Welke printer wireless

Pagina: 1
Acties:

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Heb op dit moment een MP600 van Canon, prachtig ding maar hij heeft 1 verschrikkelijke irritatie.

Als er ook maar 1 kleur op is, dan kun je niet printen, zelfs als je nog een zwarte cardridge hebt. Verschrikkelijk irritant want het gebeurd altijd als je net nodig moet printen :( Ben het zo zat dat ik op zoek ben naar een andere.

Mijn eisen :

Max. euro of 80
wifi
Scannen/kopie/printen
Aparte cardridges
Maar dus ook een printer die gewoon print als 1 van de kleuren op is.
* dubbelzijdig printen * (hoeft niet, zou wel mooi zijn)

Wie o wie heeft de ideale printer ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Probeer eerst eens de "inkt leeg waarschuwing" te resetten. Heb het hier ook gedaan omdat ik 1x navulcartridges zonder chip had. Was wel irritant overigens.
Ik heb wel begrepen dat je beter niet te lang met lege inktcartridges verder moet gaan omdat dat uiteindelijk schadelijk kan zijn voor de printkop, maar heel even moet wel kunnen.

Link naar de supportpagina van Canon voor jouw printer: http://kbsupport.cusa.can..._ARTICLE&ARTICLE_ID=34222

Quote: " Message:
The following ink has run out. Replace the ink tank. U163
Ink has run out. (The lamp on the ink tank flashes.)

Action:
.....

If you want to continue printing in this condition, you need to release the function for detecting the remaining ink level. Press and hold the <Stop/Reset> button for at least 5 seconds, and then release it.
..."

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

En wat heeft dit verder met wireless te maken? (aangezien je dit in je topicstart hebt gezet).
Volgens mij ben je op zoek naar een wireless printer, of zie ik dat verkeerd ?

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:47:
Probeer eerst eens de "inkt leeg waarschuwing" te resetten. Heb het hier ook gedaan omdat ik 1x navulcartridges zonder chip had. Was wel irritant overigens.
Ik heb wel begrepen dat je beter niet te lang met lege inktcartridges verder moet gaan omdat dat uiteindelijk schadelijk kan zijn voor de printkop, maar heel even moet wel kunnen.

Link naar de supportpagina van Canon voor jouw printer: http://kbsupport.cusa.can..._ARTICLE&ARTICLE_ID=34222

Quote: " Message:
The following ink has run out. Replace the ink tank. U163
Ink has run out. (The lamp on the ink tank flashes.)

Action:
.....

If you want to continue printing in this condition, you need to release the function for detecting the remaining ink level. Press and hold the <Stop/Reset> button for at least 5 seconds, and then release it.
..."
Top dat ga ik eens proberen :)

Dat is inmiddels gelukt, zie de melding niet meer. Heb nog niet geprobeerd te printen :)

:
MarElo schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:07:
En wat heeft dit verder met wireless te maken? (aangezien je dit in je topicstart hebt gezet).
Volgens mij ben je op zoek naar een wireless printer, of zie ik dat verkeerd ?
Correct

Wil graag een goedkope wifi printer zodat ik niet steeds alles op de laptop moet zetten om het in de andere kamer uit te printen

[ Voor 7% gewijzigd door Christiano007 op 25-06-2014 11:30 ]

Verwijderd

Kijk eens naar deze printer: http://tweakers.net/price...3/canon-pixma-mg5550.html. Deze heb ik zelf 2 maanden geleden gekocht en doet alles wat je opgenoemd hebt. Hoe die reageert als er een cartridge leeg is weet ik niet omdat het nog niet zover is. De goedkoopste prijs is nu €69,-- inclusief verzenden.
De twee nadelen waar ik niet op gelet had bij aanschaf, zijn: 1 geen aparte papierlade waardoor je de printer altijd opengeklapt moet houden om papier te laden (mijn vader heeft een type hoger en die heeft zelfs twee lades, is praktisch tegen stof als je hem weinig gebruikt) en 2 als het papierformaat niet gelijk is aan de printerinstelling dan gaat de printer mekkeren.

Kijk even goed naar de reviews zou ik zeggen.
Jouw huidige printer kan bijvoorbeeld wel een hogere printresolutie aan (9600x2400 dpi tegen 4800x1200 dpi voor de MG5550).

Edit: heb de productpagina van je MP600 bekeken. Je printer is eigenlijk veel luxueuzer uitgevoerd dan de MG5550. Is het mogelijk om je huidige printer op de router aan te sluiten? Scheelt weer een paar euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2014 15:32 ]

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:20:
Kijk eens naar deze printer: http://tweakers.net/price...3/canon-pixma-mg5550.html. Deze heb ik zelf 2 maanden geleden gekocht en doet alles wat je opgenoemd hebt. Hoe die reageert als er een cartridge leeg is weet ik niet omdat het nog niet zover is. De goedkoopste prijs is nu €69,-- inclusief verzenden.
De twee nadelen waar ik niet op gelet had bij aanschaf, zijn: 1 geen aparte papierlade waardoor je de printer altijd opengeklapt moet houden om papier te laden (mijn vader heeft een type hoger en die heeft zelfs twee lades, is praktisch tegen stof als je hem weinig gebruikt) en 2 als het papierformaat niet gelijk is aan de printerinstelling dan gaat de printer mekkeren.

Kijk even goed naar de reviews zou ik zeggen.
Jouw huidige printer kan bijvoorbeeld wel een hogere printresolutie aan (9600x2400 dpi tegen 4800x1200 dpi voor de MG5550).

Edit: heb de productpagina van je MP600 bekeken. Je printer is eigenlijk veel luxueuzer uitgevoerd dan de MG5550. Is het mogelijk om je huidige printer op de router aan te sluiten? Scheelt weer een paar euro.
Bedankt voor de tips!

De MP600 heeft helaas geen netwerk aansluiting, kan alleen via bluetooth printen draadloos. Was ook een vrij prijzige all-in-one toendertijd.

Verwijderd

Ik bedoelde de printer op de eventuele usb-poort van de router aansluiten. Als die router als usb-host kan fungeren kun je de printer via je netwerk benaderen. Weet niet of je het hebt. :)

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:33:
Ik bedoelde de printer op de eventuele usb-poort van de router aansluiten. Als die router als usb-host kan fungeren kun je de printer via je netwerk benaderen. Weet niet of je het hebt. :)
Ah op die manier, nee die mogelijkheid heb ik helaas niet :)

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:33
Ik heb deze: pricewatch: HP Deskjet 3055A E-ALL-IN-ONE
Werkt opzich prima alleen je moet er niet meer dan 1 pagina mee willen scannen. kopiëren gaat dan wel.
Hij staat standaard uit en als je hem aanzet maakt hij direct via wifi verbinding met de router en kan je via je netwerk printen.
Pagina: 1