Wat ga ik met mijn laptop doen?
Ik ga technische natuurkunde studeren. Daarbij moet er aardig wat gemodelleerd worden en er moeten ander soort berekeningen op worden uitgevoerd. Dat alles natuurlijk zo snel mogelijk
Wat is je budget?
Het budget zit rond de 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga er zo goed als elke dag mee over de campus lopen in Delft.
Nu is er vanuit de TU Delft een laptopproject waarbij ze laptops aanbieden. Als je een laptop buiten de TU om wilt kopen moet het er een zijn met vergelijkbare specificaties (voor mij is dat het 'basis' model). Nu heb ik zelf nog geen goedkopere laptops gevonden met vergelijkbare specificaties (zitten rond de 1200-1300 euro) in de pricewatch of ergens anders.
Heeft iemand een idee waar ik nog kan zoeken of beter nog, een goede laptop?
Ik ga technische natuurkunde studeren. Daarbij moet er aardig wat gemodelleerd worden en er moeten ander soort berekeningen op worden uitgevoerd. Dat alles natuurlijk zo snel mogelijk
Wat is je budget?
Het budget zit rond de 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga er zo goed als elke dag mee over de campus lopen in Delft.
Nu is er vanuit de TU Delft een laptopproject waarbij ze laptops aanbieden. Als je een laptop buiten de TU om wilt kopen moet het er een zijn met vergelijkbare specificaties (voor mij is dat het 'basis' model). Nu heb ik zelf nog geen goedkopere laptops gevonden met vergelijkbare specificaties (zitten rond de 1200-1300 euro) in de pricewatch of ergens anders.
Heeft iemand een idee waar ik nog kan zoeken of beter nog, een goede laptop?
Those who believe in telekinetics... Raise my hand