Ik vroeg me af waarom er geen scanner vergelijkingen zoals bij hardwareinfo worden gemaakt hier bij t.net. Of een vergelijking van pckasten. Etc.
_heel_ af en toe is er een review... Jag heeft volgens mij ook wel eens pc speakers vergeleken... Maar het fijne weet ik er ook niet vanOp zondag 10 juni 2001 23:01 schreef insoft het volgende:
Ik vroeg me af waarom er geen scanner vergelijkingen zoals bij hardwareinfo worden gemaakt hier bij t.net. Of een vergelijking van pckasten. Etc.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tsja... We hebben wel eens reviews van stukken hardware, maar een echte vergelijkende test hebben we nog niet gehad dacht ik... Misschien wel een idee jah... Ik zal het eens navragen...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Reviews komen niet vaak voor omdat ze VEEL tijd kosten. Als er al een gemaakt wordt is een scannertest niet echt HEEL spectaculair. Dan liever een mobo review ofzo.
Ik heb tijd genoeg over zoals jullie weten alleen heb ik niet echt een dikke portemonnee om 10 moederborden te kopen.Op zondag 10 juni 2001 23:04 schreef IceStorm het volgende:
Reviews komen niet vaak voor omdat ze VEEL tijd kosten. Als er al een gemaakt wordt is een scannertest niet echt HEEL spectaculair. Dan liever een mobo review ofzo.
Kunnen wel eens een scanner modden om hem beter/sneller te maken natuurlijkOp zondag 10 juni 2001 23:04 schreef IceStorm het volgende:
Maar inderdaad, een scanner is voor TWEAKERS niet zo heel interessant... Liever een mooi mobo of een leuke kast (of een leuk mobo en een mooie kast)
t.net beschikt over genoeg reviewers imo...Op zondag 10 juni 2001 23:07 schreef insoft het volgende:
[..]
Ik heb tijd genoeg over zoals jullie weten alleen heb ik niet echt een dikke portemonnee om 10 moederborden te kopen.
edit:
Ik heb het idee in het crew-forum neergezet
Ik heb het idee in het crew-forum neergezet
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
We gaan natuurlijk niet de eerste de beste laten reviewen, als iemand die eer toekomt is het de mod van P&M: Ecteinascidin, maar ik vraag me af of die er tijd (en zin) voor heeftOp zondag 10 juni 2001 23:07 schreef insoft het volgende:
[..]
Ik heb tijd genoeg over zoals jullie weten alleen heb ik niet echt een dikke portemonnee om 10 moederborden te kopen.
Wat ontzettend gemeenOp zondag 10 juni 2001 23:08 schreef Moartn het volgende:
t.net beschikt over genoeg reviewers imo...
zie hier een vergelijkende review
Het zijn maar twee kaarten, ok, maar een van de twee heb ik inmiddels
Die review is ook lekker oud.Op zondag 10 juni 2001 23:10 schreef _Stryker_ het volgende:
zie hier een vergelijkende review
Als een scanner niet intressant is kun je vrijwel alles wel van de frontpage afhalen.Op zondag 10 juni 2001 23:07 schreef Grrrrrene het volgende:
Maar inderdaad, een scanner is voor TWEAKERS niet zo heel interessant... Liever een mooi mobo of een leuke kast (of een leuk mobo en een mooie kast)
btw, scanners kun je op eenvoudige manier met elkaar vergelijken.. moederborden en veel andere hardware niet.
Daardoor kan je scanners eenmaal je een uniforme manier van reviewen hebt erg snel in reviewvorm zetten.
't Is niet omdat het niet getweaked kan worden dat't niks voor tweakers is he!
http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?query0=poohbeer+review&operator0=0&date=&numhits=25&collection=got15&theme=got
het allereerste resultaat.. in dat topic van me stond nog een leuk antwoord in.
Maar iemand een idee waar dat topic naartoe is?
Kan toch niet simpelweg gedelete zijn? Was van VER voor BC3 en onno vind het topic, maar got niet meer.
het allereerste resultaat.. in dat topic van me stond nog een leuk antwoord in.
Maar iemand een idee waar dat topic naartoe is?
Kan toch niet simpelweg gedelete zijn? Was van VER voor BC3 en onno vind het topic, maar got niet meer.
Pagina: 1