muntinworp machine

Pagina: 1
Acties:
  • 794 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grigori1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 20:38
beste tweakers,

voor een schoolproject ben ik opzoek naar een muntinworp machine. die een elektrisch signaal kan geven naar een PLC. Het is de bedoeling dat er 50 cent in geworpen word.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

igor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

http://www.muntproever.nl/

Eerste hit in Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grigori1
die was ik nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op eBay vind je ook een aantal spotgoedkope. Geven pulsen af bij muntinworp, hoe je die in je PLC krijgt is dan even een ander vraagstuk, en waarschijnlijk zijn ze niet bestand tegen buitenlandse munten die erg op de onze lijken, maar weet ook niet of dat een eis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Een op maat gemaakt sleufje met daarachter een miroswitch of een lichtsluis kan ook voldoen. Dan wel niet een detectie of de juiste munt gebruikt is maar wel je puls van een munt,

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grigori1
op ebay scheelt het zeker een hoop geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, maar we zijn geen Google. Als Kaj met een simpele zoekopdracht al een site naar boven kan halen die je nog niet gezien hebt en je niet op eBay gekeken hebt, is je eigen inzet gewoon te laag: we gaan niet de meest basic zaken aandragen. Doe eens zelf research, denk logisch na over zoekopdrachten en online plaatsen waar je dat soort zaken (evt tweedehands) aan kan schaffen en probeer dat dan eens. Als je dan nog gerichte, technische vragen hebt waar je zelf ook al over nagedacht hebt en niet uitgekomen bent zien we je graag terug.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.