Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mag/kan je nog normaal tetheren met tmobile? Ik wil mijn abonnement gaan omzetten naar tmobile, maar lees net dat bij nieuwere Android versies tethering (in ieder geval in het buitenland) is aangepakt.ArsTechnica.

Geldt dit ook in Nederland?

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 08-08-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 12:05
Ik maak elke dag gebruik van tethering, ook in het buitenland is dit geen probleem. (Galaxy S4 - Ipad 4 in Spanje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ok dus blijkbaar is het in sommige landen anders. Dan ga ik binnenkort mijn abonnement overzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 13:52

Hoicks

Techno!

Dat topic waarnaar je refereert is een topic van 2002. Er is een moment geweest dat er veel onduidelijkheid was over tethering.

Ik heb het de laatste 3 jaar continue gedaan. Via T-Mobile Travel & Surf een internationaal abbo aangaan en vervolgens via tethering doormappen naar de IPhone van mijn vriendin, IPad en naar mijn laptop.

Ben ik voor 15 euro per week (200MB, daarna 64kb onbeperkt) gewoon online in het buitenland.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sj44k13 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 07:13:
Mag/kan je nog normaal tetheren met tmobile? Ik wil mijn abonnement gaan omzetten naar tmobile, maar lees net dat bij nieuwere Android versies tethering (in ieder geval in het buitenland) is aangepakt.http://arstechnica.com/civis/viewtopic.php?f=9&t=1229389.

Geldt dit ook in Nederland?
Ik heb vannacht nog zitten tetheren ivm eruit liggen van glasvezelinternet. Dit overigens wel met niet meer bestaand T-Mobile Flex abo icm W'n'W Standard.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde