Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ondanks ik een tweakergroentje ben hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Ik beschik sinds gister over een Huawei Ascend G6. Op school heeft iemand anders wel overal wifi maar als ik me verbind met de wifi heb ik maar op een x aantal plekken wifi, terwijl mijn andriodversie hoger is. De wifi is beveiligd met 802.1 x AEP en ik vul de juiste identiteit en wachtwoord in. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon overal wifi heb? Het betekent veel voor me en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36
Waarschijnlijk heb je in je telefoon en slechtere wifi ontvanger zitten dan diegene met een andere telefoon.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Kun je geen energieverbruik instellen op je wifi? Dat je deze op performance zet ipv energiezuinig oid.
Dacht dat dit kon. Dan zou je net wat meer bereik moeten krijgen ten koste van accu.

Verwijderd

Topicstarter
Het is trouwens ook zo dat het normaal is dat je geen wifi hebt op school maar alleen op die openbare plekken

• Unimproved
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Dan zal zijn wifi-apparatuur van betere kwaliteit zijn. Niks met Android te maken.

Doe anders ook je medestudenten een plezier en hang een wifi-repeater van €20 in de bezemkast. :)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

bedoelt die andere knakker niet gewoon "overal waar wifi is" met "overal"?

Verder zou 't een hardware dingetje kunnen zijn (betere antenne) maar zonder verdere info over de wifi infra van je school is daar niet zo vreselijk veel over te zeggen :)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Pagina: 1