Er is geen software bijgeleverd het is bepaalde knoppen indrukken.
Dit is de handleiding zelfde zoals bij de ab zit. (de vertaling is alsof ze het door een vertaalmachine hebben gehaald)
Zodra u uw nieuwe AEG RC 4001 uitgepakt, moet u openen op de achterkant van het toestel en plaats de twee batterijen. Dan kan het meteen beginnen. De enigszins omslachtig geschreven handleiding die u niet nodig om volledig te lezen.
Om de afstandsbediening te programmeren, moet u eerst het apparaat dat u wilt bedienen. Dit kan bijvoorbeeld uw TV.
Op de afstandsbediening, druk op de “TV” en “SET” toetsen gelijktijdig in. Zodra de LED op de afstandsbediening, drukt u nogmaals op de toets “SET”. Dit zal de zoektocht naar een geschikte code te activeren.
Na de LED knippert, drukt u op de rechterbovenhoek van de remote power-skey. Nadat u deze weer loslaat, uw tv wordt uitgeschakeld.
U moet dan opnieuw op de “TV” knop op de afstandsbediening direct na het aanzetten van de TV. Dan, de LED knippert. Na een herhaalde de ‘TV-knop “te drukken LED gaat uit en de programmering is voltooid.
Met dezelfde procedure kunt u dan ook uw andere spullen. Met de afstandsbediening kunt u een totaal van 6 eenheden werken
Wat mij duidelijk is je drukt de tv en de set knop tegelijk in tot het licht gaat branden. prima dat doet hij daarna is mij duidelijk dat je op de set knop moet drukken dan zou die moeten gaan zoeken naar de geschikte code dan zou het led moeten gaan knipperen maar dat gebeurt dus niet alleen als je de set knop weer loslaat. Dus ja ik weet het niet.