Vraag: contactinformatie EA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Topicstarter
Medetweakers,

Een paar weken terug ben ik een petitie tegen EA gestart, omdat ik van mening ben dat EA de verkeerde kant op gaat met z'n mooie Battlefield franchise. Ik wil niet dat ze een soort Call of Duty worden, met elk jaar een slechte (mijn menig) game die exact op het vorige lijkt.
Dit gewoon als probeersel, wellicht dat het iets oplevert, wellicht niet. Meer onder het motto van "niet geschoten is altijd mis" (zoals bij shooters vaker op gaat).

Battlefield onderscheidde zich, tot komend najaar. Dan komt Battlefield Hardline uit, een jaar nadat Battlefield 4 uit kwam. Battlefield 4 kampt nog steeds met problemen en het is nu duidelijk waar alle aandacht van EA naartoe is gegaan; het maken van een nieuwe Battlefield, terwijl ze de huidige Battlefield game zouden moeten updaten/verbeteren.

EA kan net zo goed Battlefield Hardline als DLC uitbrengen voor Battlefield 4; het draait immers op dezelfde engine. Hiermee laat EA juist zien dat ze hart hebben voor de franchise en hun gamers. Ze laten zien dat hun game anders is dan Call of Duty.

Lees hier eventueel meer: https://www.change.org/en...content-for-battlefield-4

Maar nu mijn vraag aan jullie: Ik ben op zoek naar contact informatie van EA, bij voorkeur een e-mail adres. Ik heb de volgende e-mail adressen geprobeerd, maar die zijn niet actief voor inkomende e-mail:

- privacy-netherlands@ea.com
- privacy-uk@ea.com
- privacy-australia@ea.com
- tmuller@ea.com)
- jvanhibb@europe.ea.com
- privacy_policy@ea.com
- support@ea.com

Iemand die mij/ons kan helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Ik weet nu niet of dit echt een vraag is voor in dit gedeelte maar je kunt anders fysieke brieven opsturen? Via social media kun je ook altijd wel veel aandacht krijgen

http://www.ea.com/1/privacy-contacts

Meer adressen van vele filialen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HetGezegde schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:42:
EA kan net zo goed Battlefield Hardline als DLC uitbrengen voor Battlefield 4; het draait immers op dezelfde engine. Hiermee laat EA juist zien dat ze hart hebben voor de franchise en hun gamers. Ze laten zien dat hun game anders is dan Call of Duty.
EA is mijn ogen nog altijd een bedrijf dat geld op de eerste plaats zet en daarna pas gamers en/of een franchise. Dat het met Battlefield nog zolang geduurd heeft valt me nog mee. Over het algemeen zijn de games van EA altijd wel aan bugs onderhevig die gameplay verstorend zijn en uiteindelijk nooit worden opgelost.

SimCity is daar een mooi voorbeeld van btw. Ondanks dat het de hemel in geprezen werd bleek het toch een grote flop die zelfs met de meest recente patches (offline gameplay ineens wel mogelijk ?!) nog niet helemaal hersteld is.

Succes met je crusade :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wens je veel succes, maar ik denk dat ze bij EA eerder naar verkoopcijfers kijken dan naar ingezonden brieven en/of petities.
Wat dat betreft zal EA gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn zolang mensen gretig de nieuwste Battlefield blijven kopen. Je portemonnee is het enige waar EA naar luistert. Wil je en signaal afgeven? Koop het volgende Battlefieldspel gewoon niet.

Maar ik wens je welgemeend veel succes met je petitie en brieven :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En jij denkt werkelijk dat ze luisteren? Ik wil die mailbox van hun niet zien, wat daar dagelijks binnenkomt van mensen die 'het beter weten'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Topicstarter
Elazz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:59:
Ik weet nu niet of dit echt een vraag is voor in dit gedeelte maar je kunt anders fysieke brieven opsturen? Via social media kun je ook altijd wel veel aandacht krijgen

http://www.ea.com/1/privacy-contacts

Meer adressen van vele filialen
Per post opsturen lijkt mij een puik plan inderdaad.
Zoals hier ook aangegeven wordt, zal de mail slecht ingezien worden.

Aan de rest: Ach ik probeer het gewoon. We zullen zien of ze luisteren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 16:53
http://www.ea.com/about
Vermeldt de executives en board of directors.
Die zitten vast allemaal op LinkedIn.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 15:55
je petitie is onsamenhangend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetGezegde schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:42:
Medetweakers,

Een paar weken terug ben ik een petitie tegen EA gestart, omdat ik van mening ben dat EA de verkeerde kant op gaat met z'n mooie Battlefield franchise. Ik wil niet dat ze een soort Call of Duty worden, met elk jaar een slechte (mijn menig) game die exact op het vorige lijkt.
Dit gewoon als probeersel, wellicht dat het iets oplevert, wellicht niet. Meer onder het motto van "niet geschoten is altijd mis" (zoals bij shooters vaker op gaat).

Battlefield onderscheidde zich, tot komend najaar. Dan komt Battlefield Hardline uit, een jaar nadat Battlefield 4 uit kwam. Battlefield 4 kampt nog steeds met problemen en het is nu duidelijk waar alle aandacht van EA naartoe is gegaan; het maken van een nieuwe Battlefield, terwijl ze de huidige Battlefield game zouden moeten updaten/verbeteren.

Lees hier eventueel meer: https://www.change.org/en...content-for-battlefield-4

Maar nu mijn vraag aan jullie: Ik ben op zoek naar contact informatie van EA, bij voorkeur een e-mail adres. Ik heb de volgende e-mail adressen geprobeerd, maar die zijn niet actief voor inkomende e-mail:

- privacy-netherlands@ea.com
- privacy-uk@ea.com
- privacy-australia@ea.com
- tmuller@ea.com)
- jvanhibb@europe.ea.com
- privacy_policy@ea.com
- support@ea.com

Iemand die mij/ons kan helpen? _/-\o_
Ik begrijp je punt, maar ik denk net als anderen dat EA alleen luistert naar verkoopcijfers. Daarnaast is Battlefield slechts een voorbeeld. Sim City is een ander goed voorbeeld en ook de nieuwe UFC schijnt zo zijn problemen te hebben. Daarnaast lopen ze met Need for Speed ook al enkele jaren achter de feiten aan.

Het feit dat EA de afgelopen E3 nauwelijks gameplay toonde, stemt mij somber. In 2008 hebben ze het idee opgevat om minder games en meer kwaliteit te leveren om zodoende meer games te verkopen. De afgelopen twee jaren zijn ze alweer afgegleden naar het niveau voor 2008.

Ik heb de afgelopen 5 jaar geen games van EA gekocht behalve Kingdom of Amalur en die ene Humble EA Bundle. Star Wars Battlefront is de eerste game die ik in overweging wil nemen, maar ik houd mijn hart vast of het (online) goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van mening dat de Battlefield series beneden peil qua kwaliteit zijn geraakt. Wegens de problemen en de gameplay heb ik BF4 niet aangeschaft, Planetside2 vindt ikzelf veel vermakelijker en heb er meer vrienden door. Zelf ben ik niet o de hoogte van alle andere spellen EA gemaakt heeft welke slecht uit de bus komen.
Het is een goede actie wat je probeert uit te voeren maar ik denk dat je er niet veel mee kan behalen. In mijn opzicht zou BF:Hardline zowel als DLC als Standalone uitgegeven moeten worden waarin de DLC minder kost. De reden hiervoor is dat het te veel lijkt op elkaar, maar het is ook verschillend genoeg om als standalone te fungeren.
Eerder zou ik mij druk maken over de kwaliteit van het volgende spel wat ze zullen uitgeven want niemand wil graag bugs en slechtere gameplay bij uitgave t.o.v. het vorige deel.
Ook is er eenzelfde petitie aanwezig op dezelfde site, ik weet niet welke eerder was. (zoals het eruitziet die van jou maar ik kan nergens datums vinden.)
http://www.change.org/pet...-as-dlc-for-battlefield-4

Zelf heb ik geen behoefte meer aan de BF franchise en zal helaas ook niet tekenen. Ik weet niet via welke media je hebt geprobeerd om supporters te krijgen maar volgens mij kun je de volgende media ook gebruiken: Facebook (Battlefield en EA pages), Twitter, Battlelog van Battlefield. niet geschoten is altijd mis. Maar probeer echt meer publiciteit te krijgen want gezien het aantal supporters en de huidige duur van je petitie duurt het nog een tijdje voor je doel van hoeveelheid supporters hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Topicstarter
leg uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
EA heeft geen contact adres.

Waarom wordt hardline beschouwd als de opvolger van bf4?
Hardline is de nieuwe MoH voor EA, bf5 wordt de opvolger van bf4 en die komt denk ik
in oktober 2015.

Als je jouw stem wil laten horen koop dan geen battlefield game meer, vote with your wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
edit: dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door NLsandman op 30-06-2014 07:37 ]

Pagina: 1