Toon posts:

PC-Link MP3 ------> MD

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of je die reclame op de radio gehoord heb.. maar daar hadden ze het over een PC Link of zo. Kastje (usb) en dan draatje naar je MD of zo.. zag het ook in een tijdschrift.. weet iemand waar je deze pclink kan kopen ?? en hoeveel die gaat kosten??? THX@@!!!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Een geluidskaart met optical out (zoals de DMX XFire) kost even veel dacht ik ;) Daar heb je dus veel meer aan, voor even veel of misschien iets meer geld.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:51
Er is een verschil, namelijk dat je met die PCLink de namen van nummers ook kunt meesturen, en dat intypen op een MD kan heeel lang duren! Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat de data ook sneller werd getransferred, dus niet op de 1-speed van optisch.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 10 juni 2001 22:51 schreef Arzie het volgende:
maar ik dacht dat de data ook sneller werd getransferred, dus niet op de 1-speed van optisch.
Nee, ik weet zeker dat dat niet zo is, want ik heb eens een review gelezen van een Sony G750 met zo'n PC link erbij.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Dus is het eigelijk een gewoon een converter die audio via usb digitaal omzet in een optisch signaal voor je md-recorder.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 10 juni 2001 23:07 schreef Djohen het volgende:
Dus is het eigelijk een gewoon een converter die audio via usb digitaal omzet in een optisch signaal voor je md-recorder.
Exactly :)

Verwijderd

Tjek maar op http://www.xitel.com

daar staan 2 verschillende doosjes de analoge en de digitale.

Verwijderd

Topicstarter
ja die geluidskaart heb ik wel is van gehoord maar ik heb al een geluidskaart geen zin nog 1 te kopen dus... die pc-link is van sony toch? kan je ook ergens in de winkel kopen? of heeft niemand dat ding gezien?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

Yucko

One clown to rule them all !

dus je kunt nog steeds geen titels over die kabel meegeven .. dan hoeft het van mij niet :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand waar kan kopen ??? hmmm
Pagina: 1