Recente Reviews mede Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Beste,

Kan het aan mij liggen of duiken er de laatste paar dagen (weken?) meer en meer drie regel 'reviews' op bij Tweakers ipv de minimale 150woorden zoals voorheen?

Nu is het erg fijn dat de drempel wat lager gemaakt is om een review te schrijven maar dit werkt dus niet.
Het is hier Tweakers.net en niet kieskeurig.nl, hoop ik dan van harte.

Vroeger was heus niet alles beter, maar dit gaat nu echt nergens over en ja daar stoor ik mij als Tweaker wel degenlijk aan :(

Maar dat is mijn mening.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:05

rob_erwt

What does this button do?

Je bedoelt dat ineens user die voorheen alleen maar sterren gaven zogenaamde simpele review) nu verplicht een samenvatting/bottomline moeten geven en we dus meer reviews krijgen die iets toevoegen ipv alleen een opsomming van sterretjes? Ja, dat klopt, dat sinds de afgelopen release, zie ook plan: Development-round-up - Iteratie #53 .

De drempel wordt dus niet lager gemaakt, maar users worden juist gestimuleerd (en tot op zekere hoogte zelfs gedwongen) om uitgebreidere reviews te schrijven waardoor userreviews nog interessanter zijn voor de andere bezoekers. De oude simpele reviews zijn juist niet mee mogelijk na de release.

Vroeger was misschien alles beter, maar dit is nu juist bedoelt om iedereen die zich daar vroeger aan stoorde beter van dienst te kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door rob_erwt op 26-06-2014 13:22 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Het schiet alleen niet erg op zo. Tweakers heeft altijd user reviews hoog gehouden door eisen te stellen, ook deels door de community die elkaar verder hielp.

Ik zie liever 10x een korte toelichting per waardering dan een regel tekst die bijna letterlijk van de doos af komt. Als je het dan toch wilt stimuleren ga dan echt een stap verder en push mensen richting minstens 200 woorden. Dan draag je wat bij ipv kopie pasta / ik ben er blij mee reacties.

Zelf ben ik ook niet 'goed' in reviews maar ik probeer er elke weer wel een eigen kijk op te geven en gebruikers'ervaring' in te betrekken. Het Hoe, Wat & Waarom van de aanschaf bijvoorbeeld mis ik nu compleet in deze setup.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

dmvdberg schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:32:
Het schiet alleen niet erg op zo. Tweakers heeft altijd user reviews hoog gehouden door eisen te stellen, ook deels door de community die elkaar verder hielp.
De eisen zijn nu juist omhoog gegaan, dus dat zou voor jouw punt juist een stap voorwaarts moeten zijn. Misschien niet zo'n grote stap als je zou willen, maar in eider geval de goede kant op.
Ik zie liever 10x een korte toelichting per waardering dan een regel tekst die bijna letterlijk van de doos af komt. Als je het dan toch wilt stimuleren ga dan echt een stap verder en push mensen richting minstens 200 woorden. Dan draag je wat bij ipv kopie pasta / ik ben er blij mee reacties.
Als je zulke eisen stelt aan een review bereik je het omgekeerde: mensen gaan helemaal geen reviews meer schrijven. En het enige wat slechter is dan te korte reviews is helemaal geen reviews... Daar hebben users helemaal niets aan.

Overigens hoort deze discussie meer thuis in Mooie Features, dus ik verplaats hem ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Hartelijk dank voor het verplaatsen. Hier idd beter op z'n plek.

Om een voorbeeld te geven dat ik hier niet alleen in sta:
Reepje in 'productreview: Crucial MX100 256GB review door _-SaVaGe-_'

Als zelfs de maker van de 'review' het er mee eens is dat hij/zij liever OF alleen sterren OF een uitgebreide review schrijft dan moeten we misschien met z'n alleen terug naar de tekentafel.

Wellicht stel ik nu wel hoge eisen aan Tweakers maar juist omdat het Tweakers is en geen Beslist.nl moet dat wel mogen. Toen ik mijn eerste paar reviews schreef (die best bagger waren, fair enough) kreeg ik ook op mijn kop van mede Tweakers. Hier leerde ik van en dit motiveerde mij juist om verder te gaan.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zoals Robert al heeft aangegeven hadden we eerst de situatie dat gebruikers simpele reviews mochten geven die enkel bestonden uit het geven van scores. We hebben gemerkt dat mensen die eventueel het product willen kopen niet zoveel hebben aan die beoordelingen maar liever concrete plus- en minpunten zien of een korte toelichting van hun ervaringen met het product. We hebben de minimale eisen van een review daarom verhoogd naar een korte toelichting en plus- en minpunten.

Ongetwijfeld zullen er wel ergens gebruikers zijn die dat teveel moeite vinden maar dat is dan jammer. Zoveel moeite is het niet om je ervaringen met een product te verwoorden in een korte toelichting en een lijstje van positieve en negatieve eigenschappen.

Het echte probleem zit 'm in het feit dat deze reviews ook in de tracker worden getoond. Gebruikers die nieuwe reviews volgen via de tracker doen dat niet om korte toelichtingen van drie regels te lezen. Anderzijds hebben de schrijvers van deze korte reviews geen behoefte aan commentaar op de kwaliteit van hun review. Hier moeten we dus even een oplossing voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb liever 1 zin dan geen zin.

1 ster met 'vanwege geluid' of 'hij stinkt' zegt al meer dan enkel die ene ster. De langere, nog meer interessante, reviews zie je in het overzicht toch wel.

Zeg ik als rooie die de frontpage enkel als bezoeker / koper gebruikt.

Edit: Pas in de tracker zetten bij meer dan N (bijv N=150) woorden zou nog wel een idee kunnen zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 27-06-2014 10:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Foritain schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:07:
Sluit mijn opmerking maar bij deze aan gezien het aardig in dezelfde lijn ligt:

Zou het niet beter zijn als enkel 'uitgebreide reviews' in de tracker verschijnen. Zoals jullie al hadden genoemd is de tracker een feature die slechts een beperkte gebruikersgroep gebruikt, maar nu wordt de productreviews categorie overspoeld door de vele 'verkorte reviews' met 1 zinnetje en wat plusjes/minnetjes, Voorheen kon je zo prima alle uitgebreide user reviews in de gaten houden, nu moet je bewust naar de reviews-pagina gaan om ze allemaal te bekijken, of sorteren op score (en dan maar hopen dat iemand al een puntje gegeven heeft).

De verkorte reviews zijn een grote verbetering tov de oude varianten, maar om ze nou te tracken als dagelijks leesvoer... enkel terugvinden op de productpaginas lijkt mij meer dan genoeg?
Dit topic lijkt mij een betere plek dan de vorige waar ik hem zette.

Een oplossing voor de tracker en/of opmerkingen gericht aan de posters van de korte reviews lijkt mij een mooie doelstelling. Hoewel 1-2 liners zoals in het bovenstaande voorbeeld van de SSD echt niets toevoegen, is het ook geen verslechtering van het oude sterren systeem, en veel van die nieuwe "0" reviews hebben toch enige toegevoegde waarde wanneer iemand daadwerkelijk een product overweegt.

Ik neem aan dat er nog altijd geen noemenswaardige karma hangt aan verkorte reviews, anders voorzie ik nog wel een toename aan zinloze content van mensen die enkel "goed" als plus geven, en niet meer dan dat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Wat mij betreft mogen die reviews met alleen een samenvatting gewoon uit de tracker. Er wat mij betreft het beoordelen van de review zelf ook weg als hij enkel een samenvatting bevat. Die gaan toch alleen maar nullen krijgen.

Heel irritant dat in het verleden geplaatste simpele beoordelingen ook niet meer aan te passen zijn zonder al dat spul in te vullen. En als ik heel eerlijk ben gaat de huidige implementatie er denk ik ook voor zorgen dat ik geen simpele beoordelingen meer ga plaatsen. Juist omdat ik geen trek heb om dat soort dingen in te vullen. Als ik daar namelijk wel zin in heb kan ik er ook wel 150 woorden over op papier krijgen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Rupie op 27-06-2014 19:25 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Wil ik verder lezen, zoals er staat. Wordt alleen de pagina opnieuw geladen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Rupie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:21:
Als ik daar namelijk wel zin in heb kan ik er ook wel 150 woorden over op papier krijgen ;)
Precies dit idd =) Thanks ^^

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik vind het ook behoorlijk bagger werken, ja, de simpele optelsommetjes van wat cijfers was niet direct handig, maar nu heb je allemaal 1-zins-reviews die de echte, serieuze reviews totaal ondersneeuwen, en zeker in de tracker.

Idee is opzich best okay, alleen de uitwerking is tot nog toe lichtelijk prut.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Om dit topic weer wat leven in te blazen. Afgelopen week ben ik dozijnen aan 'drie regel of minder' reviews tegen gekomen in de lijst met productreviews. Echt enorm zonde en een gemiste kans want elke keer dat ik weer op een 'review' klik haalt dat bij mij een flinke motivatie weg om de volgende keer te kijken.

Applaus btw voor een aantal Tweakers die 'hun eerste' review gelijk een +2 en +3 waardig maakten. Gewoon simpel, duidelijk en goed.

Het is echt tijd voor een filter dat reviews van minder dan 200 woorden weg haalt uit de tracker imho.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb een ticket aangemaakt voor een aanpassing om alleen reviews met een uitgebreide toelichting in de tracker weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Awesome _/-\o_

Edit: Dit is echt een al time low. Sorry. Mag dit uit de tracker please? productreview: Intel Core i7 4770 Boxed review door bierbram
Het is prima dat iemand zijn/haar gedachten op digitaal papier wil zetten, maar het is echt "a bridge to far" voor opdoemen in de tracker.

[ Voor 191% gewijzigd door dmvdberg op 15-07-2014 22:53 ]

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

productreview: HP Pavilion 15-n213ed review door rubenmathon

Dit is nou een voorbeeld wat we vaker krijgen hier op tweakers.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UI7OEneAyoj4I9SBUnBUO5dp/medium.png

[ Voor 16% gewijzigd door Mexel op 18-07-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00
Die mag imho gewoon worden weggemikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Vroeger was het een review met alles 1 ster, nu zie je tenminste dat het een waardeloze review is. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
nu zie je wel een heleboel reviews voorbij komen die het lezen niet waard zijn (is niet veel te lezen).
had ik liever beoordelingen en reviews apart. Dan weet je tenminste wat je aanklikt.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Dirk schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:24:
Vroeger was het een review met alles 1 ster, nu zie je tenminste dat het een waardeloze review is. ;)
Definitie van een review voor mij:
  1. Minstens 200 woorden eigen tekst
  2. Kort en bondig benoemen van de plus en minpunten
Definitie van een beoordeling voor mij:
  1. Minstens 50 woorden eigen tekst
  2. Kort en bondig de plus en minpunten benoemen en dus niet daar 80% van de tekst gedumpt
Want in in dit tempo verlang ik bijna naar een -1 status van sommige "reviews".
Maar dat zou niks oplossen en ook geen goed Karma geven. Filteren van content is hier echt de oplossing voor.

Of misschien moeten er drie categorieën komen ?
[list]
• Tot 50 woorden: Beoordeling
• Tot 150 worden: Korte samenvatting
• Meer dan 150 woorden: Review & komt in de tracker naar voren
[/list]

Update. Bugger it ook. TERW_DAN heeft helemaal gelijk :')

[ Voor 14% gewijzigd door dmvdberg op 19-07-2014 14:15 ]

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Nog even een puntje, met zoveel waardeloze reviews is dat kopje ook gelijk een stuk minder interessant.
Zo worden reviews dus minder gelezen en ook minder gemaakt stel ik me zo voor (echte reviews niet die 3 regels).

Nu heb ik nog gewoon de oude tweakers instellingen dus met taakbalk links en dan staan daar altijd 5 "productreviews, maar denk dat ik het gewoon weghaal en dan de toppers er 1x in de zoveel tijd wel uithaal.
momenteel zijn 4vd 5 reviews 0sterren, 1tje met 1 die gaat over een ipod classic waar veel over te vertellen is, maar alleen geklaagd wordt (0stem van mij :P).

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een meldknopje zou ook prettig zijn.
Dan kunnen reviews als deze productreview: Toshiba Satellite C70D-A-10J review door rgh er gemakkelijk uitgemikt worden.

Eerst schrijft meneer een warrig verhaal dat 't ding traag is, en zodra mensen daarop reageren krijg je dit soort dingen.

Zelf vond ik die beoordelingen met enkel sterren helemaal niets. Maar het is altijd nog beter dan de kansloze rotzooi die nu geschreven wordt. Het roept enkel meer vragen op (en ik zal ook echt niet terughoudend zijn om die daar te stellen als gebruikers er 3 regels neerkletsen wat uiteindelijk meer vragen oproept dan beantwoord).

Kunnen we deze dingen niet standaard in een hoekje wegschuiven?, beoordelingen van deze gebruikers vind ik niet interessant, niet met en ook niet zonder onderbouwing. Mensen die dermate kortzichtig over hun producten schrijven weten niet waar ze het over hebben in 95% van de gevallen, dus waarom zou ik dat dan überhaupt in de statistieken weer terug willen zien?

Het klinkt misschien wat extreem, maar het is jammer dat de goede reviews van mensen die echt werk steken in hun review bedolven worden onder dikke lagen bagger van dit soort beoordelingen zonder onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Dank je TERW_DAN =)
Dat is zo'n beetje precies het kernpunt waarom ik dit topic gestart ben.

Overigens heb ik me echt ontzettend moeten inhouden om niet om meneer z'n Toshiba 'review'te reageren met "welke review" hehe

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mjah, ik ga niet trollen op die reviews, maar als iemand loopt te bitchen over dat iets zo langzaam is, dan vind ik dat ik daar terecht de vraag kan stellen waarom hij dan 't traagste ding heeft gekocht dat hij kan vinden. Dat 't dan op zo'n manier escaleert dat meneer overal maar gaat roepen dat dit een kutsite is, daar kan ik ook weinig aan doen natuurlijk.

Toen ik die vraag stelde stond er nog iets dat in de verte wat weghad van een beoordeling, als je een beetje door het gerant spitte, maar dat is nu dus niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Daarom heb ik ook niet gereageerd. In de categorie 'Dont Feed The Trolls'".

Iedereen mag natuurlijk van harte vertellen wat er allemaal mis is met zijn of haar aankoop. Daar is het een review voor. Maar momenteel heeft het meer weg van dronken op een tafel staan in de kroeg en kijken wat het meeste lawaai kan maken in zo min mogelijk woorden.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

Weer 2 mooie voorbeelden gevonden, maar ook een voorbeeld hoe ik het graag zie

productreview: Intel Core i5 4670K Boxed review door FolkertP
productreview: TP-Link TL-WA801ND review door Piekartz87

En hoe het eigenlijk moet, maar ik zeg wel dat 200 woorden ook voldoende kan zijn voor een leuke review.

productreview: Zowie EC1 eVo CL review door Foritain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Er zullen altijd korte en beknopte reviews zijn, maar in de tracker moeten we dergelijke zaken niet tonen. Ik vermoed dat dat er gewoon tussendoor is geglipt.

'Slechte' reviews ga je nooit voorkomen. Eerst waren het altijd nietszeggende sterretjes, nu is het in ieder geval nog een beetje vormgegeven. Het is wat mij betreft een stap in de juiste richting. Het is nu een kwestie van finetunen in de praktijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

Misha schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:27:
Er zullen altijd korte en beknopte reviews zijn, maar in de tracker moeten we dergelijke zaken niet tonen. Ik vermoed dat dat er gewoon tussendoor is geglipt.

'Slechte' reviews ga je nooit voorkomen. Eerst waren het altijd nietszeggende sterretjes, nu is het in ieder geval nog een beetje vormgegeven. Het is wat mij betreft een stap in de juiste richting. Het is nu een kwestie van finetunen in de praktijk :)
Helemaal mee eens, ik denk zelf dat ze moeten gaan voor 200 woorden of meer, en dat die dan in de tracker komen te staan. ik heb zelfs al een script geschreven zodat ik enkel +2 en +3 zie in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Mexel schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Helemaal mee eens, ik denk zelf dat ze moeten gaan voor 200 woorden of meer, en dat die dan in de tracker komen te staan. ik heb zelfs al een script geschreven zodat ik enkel +2 en +3 zie in de lijst.
Bijvoorbeeld ja. Ik zou zelf alleen niet een bepaalde grens instellen, want dat zegt imho nog steeds te weinig. Wellicht dat er alleen reviews in voor kunnen komen die bijv. überhaupt een uitgebreide toelichting hebben. Ik vind het best aannemelijk dat als dat is ingevuld, het waarschijnlijk een goede uitgebreide review is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Misha schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:54:
[...]

Bijvoorbeeld ja. Ik zou zelf alleen niet een bepaalde grens instellen, want dat zegt imho nog steeds te weinig. Wellicht dat er alleen reviews in voor kunnen komen die bijv. überhaupt een uitgebreide toelichting hebben. Ik vind het best aannemelijk dat als dat is ingevuld, het waarschijnlijk een goede uitgebreide review is
En zo niet dan is die ene brakke uitgebreidde review waarschijnlijk maar 0.01% van alle nutteloze reviews die er nu voorbij komen. Dat lijkt me dus een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
E.e.a. staat op het programma om komende release mee te nemen, maar zolang het niet daadwerkelijk gereleased is over 2 weken is dat uiteraard altijd nog onder een beetje voorbehoud ;)

Het concept van een 'simpele' review keert terug voor nieuwe reviews en blijft werken zoals het nu al bij 'oude' 'simpele' reviews doet, dus o.a.:
- Niet in de tracker
- Niet in (onze) zoekresultaten
- Geen mogelijkheid om te reageren
- Geen mogelijkheid om te raten
- Vanaf de productpagina geen 'lees meer'-linkje die uiteindelijk niet 'meer' geeft

Het uitgangspunt voor simpele vs normale reviews wordt dan dat er domweg meer moet zijn dan het scorekaartje dat we op de productpagina tonen. Dat mag zowel aanvullende tekst als aanvullende afbeeldingen zijn. De lengte van de tekst en/of het aantal afbeeldingen zijn niet verder beperkend.

We herclassificeren dan ook alle reviews sinds de release waarbij deze vorm mogelijk werd (op de testomgeving waar ik het begin vorige week uitvoerde gingen er sowieso al 350 reviews weer terug naar 'simpel'). Dat maakt voor de tracker natuurlijk niet uit, maar voor de andere punten wel.

De review-tab op de productpagina krijgt mogelijk ook nog wat meer aandacht daarna. Zodat er duidelijker zichtbaar is wat simpele reviews zijn en welke echt de moeite waard zijn om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Hulde en awesome! Ik zou zeggen dat verdient een biertje =)

Voelt idd aan als een gezonde mix en het blijft altijd lastig te voorspellen wat wel en niet gaat werken in de praktijk. Snap heel goed het standpunt van Misha dat het fijn is om iig wat meer te kunnen zien dan alleen maar sterretjes. Helemaal perfect zal het systeem niet worden, maar dat hoeft misschien ook niet. Blijft er altijd wat te Tweaken (pun intended).

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig! Ik vond dit nieuwe formaat echt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:51:
Gelukkig! Ik vond dit nieuwe formaat echt niets.
Het nieuwe formaat blijft wel he? Maar de aandacht ervoor wordt weer wat getemperd, zoals dat voorheen ook bij de simpele reviews was.

Let wel dat ze dus vooralsnog niet van de productpagina's verdwijnen (een van de klachten van de situatie van een paar maanden terug was namelijk juist dat men niet wist waar die samengevatte scores uit opgebouwd waren ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat klinkt goed ACM. Dat gaat het een stuk makkelijker maken om bepaalde dingen gewoonweg te negeren omdat ik er zelf niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Dat was idd ook een beetje de kern van dit alles. Filter Failure.
Niet dat het 'nieuwe' systeem inherent verkeerd zou zijn. Enige tekst bij een product zien is altijd wenselijk.
Maar dan niet gemixt met de Reviews.

En ja, ook slechte reviews blijf je houden.
Wat wel weer de motivatie voor mij geeft om mijn huidige router eens aan te pakken en dus de review af te schrijven.

[ Voor 100% gewijzigd door dmvdberg op 26-07-2014 08:10 ]

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

productreview: Microsoft Windows 9 review door txje
Nog zo'n juweeltje :)

Kan er niet gewoon een meldknop komen net als op bijna alle andere plekken? Lijkt me dat veel meer users dit soort pulp zullen reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

productreview: Norton 360 2013 Premier Edition NL review door abbeljan

Weer een mooi gevalletje :D, meldknop lijkt mij ideaal!

[ Voor 6% gewijzigd door Foritain op 05-08-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Hoezeeee BIER! -->> plan: Development-round-up - Iteratie #55

Wie gaat mee de kroeg in (Zwolle) om dit te vieren? Einde v/d maand oid? haha

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Was wel van plan binnenkort es naar Zwolle te komen, kleine review-fanaat-meetup in de planning gooien zou zo'n gek idee nog niet zijn.

En inderdaad.. *partyhat*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Awesome. We houden via DM wel ff contact ;)

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Meetups zijn leuk, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. ;)

Verder is het inderdaad aangepast en live gezet, dus deze kan nu naar het archief. :)

Pagina: 1