Ik ben op zoek naar een zo goed mogelijk gamesysteem voor ongeveer 1100 euro. Is dit realistisch? Dus heb ik voor dat bedrag echt een beest van een machine waar ik een aantal jaar mee verder kan?
Elke keer als ik zelf aan het samenstellen ga dan kom ik al gauw op een duurder systeem uit, simpelweg om het feit dat ik de kwaliteitsverschillen niet goed weet tussen componenten. Ik stap net over van consolegaming naar pcgaming en ik ben dus nogal nieuw en vrij onwetend. Skyrim met de vele mods heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken.
Nu maar eens de vragen langsgaan:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn systeem vooral gamen en eventueel op den duur ook met grafische lichtgewichten photoshop en illustrator etc bezig. Op dit moment doe ik dit nog op mijn laptop die nog wel even meekan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max prijs ligt rond de 1100 euro dit is inclusief assemblage, maar exclusief verzendkosten en randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten etc die ik meeneem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit hoop ik van jullie te horen. Adviseren jullie bijvoorbeeld meerdere videokaarten etc?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, zo lang de kwaliteit en houdbaarheid maar hoog zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik laat mij hierover graag adviseren.
Ga je overklokken?
Zou een optie kunnen zijn, hier moet ik mij nog in verdiepen.
In de tussentijd ben ik mij uiteraard ook nog aan het verdiepen in alle onderdelen en mochten jullie hier advies over hebben dan hoor ik dit ook graag.
Alvast zeer bedankt voor jullie hulp!!
Vriendelijke groet,
J-rre
Elke keer als ik zelf aan het samenstellen ga dan kom ik al gauw op een duurder systeem uit, simpelweg om het feit dat ik de kwaliteitsverschillen niet goed weet tussen componenten. Ik stap net over van consolegaming naar pcgaming en ik ben dus nogal nieuw en vrij onwetend. Skyrim met de vele mods heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken.
Nu maar eens de vragen langsgaan:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn systeem vooral gamen en eventueel op den duur ook met grafische lichtgewichten photoshop en illustrator etc bezig. Op dit moment doe ik dit nog op mijn laptop die nog wel even meekan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max prijs ligt rond de 1100 euro dit is inclusief assemblage, maar exclusief verzendkosten en randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten etc die ik meeneem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit hoop ik van jullie te horen. Adviseren jullie bijvoorbeeld meerdere videokaarten etc?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, zo lang de kwaliteit en houdbaarheid maar hoog zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik laat mij hierover graag adviseren.
Ga je overklokken?
Zou een optie kunnen zijn, hier moet ik mij nog in verdiepen.
In de tussentijd ben ik mij uiteraard ook nog aan het verdiepen in alle onderdelen en mochten jullie hier advies over hebben dan hoor ik dit ook graag.
Alvast zeer bedankt voor jullie hulp!!
Vriendelijke groet,
J-rre