Toon posts:

Internet download snelheid traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds kort is mijn downloadsnelheid erg traag. Volgens ookla speedtest 2mbps, en de upload snelheid 7 mpbs. Het ligt niet aan de internetverbinding, want ik heb me laptop aangesloten aan de kabel en deze haalt wel 13 mbps. Het ligt dus aan mijn computer zelf... Zou Iemand mij hier misschien mee kunnen helpen?

mvg.
Tian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 18:23
En dit is alle informatie waarmee we het moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Er zal wel een virus of torrents of zo op de achtergrond draaien...

Of je test over een brakke wifi of zo...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik denk dat het aan de magische kaboutertjes ligt. Of aan de gebrekkige informatie in je post. Alles kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daannn1987
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 22:17
Glazen bol is stuk, meer informatie zou handig zijn

21xDMEGC 440wp (9240) ||| Pana 9j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:00

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • wat nu exact je probleem is (duidelijkere probleemomschrijving), want het ligt aan de computer (maar via de kabel werkt het toch wel?) zeg je...maar het lijkt eerder een WIFI gerelateerd probleem.
  • welke oplossingen heb je gevonden en waarom voldoen deze niet?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Pagina: 1