♨️ Fujitsu Waterstage 10kW | ☀️ 24 x 295 Wp | 🚗 Zeekr 001 100 kW | 📱 Redmi Note 13 | 🖥️ AMD 5500X3D + Intel Arc B580
⚙️ Synology DS118 | 🎮 NES, SNES, Xbox 360, Wii, Switch |⚡ERE's ➡️ Joulo
Het prijsverschil zit toch echt in het lijstje dat je zelf al noemt.
De SLI ondersteuning vraagt meer PCI lanes, oftewel draden in je moederbord, wat de productie duurder maakt. En in een ALC1150 en ALC887 zit wel degelijk verschil maar om dat te horen zal ook de analoge techniek op het moederbord beter moeten zijn.
En er zal ook een stukje marktwerking meespelen, moederborden van €70,- zullen meer verkocht worden dan een plank van €140,- waardoor je relatief meer krijgt voor je geld met de goedkopere optie.
De SLI ondersteuning vraagt meer PCI lanes, oftewel draden in je moederbord, wat de productie duurder maakt. En in een ALC1150 en ALC887 zit wel degelijk verschil maar om dat te horen zal ook de analoge techniek op het moederbord beter moeten zijn.
En er zal ook een stukje marktwerking meespelen, moederborden van €70,- zullen meer verkocht worden dan een plank van €140,- waardoor je relatief meer krijgt voor je geld met de goedkopere optie.
Weet niet hoe het bij dat bord zit maar bij mijn bord de g45 heb ik x16 lanes als ik 1 kaart gebruik. Gebruik ik er meerdere worden het x8 x8 x0 en bij 3 geloof ik x8 x4 x4. Nou zal je daar misschien niet veel van merken maar ik dacht ik meld het ff.