Feature request: Prijsalert voor complete wenslijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Beste productowner.
Ik maak geregeld gebruik van de prijsalert en heb voor o.a. mijn winkelmand een aantal prijs alerts ingesteld. Het zou een fijne optie zijn om ook een alert in te kunnen stellen dat de verzameling in de wenslijst beneden een bepaald bedrag (eventueel incl. berekende verzendkosten eerste optie) komt.

telefoontoestel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Klinkt wel als een handige feature, ik zal het doorspelen naar onze Product Manager.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimr92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-06 07:24
Lijkt mij ook een erg handige feature :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:50
Is dit inmiddels al mogelijk?
Liep hier net ook tegen aan bij het opstellen van een wenslijst met een NAS + twee disken. Ik zou graag een prijsalert willen instelen op de lijst in z'n geheel, niet op de producten afzonderlijk. Het maakt mij niet uit welk product in prijs zakt, het gaat immers om de totaalprijs in dit geval (wat heb je aan een NAS zonder disken, of twee disken zonder NAS :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik verplaats deze even naar Mooie Features, dat is de juiste plek voor feature requests :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

+1 , zou ook wel zo'n feature willen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 08:46

Ryan1981

Je ne sais pas

Het was even zoeken in het forum maar dit is ook wat ik zocht. Ik heb in mijn wenslijst de onderdelen van mijn nieuwe PC staan en graag zou ik een prijsalert krijgen als het geheel onder de 1500 euro zakt :o
Pagina: 1