Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
in principe niet. maar je kan altijd proberen. ik denk eerlijk gezegd niet dat ze dat geloven dat je cpu dan doorgebrand zou zijn op standaard 33 mhz. maar het is een tijdje geleden heel heet geweest, moet je zeggen dat het toen was gebeurt
Verwijderd
gewoon zeggen dattie kapot is, je hebt toch wel minimaal een jaar garantie.. wat er kapot aan is mogen ze daar lekker uitzoeken, hoef jij ze niet te beschrijven lijkt me. "hij hield ermee op na wat tikken" , net doen of je gek bent dus
gewoon doen alsof je d'r niets vanaf weet 
'Gisteravond deej ie ut nog, maar vanochtend deed ie niets meer!'
werkt wel vaker, believe me
'Gisteravond deej ie ut nog, maar vanochtend deed ie niets meer!'
werkt wel vaker, believe me
Kan trouwens niet door OCen komen hij liep nl. op 124/4=31 mhz dus langzamer dan normaal.
Tnx voor de tips!!!
Tnx voor de tips!!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
De bekendere HDD merken (WD Maxtor Quantum Seagate) hebben bij mijn weten 3 jaar garantie...
Mijn Quantum Fireball ST 3,2 Gig is ook pas kapot gegaan, waarschijnlijk door kortsluiting. Ik had er drie jaar gerantie op en heb nu dus een nieuwe gekregen (Seagate 4,3 UTA/66)
Pagina: 1