Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:58
Tweakers,

Vele dingen gevonden over dit probleem op internet en iedereen komt met de oplossing dat ik maar de Exchange af en toe wanneer hij vast loopt volledig opnieuw moet toevoegen.

De situatie en het probleem zijn als volgt;
Bedrijfs Exchange mail ingesteld op Google Nexus 5 met Android 4.4 Elke 2 a 3 dagen blijft mail hangen in postvak uit op het toestel maar er is niks te zien als je in die map kijkt. Zodra ik op mijn Exchange kijk via Outlook op de PC staat er niks in postvak uit, bekende bug van Android.

Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden? Een third party applicatie is geen optie, heb dit een tijdje geprobeerd maar ben hier niet van gecharmeerd.

Bedankt alvast :)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:43
Ik herken dit probleem en ervaar het ook zelf.

Ik heb nog geen tijd/zin gehad om een factory reset te doen en om alles opnieuw in te stellen. Ik sta open voor eventuele oplossingen. In diverse google groups heb ik idd wel "tijdelijke oplossingen" gezien maar die werken maar 2 dagen.

Het meest verveldende vind ik nog dat er geen foutmelding komt, je moet echt in de outbox kijken ter controle.

Ik heb dit probleem pas gekregen met de laatste update naar 4.4.4, andere hebben het al bij 4.4.3 gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:58
Slotje mag erop. Opgelost door over te stappen van provider. Het probleem ligt bij T-Mobile, dit is ook bij hun bekend na lang vragen en niet toegeven van ze ben ik erachter gekomen via diverse fora.

Heb het probleem getest met 3 andere providers, na een week gebruik treden er nog geen problemen op. Vodafone, Hi & Voiceworks.

AdGuard Home