Hallo,
Ik heb mijn laptop opnieuw door een vriend laten installeren, aangezien ik een ssd schijf erin heb laten zetten.
ik had windows 8 maar ik ben terug gegaan naar windows 7.
nu is het probleem dat mijn cd wat ik bij de laptop heb geleverd gekregen, alleen maar werkt op windows 8.
Mijn probleem is dat mijn netwerk kaart niet geinstalleerd kan worden door een of ander probleem.
(netwerkcontroller en mijn bus-controller worden niet gevonden)
nu heb ik zelf eens gezocht op inernet voor het software te zoeken maar ik vind nergens iets.
(nu ben ik ook echt een pannekoek met zoiets dergelijks)
hebben jullie hier misschien een idee waar dit aan kan liggen/ of zelfs een oplossing hiervoor?
het gaat hier om een laptop ''asus n76v 3630qm
en een netwerk kaart: cb-802.11bgn ww+bt4.0
hopelijk kan iemand mij helpen hiermee.
met vriendelijke groet,
Ties Houwers
Ik heb mijn laptop opnieuw door een vriend laten installeren, aangezien ik een ssd schijf erin heb laten zetten.
ik had windows 8 maar ik ben terug gegaan naar windows 7.
nu is het probleem dat mijn cd wat ik bij de laptop heb geleverd gekregen, alleen maar werkt op windows 8.
Mijn probleem is dat mijn netwerk kaart niet geinstalleerd kan worden door een of ander probleem.
(netwerkcontroller en mijn bus-controller worden niet gevonden)
nu heb ik zelf eens gezocht op inernet voor het software te zoeken maar ik vind nergens iets.
(nu ben ik ook echt een pannekoek met zoiets dergelijks)
hebben jullie hier misschien een idee waar dit aan kan liggen/ of zelfs een oplossing hiervoor?
het gaat hier om een laptop ''asus n76v 3630qm
en een netwerk kaart: cb-802.11bgn ww+bt4.0
hopelijk kan iemand mij helpen hiermee.
met vriendelijke groet,
Ties Houwers