Ik heb een Philips 223V5LSB2 monitor gekocht als 2de scherm. Leuke monitor voor een leuk prijsje, maar dat merk je wel aan de sobere uitvoering. De monitorvoet bijvoorbeeld is niet meer dan wat plastic en voelt slap en wiebelig aan. Hij kan bovendien niet hoger of lager afgesteld worden.
Nu heb ik een prachtige Dell monitor voet over welke ik wil gaan gebruiken (zie foto). Deze past echter niet zomaar op de Philips monitor. Ik heb hier en daar al wat gezocht en vond een soort adapter plaat welke via Ebay aangeschaft kan worden maar 30 dollar vond ik ook wel weer wat aan de prijs. Ik wil eerst andere mogelijkheden aftasten.
Achterkant monitor (gewoon VESA 100x100):

Dell monitorstand:

Ik heb gedacht aan een houten plaatje die ik op de monitor schroef waarna ik de voet daarop monteer,.,.inderdaad een echte 21st century solution
. Ik zou graag een wat elegantere oplossing vinden dus heeft iemand suggesties?
Nu heb ik een prachtige Dell monitor voet over welke ik wil gaan gebruiken (zie foto). Deze past echter niet zomaar op de Philips monitor. Ik heb hier en daar al wat gezocht en vond een soort adapter plaat welke via Ebay aangeschaft kan worden maar 30 dollar vond ik ook wel weer wat aan de prijs. Ik wil eerst andere mogelijkheden aftasten.
Achterkant monitor (gewoon VESA 100x100):

Dell monitorstand:

Ik heb gedacht aan een houten plaatje die ik op de monitor schroef waarna ik de voet daarop monteer,.,.inderdaad een echte 21st century solution