Goedenavond,
Mijn huidige laptop begint wat traag te worden en daarom heb ik besloten een nieuwe PC te gaan samenstellen. Tot nu toe heb ik het altijd met een laptop gedaan maar daar wil ik verandering in brengen en ik wil dit gelijk goed doen.
Ik zoek een?
Ik zoek een PC om mee te gamen, maar ook om bepaalde software mee te kunnen gebruiken (Cinema 4D, photoshop etc).
Wat is je budget?
2000 euro max inclusief goede monitor. Toetsenbord en muis regel ik apart.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er flink op gamen op ultra settings, maar ik wil de PC ook kunnen gebruiken voor 3D software en video/fotobewerkingsprogramma's en simulatieprogramma's. Ook zou het fijn zijn als hij een beetje future-proof is. Zo stil mogelijk zou ook fijn zijn.
Ik heb overigens geen behoefte om over te klokken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken oid. Dit heb ik tot nu toe zelf bij elkaar gezocht op basis van topics hier op tweakers, reviews op tweakers en andere sites, en guides:
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nog nooit een PC samengesteld of in elkaar gezet dus ik weet niet zeker of alles op elkaar aansluit of bij elkaar past. En heb ik ook nog bepaalde kabels nodig of dingen om hem in elkaar te zetten? En is dit uberhaupt goed te doen voor een beginner?
Thanks voor het lezen en de hulp
Mijn huidige laptop begint wat traag te worden en daarom heb ik besloten een nieuwe PC te gaan samenstellen. Tot nu toe heb ik het altijd met een laptop gedaan maar daar wil ik verandering in brengen en ik wil dit gelijk goed doen.
Ik zoek een?
Ik zoek een PC om mee te gamen, maar ook om bepaalde software mee te kunnen gebruiken (Cinema 4D, photoshop etc).
Wat is je budget?
2000 euro max inclusief goede monitor. Toetsenbord en muis regel ik apart.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er flink op gamen op ultra settings, maar ik wil de PC ook kunnen gebruiken voor 3D software en video/fotobewerkingsprogramma's en simulatieprogramma's. Ook zou het fijn zijn als hij een beetje future-proof is. Zo stil mogelijk zou ook fijn zijn.
Ik heb overigens geen behoefte om over te klokken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken oid. Dit heb ik tot nu toe zelf bij elkaar gezocht op basis van topics hier op tweakers, reviews op tweakers en andere sites, en guides:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 309,80 | € 309,80 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 109,85 | € 109,85 |
| 1 | MSI Radeon R9 290X Gaming 4G | € 362,71 | € 362,71 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 82,85 | € 82,85 |
| 1 | Samsung 28D590D Zilver | € 563,48 | € 563,48 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 129,15 | € 129,15 |
| 1 | Cooler Master VS V650S | € 78,65 | € 78,65 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 110,45 | € 110,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.852,48 | |
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nog nooit een PC samengesteld of in elkaar gezet dus ik weet niet zeker of alles op elkaar aansluit of bij elkaar past. En heb ik ook nog bepaalde kabels nodig of dingen om hem in elkaar te zetten? En is dit uberhaupt goed te doen voor een beginner?
Thanks voor het lezen en de hulp