van het land waar je bent... allemaal dezelfde camera.
Die Digital Ixus V is EXACT dezelfde camera als de S110

Mgoed... de S100 en S300 interesseren je dus niet.
Ehm tweede: doe ik goed aan een aankoop van een Digital IXUS V? Er wordt hier erg professioneel antwoord gegeven, dus misschien kunnen jullie mij wel op hele andere gedachten brengen.
De prijs is het probleem niet. Ik gebruik de camera voor mijn studie (Industrieel Ontwerpen), dus erg veeleisend ben ik niet.
Waarom de Ixus V en niet de Ixus Digital (dus waarom de S110 ipv de S100?)
Als je het doet voor het videogebeuren:
VERWACHT ER NIET TEVEEL VAN....
kwaliteit sucks.....
Ik heb op m'n 4900 zoom ook video... gebruik ik het? NOPE... dan koop ik wel een digicam.

Pas een Ixus Digital (S100) gekocht. Waarom geen Ixus Digital V???? kga niet extra betalen voor die domme video-zooi....
Waarom heb ik niet de S300 gekocht? Die is me te duur. Mocht hij goedkoper zijn, had ik die wellicht WEL gekocht, maar dan alleen vanwege de 3x zoom.

Mijn idee dus: die V geeft voor mij 0,0 meerwaarde aan een digitaal fototoestel.

Verwijderd

Kijk eens op www.budgetfoto.nl

Verwijderd

Bij Dixons voor €499,-

Is het goedkoopste wat ik gezien heb

Verwijderd

Deze site heeft mij erg geholpen bij het maken van mijn keuze, zou ik zeker eens een kijkje nemen:

http://www.steves-digicams.com/

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hmm.. niet echt goed vooronderzoek gedaan bij dpreview.com he? Anders had je de verschillende benamingen van de ixus-series wel kunnen weten.

Het klopt trouwens niet helemaal dat de Ixus v alleen maar als extra een filmmogelijkheid heeft. Het schijnt namelijk zo te zijn dat de kwaliteit van de Ixus V ietsie beter is en de software iets makkelijker is dan de Ixus. Hoe dat precies in elkaar zit weet ik niet meer, maar ik herinner me daar iets over gelezen te hebben in dpreview. Maar het verschil was nauwelijks merkbaar en was die 500 gulden extra niet waard.

De Ixus wordt niet meer gemaakt, dus je hebt bijna 80% kans dat je een Ixus V krijgt als je er eentje koopt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 20:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

ik denk dat de topic starter inmiddels zn cam wel gekocht heeft hoor.. na een half jaar |:( :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.