Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben een fulltime werkende papa, die graag bereikbaar is, hieronder mijn vraag + lijstje

Ik zoek een?
telefoon die tegen een stootje kan, die ik (zo onhandig dat ik ben) kan laten slingeren en kan vallen. Een andere belangrijke eis is dat ik de telefoon meerdere dagen op 1 accu kan draaien, Dit is omdat ik altijd bereikbaar wilt blijven, zonder dat ik me druk hoef te maken om een oplaadpunt te vinden. Internet is geen pre, ookal zal het wel af en toe handig zijn om er enige toegang tot te hebben. Bellen en SMS is de hoofdzaak

Wat is je budget?
telefoon van rond de 300-350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb zelf nu een samsung Nexus, prima telefoon, is alleen na veel gebruik (lees 2,5 jaar) een accu van maximaal 6/8 uur, en dit is mij veelste kort, en zorgt voor ergernissen. De meeste functies gebruik ik niet, op een fototje af en toe na of even 'appen'. Dit is allen niet belangrijk, bellen en smse heeft de prioriteit, t zelfde met de accuduur en de 'toughness'

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb wel gebrowsed, maar heb eerlijk gezegt weinig boeiends gevonden. De super 'tough' phones voor bijv mensen in de bouw lijken mij iets te.. maar hoor graag anders

Ik hoor graag van u, alvast bedankt,

Yge Leenheer

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2014 19:25 ]

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Een carbonnen blackberry Z30 met ottercase defender brengt je 100 euro over budget maar geeft je wel
-2 dagen bereikbaarheid.
-een sterke telefoon in onverwoestbare case
-de snelste browser in de markt
-een zeer goede antenne voor altijd bereikbaarheid.

De otterbox defender is er ook voor de lg g2 die een relatief lange batterijtijd heeft, dat toestel is nog iets duurder.

| live and give like no one else |

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13
3x3 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 02:09:
Een carbonnen blackberry Z30 met ottercase defender brengt je 100 euro over budget maar geeft je wel
-2 dagen bereikbaarheid.
-een sterke telefoon in onverwoestbare case
-de snelste browser in de markt
-een zeer goede antenne voor altijd bereikbaarheid.

De otterbox defender is er ook voor de lg g2 die een relatief lange batterijtijd heeft, dat toestel is nog iets duurder.
Sorry hoor, maar die case is echt een verschrikkelijk gedrocht, daar ga je toch niet serieus mee rond lopen? Bovendien geef je het zelf al aan, die combinatie ligt dik €100 boven het budget en is daarmee ook geen optie.

De eerste telefoon die mij zo te binnen schiet en op het randje van je budget zit is de pricewatch: Samsung Galaxy S4 Active Oranje (de grijze uitvoering is mooier maar ook wat duurder). Dit toestel is stof- en waterdicht (IP67) en beschikt over een stevige behuizing die tegen een stootje kan, máár ook hier blijft het scherm het zwakste punt. Een hoesje is in dat soort gevallen een betere vorm van bescherming maar nog steeds geen garantie dat je toestel niet kapot gaat. Bovendien zal een hoesje ook lang niet altijd beschermen tegen stof- of waterschade. Sony heeft ook een reeks toestellen (de Z-lijn) die een IP57 rating hebben maar die zijn dan weer gevoelig voor krassen/barsten omdat die toestellen zowel aan de voor- als achterkant van glas zijn.

Je geeft aan dat de telefoon die je nu hebt, de Galaxy Nexus, een prima telefoon is. Waarom koop je dan niet gewoon een nieuwe batterij? Dan ben je voor ongeveer €15 klaar en kun je de huidige accu als back-up gebruiken mocht dat nodig zijn.