Beste Tweakers,
Sinds pas heb ik een bedrag gereserveerd voor het kopen van een nieuwe laptop.
Aangezien ik een 5 jaar oude HP probook 4510s heb, vond ik het tijd voor een nieuwe.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De titel geeft al de richting aan, maar om het toe te lichten.
Ik ben met een architectuur studie bezig. Het gebruik van mijn laptop is vooral bedoelt om bouwkundige tekeningen en presentaties te maken. Voor het bouwkundige werk gebruik ik een combinatie van: Autocad en Revit. Voor het maken van presentaties vooral: Sketchup, Vray, 3Dstudio en Adobe Design standard.
Naast het werk voor mijn studie en klusjes wil ik soms ook met vrienden even kunnen gamen.
Ik zoek een?
Het apparaat wat ik zoek is wel een krachtpatser. Echter hoeft het niet meteen een te zijn met een quadro kaart.
Ik werk vaak van plaats naar plaats, waar ik dan meestal lang zit. Het gewicht is niet meteen belangrijk.
Dit geld idem. voor de accu.
Daarnaast wil ik ongeveer 3~4 jaar met mijn laptop werken, totdat ik deze vervang.
Wat is je budget?
Ik wil een goede laptop en stel misschien iets te hoge eisen. De prijs dat ik als maximum heb is: €1000-1200
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke vragen heb je hier nog over?
Lenovo komt eind juli met een nieuwe y50 serie, zou dat misschien het wachten waard zijn?
Hebben jullie tips of andere voorstellen voor de laptop aankoop?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
En hopelijk kunnen jullie mij helpen met het doorhakken van de knoop
Sinds pas heb ik een bedrag gereserveerd voor het kopen van een nieuwe laptop.
Aangezien ik een 5 jaar oude HP probook 4510s heb, vond ik het tijd voor een nieuwe.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De titel geeft al de richting aan, maar om het toe te lichten.
Ik ben met een architectuur studie bezig. Het gebruik van mijn laptop is vooral bedoelt om bouwkundige tekeningen en presentaties te maken. Voor het bouwkundige werk gebruik ik een combinatie van: Autocad en Revit. Voor het maken van presentaties vooral: Sketchup, Vray, 3Dstudio en Adobe Design standard.
Naast het werk voor mijn studie en klusjes wil ik soms ook met vrienden even kunnen gamen.
Ik zoek een?
Het apparaat wat ik zoek is wel een krachtpatser. Echter hoeft het niet meteen een te zijn met een quadro kaart.
Ik werk vaak van plaats naar plaats, waar ik dan meestal lang zit. Het gewicht is niet meteen belangrijk.
Dit geld idem. voor de accu.
Daarnaast wil ik ongeveer 3~4 jaar met mijn laptop werken, totdat ik deze vervang.
Wat is je budget?
Ik wil een goede laptop en stel misschien iets te hoge eisen. De prijs dat ik als maximum heb is: €1000-1200
Wat heb je zelf al gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N750JV-T4067H | € 999,- | € 999,- |
| 1 | BTO X-BOOK 15CL58 | € 934,76 | € 934,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.933,76 | |
Welke vragen heb je hier nog over?
Lenovo komt eind juli met een nieuwe y50 serie, zou dat misschien het wachten waard zijn?
Hebben jullie tips of andere voorstellen voor de laptop aankoop?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
En hopelijk kunnen jullie mij helpen met het doorhakken van de knoop