Toon posts:

Desktop van rond de €900,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben nieuw op Tweakers.net!

Ik wil graag een nieuwe computer kopen, omdat mijn oude laptopje niet echt geschikt meer is voor gaming... Graag stel ik de computer zelf samen (in tegenstelling tot een kant-en-klare computer van bijv. Alienware), omdat ik denk dat ik dan aardig wat geld bespaar. Ik heb nog maar 1 keer een computer gebouwd, en omdat ik bang ben dat ik iets beschadig als ik zelf ga bouwen 8)7, laat ik het liever door een bedrijfje doen. Ik heb al een computer samengesteld op GameComputers.nl, hier de link: http://gamecomputers.nl/g...ion/?hash=3959f7d8b60b280 . Als iemand tips heeft over bijvoorbeeld besparen op een onderdeel, een onderdeel toevoegen wat onmisbaar is, een onderdeel vervangen etc. dan hoor ik dat graag! Natuurlijk mag ook een hele andere configuratie worden voorgesteld, en een andere website mag ook worden aangeraden. Een besturingssysteem en Microsoft Office hoeven er niet bij te zitten, omdat ik er goedkoper aan kan komen. Hieronder staat de vragenlijst, die ik voor de duidelijkheid heb ingevuld.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik wil graag indiegames spelen zoals Space Engineers en FTL. Star Citizen lijkt me ook wel leuk; zoals je ziet houd ik van Science Fiction :P . Ik vind het ook leuk om creatief bezig te zijn met GIMP (een soort gratis Photoshop). Verder surf ik op het internet en maak ik documentjes. Ik vindt de kwaliteit van de graphics erg belangrijk, zeker bij een spel zoals Star Citizen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil maximaal €950 uitgeven (iets erboven mag ook), hoewel minder natuurlijk ZEKER geen probleem is ;) . Assemblage moet daar wel bij zitten. Ik denk dat ik mijn Philips tv wel als scherm kan gebruiken, of is een monitor beter? (mijn oog viel op deze monitor: http://nl.hardware.info/p.../iiyama-prolite-gb2488hsu ). Als er een computer die aan mijn wensen voldoet mogelijk is voor bijvoorbeeld €880,- , dan hoeven er geen nutteloze onderdelen worden toegevoegd (denk aan lampjes e.d.) zodat de €950,- wordt bereikt. Verzendkosten liever niet te hoog.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Ik wil graag mijn Philips shp2000 koptelefoon en mijn Logitech speakertjes (ik weet niet welk model; ze hebben een USB-aansluiting) blijven gebruiken.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Ik wil graag CDs en DVDs kunnen afspelen; Blu Ray is niet nodig. Veel aansluitingen lijken me wel handig, hoewel verouderde aansluitingen niet nodig zijn. Ik wil games op hoge graphics-instellingen kunnen spelen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

- (te weinig ervaring)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zou graag een computer hebben die weinig geluid maakt. Of een SSD belangrijk voor mij is betwijfel ik; ik heb gehoord dat ze laadtijden heel erg kort maken, maar het geld wat ik aan een SSD zou kunnen besteden, besteed ik liever aan een betere videokaart of CPU (of zie ik nu iets belangrijks over het hoofd?).

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Overklokken hoeft wat mij betreft niet, omdat dan ook gelijk een duur koelsysteem geïnstalleerd moet worden (of heb ik het fout?). Het lijkt me dat overklokken ook voor veel meer slijtage zorgt.

Wow, dat was een lange post :o , bedankt voor het nemen van de tijd om het door te lezen!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-03 13:55

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690 Boxed€ 179,90€ 179,90
1Gigabyte GA-H97-HD3€ 78,04€ 78,04
1MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB€ 250,-€ 250,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 45,91€ 45,91
1Corsair Carbide 200R Closed€ 49,95€ 49,95
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 27,95€ 27,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 64,32€ 64,32
1Seasonic S12II-Bronze 520W€ 46,95€ 46,95
1Crucial MX100 256GB€ 88,-€ 88,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 831,02

Walla een lijstje,

ik zou persoonlijk gewoon zelf dat ding in elkaar schroeven met een goede tutorial erbij en de handleidingen volgen kan er niks fout gaan. Verder steek je dan 50 tot 100 euro in de zak. of kun je weer in je systeem stoppen

Nu het lijstje

Een degelijke CPU met een mooi moederbordje, de kast is natuurlijk persoonlijk 8GB ram meer dan voldoende voor gamen, filmpjes kijken en huis tuin keuken en school werk

Een extra HD voor alle films DATA en andere meuk

Een degelijke videokaart die goed presteert in games. Een andere oplossing is een HD radeon 7950 (saphire) deze presteert als een 280 maar eventjes stoeien met MSI afterburner en he ik heb een 280x voot een zacht prijsje

Degelijke voeding die het systeem van POWWWWWWWWWWWWWWEEEERRR voorziet.

En natuurlijk een Goede SSD prijs is goed, prestaties zijn goed.

En dan heb je nog wat knaken over voor het OS e.d.

• Ellej_Harmsen
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik ben het in zeer grote lijnen met Splitinfinitive eens, zeker die ssd is van belang. Ik dacht eerst het zelfde als jij, maar alles is sneller: van het opstarten van chrome (wat toch al snel gaat) tot het opstarten van het besturingssysteem alles gaat een stuk vlotter, het is niet nodig om een dure ssd te kopen ook de wat goedkopere zijn snel genoeg, in praktijk is het verschil tussen een high end ssd en een mid (low) end ssd niet echt groot het verschil naar een hdd is wel echt heel veel.

Als je nog iets meer op je centen wil letten adviseer ik als grafische kaar een hd 7970, ik weet dat deze wat verouderd zijn, maar ze zijn 2de hands zeer goedkoop te krijgen, ik geloof zelfs voor €155. Qua prestaties is het iets beter dan de door Splitinfinitive aangeraden R9 280X, het is de zelfde chip alleen zijn de kloksnelheden van de 7970 iets hoger (en het verbruik ook), maar het scheelt je wel weer €100 die je aan andere dingen kan besteden.

En verder nog over het zelfbouwen, ik had ook totaal geen ervaring toen ik het deed, ik had mijn broer gevraagd om te helpen (die had vlak daarvoor zijn pc gebouwd), maar eigenlijk kun je zo goed als alles zelf. Als je goed leest op internet dan kun je niet echt wat fout doen. (met wat zelfkritiek: het ergste dat ik heb fout gedaan was dat ik de cpu fan de verkeerde kant op liet blazen dat zorgde ervoor dat hij onder lood iets meer dan 70 graden C werd, maar dat was dan ook alles.)

[ Voor 20% gewijzigd door Ellej_Harmsen op 26-06-2014 12:59 . Reden: nog iets vergeten ]

Verwijderd

Misschien dit?
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI H97 GAMING 3€ 95,35€ 95,35
1MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB€ 250,-€ 250,-
1Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB€ 69,04€ 69,04
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 82,95€ 82,95
1Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8€ 69,99€ 69,99
1Cooler Master VS V450S€ 63,45€ 63,45
1Crucial MX100 256GB€ 88,-€ 88,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 898,68

Ziet er van binnen en buiten mooi uit, valt wel iets duurder uit ivm verzendkosten! kast is mooi en zeer stil, moederbord kan goedkoper maar deze vind ik mooi! Ik doe het ook een beetje voor de looks anders is het lijstje boven mij ook mooi!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:06:
Ziet er van binnen en buiten mooi uit, valt wel iets duurder uit ivm verzendkosten! kast is mooi en zeer stil, moederbord kan goedkoper maar deze vind ik mooi! Ik doe het ook een beetje voor de looks anders is het lijstje boven mij ook mooi!
Ik vind dit altijd zo mooi met een dichte case _/-\o_. Ik zou die 60 euro lekker laten zitten voor kleurtjes die je toch niet ziet, en voor de build van Split gaan ;).

[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 26-06-2014 13:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips en de snelle reactie!

Is een pc zoals deze goed genoeg om Star Citizen in redelijk hoge kwaliteit te spelen, of moet ik dan meer geld investeren? Wat ik me ook afvroeg: tuned MSI graphics cards van andere merken? En wat vinden jullie van deze monitor: http://nl.hardware.info/p.../iiyama-prolite-gb2488hsu ? Of kan ik net zo goed mijn tv gebruiken: http://www.p4c.philips.co...&slg=nl&mid=Link_Software ?

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

TVs hebben meestal een hogere input lag wat wel eens iritant kan zijn bij het gebruik van een toetsenbord. Ik game ook wel eens op mijn TV maar dit zijn dan meestal race spelletjes met een controller. Zelf merk ik niks van de inputlag maar sommige mensen zweren dat deze zo laag mogelijk moet zijn

Tevens is de Prolite een scherm met een degelijk paneel. Alleen weet ik zo de afwerking niet, sommige mensen die hem hier hebben, geven reviews erover die zou je eens kunnen bekijken mischien kommen er dingen naar voren die je liever niet wil of juist wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg van een vriend de tip om deze kaart te nemen: pricewatch: KFA2 GeForce GTX 760 2GB . Wat vinden jullie ervan? Beter dan de MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
De 760 is te vergelijken met een 280 non-X, die zwakker is dan de 280X. Daarnaast heeft die 760 maar 2 GB VRAM vs. 3GB VRAM van de 280x. Maak jij maar de keus...

• jorisvdelsen
  • Laatst online: 18-01 20:25
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:16:
Ik kreeg van een vriend de tip om deze kaart te nemen: pricewatch: KFA2 GeForce GTX 760 2GB . Wat vinden jullie ervan? Beter dan de MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB?
Ik heb nog nooit van KFA2 gehoord? Sowieso heeft dat ding een reference koeler, dus niet pakken.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

Verwijderd

Wil je er geen OS bij?

Verwijderd

Topicstarter
OS kan ik goedkoop krijgen. Ik heb volgens mij hier ergens Windows 7 liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er trouwens geen betere en goedkopere kasten dan de Fractal Design Define R4 Pearl Black? Bijvoorbeeld van Cooler Master? Of krijg je er dan een die weinig geluid dempt of een slechte airflow heeft?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
pricewatch: Cooler Master CM 690 III Closed, tientje goedkoper. Biedt een gelijkwaardige demping en koeling.

De Silencio serie van CM is ook vrij stil en goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
De 'KFA2 GeForce GTX 760 EX OC 2GB' ziet er trouwens niet gek uit... Een optie?

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-02 12:47

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Die is langzamer dan een HD7950, en deze pricewatch: Cooler Master Silencio 452 is wel een goed alternatief die een stuk goedkoper is.

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

Verwijderd

Topicstarter
Werken de onderdelen uit de lijst van Splitinfinitive allemaal goed samen, of kunnen sommige onderdelen niet volledig presteren door restricties van andere onderdelen? Ik denk dat ik een andere kast kies; één van Cooler Master of zo. WiFi zou ook wel handig zijn, en zitten er bij die lijst ook al aansluitingen voor hoofdtelefoon, USB etc.? Met andere woorden: heb ik, als ik deze onderdelen koop, een volledig functionerende computer (op OS na) waar ik mee kan wat ik wil? Of verschilt de voorgestelde configuratie weinig met dit: http://gamecomputers.nl/g...ion/?hash=f85a8c219ce89ad ? Ik hecht namelijk nogal aan garantie...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 17:01 . Reden: Wat info toegevoegd ]

• Robbedem
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03-2025
De lijst van Splitinfinitive is goed. Je krijgt een snellere CPU, snellere GPU en dubbel zo grote SSD tov van de PC die jij linkte, voor minder geld!
Als je graag WIFI wilt, kan je een PCIE kaartje bijsteken: bvb TP-Link N600 Wireless Dual Band PCI Express Adapter
De gelinkte PC heeft ook nog een ODD, geen idee of je dat nodig hebt, maar moest dat het geval zijn: Samsung SH-224DB Zwart

Aansluitingen voor hooftelefoon en USB zitten achteraan op het moederbord. Ook heeft de Corsair Carbide 200R Closed aansluitingen vooraan, die je binnenin verbindt met het moederbord.
Als je liever Cooler Master hebt, deze is een goede (iets duurder): Cooler Master CM 690 III Closed
of deze goedkopere (maar wat minder goede): Cooler Master N300 (KKN1, closed)
(de Cooler Master kasten hebben ook audio en USB3 poorten vooraan)

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor jullie hulp! Ik denk dat ik de onderdelen gewoon bestel, en de computer dan in elkaar laat zetten bij een bedrijfje in de buurt (het lijkt me echter erg leuk om het zelf te doen, maar ik ben bang dat ik iets mol...). 8)7 :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 21:53 . Reden: Smiley toevoegen :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik nog wat vragen? Is deze beter dan de voorgestelde? Hij is in de aanbieding... :
http://www.alternate.nl/S...aart/html/product/1060525

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dan de 280X bedoel je? Nee. De 280 non-X is de rebrand van de 7950 (zelfde kaart, andere verpakking zeg maar). De 280 is ietsje minder sterk dan de 280X, echter kan je met bijgeleverde software de 280nonX/7950 zelf eenvoudig naar het niveau van die 280X zetten. Heel erg knal-voor-prijs momenteel dus.

Verwijderd

Topicstarter
Dus is het een aanrader? Ik weet niet hoe je met software je kaart kan upgraden, maar is het te doen?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Het is zeker een aanrader. Hiervoor heb je Trixx (Sapphire) of Afterburner (MSI) nodig. Er zijn genoeg tutorials te vinden hoe je dit het beste kan aanpakken.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:56
Als je overweegt een nieuwe monitor aan te schaffen zou ik deze twee ook overwegen.

pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Dus die aanbieding (SAPPHIRE HD 7950 3GB with Boost (11196-19-20G)) is bijna even goed als de MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB, en met was tweaking heb je een even goede?

EDIT: Omdat die Sapphire zo goedkoop is, vroeg ik me af: kan ik er niet 2 kopen? Dan zouden ze toch samen moeten werken waardoor je een veel betere krijgt dan de MSI?

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 15:29 ]

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-03 12:50
2 videokaarten in SLI of crossfire geven vaak alleen veel winst als je speelt op hoge resoluties.

Tevens delen ze hun geheugen, dus zal je met 2 kaarten niet 6 GB geheugen hebben, maar nog steeds slechts 3.

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-03 12:50
2 videokaarten in SLI of crossfire geven vaak alleen veel winst als je speelt op hoge resoluties.

Tevens delen ze hun geheugen, dus zal je met 2 kaarten niet 6 GB geheugen hebben, maar nog steeds slechts 3.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag op zo hoog mogelijke resoluties spelen, lukt dat beter met 2x SAPPHIRE HD 7950 3GB with Boost (11196-19-20G) dan met 1x MSI RADEON R9 280X GAMING 3G? Ik vraag me ook af: is het nadelig dat de Sapphire alleen Directx 11.1 support (de MSI support Directx 11.2)?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat support je monitor? Als die maar tot FHD gaat kan je wel hogere resoluties willen, maar dat gaat dan niet...

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wat betreft monitor moeilijk kiezen... Ik wil een 24"/27" monitor, en graag een zo hoog mogelijke resolutie onder de 300 euro. Is het dan beter om 2x SAPPHIRE HD 7950 3GB with Boost (11196-19-20G) te kopen dan 1x MSI RADEON R9 280X GAMING 3G? Is het trouwens een probleem dat de SAPPHIRE Directx 11.1 support, en niet 11.2?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 23:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen! Ik heb vooral het lijstje van Splitinfinitive gekozen, en nog een paar dingen veranderd. Het lijstje is nu:

Intel Core i5-4690 Boxed
(processor)

Gigabyte GA-H97-HD3
(moederbord)

2 keer
SAPPHIRE HD 7950 3GB with Boost (11196-19-20G)
(videokaarten)

WD Blue WD10EZEX, 1TB
(interne harde schijf)

Corsair Carbide 200R Closed
(behuizing)

Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
(processorkoeling)

Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
(intern geheugen)

Crucial MX100 256GB
(solid state drive)

Samsung SH-224DB Zwart
(DVD-brander)

Is de voeding (Seasonic S12II-Bronze 520W) goed genoeg en mis ik zo nog dingen? Is het een probleem dat de SAPPHIRE Directx 11.1 support, en niet 11.2?

• Robbedem
Op het moederbord dat je gekozen hebt, is de tweede PCIE slechts een PCIE 2.0 x4. Dit zal niet voor veel prestatieverlies zorgen, maar het kan toch een klein verschil maken.

Ook zou ik voor twee HD 7950 kaarten toch een iets zwaardere voeding nemen (alleen al voor de aansluitingsmogelijkheden)
bvb: Seasonic M12II Evo 620W (deze heeft 4x PCI 6+2) (Let erop dat je de EVO edition hebt, anders heb je maar 2 PCI aansluitingskabels)
of XFX PRO650W (deze heeft 2x PCI 6 en 2x PCI 6+2)

Verder lijkt de lijst mij wel OK, al is het gemakkelijker om dat te checken als je het in een lijstje doet: Handleiding Pricewatch

[ Voor 41% gewijzigd door Robbedem op 03-07-2014 12:24 ]

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Volgens mij is een voeding van 520 watt net iets aan dr krappe kant als je kruisvuur Wilt draaien. Ik zou kijken naar een goede 650 - 750 watt voeding. Alleen weet ik dit niet zeker je zou even kunnen kijken in het voedingen topic bij componenten aankoopadvies. Tis een topic van the mask

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips! Weten jullie toevallig ook hoe het zit met of het een probleem is dat de SAPPHIRE Directx 11.1 support, en niet 11.2 zoals de MSI RADEON R9 280X GAMING 3G?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 17:36 . Reden: Vraag bijgevoegd ]

• Robbedem
De HD 7950 ondersteunt ook DirectX 11.2. De reden waarom dat dit niet in de specificaties staat is
omdat de kaart al van maart 2013 is, terwijl directX 11.2 pas uitkwam in oktober 2013.
Het is ook aangegeven op de website van AMD: http://www.amd.com/en-us/...aphics/desktop/7000/7900#

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel

• jorisvdelsen
  • Laatst online: 18-01 20:25
De Tranquillo is te duur voor z'n performance, pak de 212.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

Verwijderd

Topicstarter
Waarom precies is de 212 een betere optie? Ze verschillen weinig van prijs toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 14:54 ]

• Robbedem
Neem de goedkoopste van deze drie:
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2, Cooler Master Hyper 212 EVO, Thermalright True Spirit 120M Rev.A.
De gemakkelijkste manier om dat te doen is via je wenslijst (zonder koeler) te kijken waar je best bestelt en in een van die winkels te kijken welke van deze drie koelers daar het goedkoopste is.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, thanks

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik had me eerder vergist volgens mij, want het blijkt dat twee GPUs veel minder voordeel met zich meebrengen dan ik had verwacht... Dit is het lijstje van Split, met de Samsung DVD brander en een nieuwe kast. Past het allemaal in de kast? Ik had al de 2 'SAPPHIRE HD 7950 3GB with Boost (11196-19-20G)'s gekocht... Is de SAPPHIRE HD 7950 3GB with Boost (11196-19-20G) echt (bijna) even goed als de MSI, of zit er wel een duidelijk verschil in? Zo ja, dan verkoop beide Sapphires en koop ik de MSI, anders hou ik 1 Sapphire...

#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GA-H97-HD3€ 77,96€ 77,96
1MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB€ 246,50€ 246,50
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 45,91€ 45,91
1Corsair Graphite 230T Windowed Orange€ 66,76€ 66,76
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 27,95€ 27,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 65,85€ 65,85
1Samsung SH-224DB Zwart€ 12,75€ 12,75
1Seasonic S12II-Bronze 520W€ 46,95€ 46,95
1Crucial MX100 256GB€ 89,79€ 89,79
Bekijk collectie