Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mobiel gamen
Ik wil een paar jaar vooruit kunnen waarbij ik nieuwe games op normale - hoge settings goed kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik zou het liefst zo rond de 950 euro uitgeven maar als het iets meer wordt is dat geen probleem (max €1000,-). Exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik beschik al over alle randapparatuur (muis, toestenbord, scherm, speakers).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine behuizing, een goede videokaart, wifi op moederbord. Kortom mobiel maar krachtig systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet direct, heb zelf goede ervaring met Nvidia en Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet teveel geluid, kleine behuizing. Zelf zit ik te denken aan de Cooler Master 130 elite. Veel groter moet het dus niet worden.
Ga je overklokken?
Misschien een klein beetje in de toekomst, geen vereiste.
Wat ik zelf heb samen gesteld.
Hoor graag van jullie wat de mogelijkheden zijn en waar het systeem nog beter kan.
Mobiel gamen
Ik wil een paar jaar vooruit kunnen waarbij ik nieuwe games op normale - hoge settings goed kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik zou het liefst zo rond de 950 euro uitgeven maar als het iets meer wordt is dat geen probleem (max €1000,-). Exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik beschik al over alle randapparatuur (muis, toestenbord, scherm, speakers).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine behuizing, een goede videokaart, wifi op moederbord. Kortom mobiel maar krachtig systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet direct, heb zelf goede ervaring met Nvidia en Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet teveel geluid, kleine behuizing. Zelf zit ik te denken aan de Cooler Master 130 elite. Veel groter moet het dus niet worden.
Ga je overklokken?
Misschien een klein beetje in de toekomst, geen vereiste.
Wat ik zelf heb samen gesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 178,89 | € 178,89 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87N-WIFI | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 38,04 | € 38,04 |
| 1 | Zalman LQ 315 | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | G.Skill Ares F3-1866C9D-8GAB | € 73,99 | € 73,99 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | EVGA 650G Gold | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 87,95 | € 87,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 933,31 | |
Hoor graag van jullie wat de mogelijkheden zijn en waar het systeem nog beter kan.