Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adapter voor laptop van Dell

Pagina: 1
Acties:

• Schiavoni
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-11 23:38
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een nieuwe adapter voor een laptop. De adapter is de DW5G3 van Dell. Ik heb al gezocht op internet naar sites die deze adapter aanbieden, maar ik heb nog geen betrouwbare site gevonden.

Mijn vraag is of iemand een betrouwbare site heeft, waar ik deze adapter kan bestellen.

Bedankt alvast.

Groet,
Schiavoni

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Centralpoint is volgens mij wel betrouwbaar?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.replacedirect....l-laptop-ac-adapters.html

Welke sites heb je dan zelf gevonden die niet voldoen? Alleen zeggen "ik heb gezocht" is niet voldoende.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:12
Origineel kopen.

Dell heeft een adapter met 3 pinnen, één van de pinnen verstuurt een identificatiesignaal. Geen identificatiesignaal/verkeerd identificatiesignaal = niet laden :w

• Schiavoni
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-11 23:38
ThinkPadd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:35:
Origineel kopen.

Dell heeft een adapter met 3 pinnen, één van de pinnen verstuurt een identificatiesignaal. Geen identificatiesignaal/verkeerd identificatiesignaal = niet laden :w
De originele adapter is stuk gegaan, dus ik heb zo'n zelfde nodig. Ik heb de adapter besteld bij http://www.opladers-accu.nl voor 25 euro en betaald met Paypal. Maar deze site is niet betrouwbaar. Ik kreeg geen factuur en ook geen ordernummer. Daarmaast zie ik op andere sites dat de prijs rond de 140 euro ligt.

Deze adapter is niet bij veel Nederlandse sites beschikbaar. Daarom vraag ik of een van jullie een betrouwbare site heeft met originele adapters.