Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
<a name="15"></a><strong>Tof die usericons! Maarreh hoe groot mag ie maximaal zijn?
</strong>
Er zijn 2 'soorten' usericons. Een 'upload' icon en een 'web' icon. Het verschil klinkt misschien lastig maar
dat valt reuze mee. Ten eerste het 'upload' icon. Dit is een icon dat je via je profile upload naar Artemis (de database
server van GoT). Op die manier is je icon altijd beschikbaar (als het goed is). Echter hij dient wel aan bepaalde voorwaarden
te voldoen. Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn voordat je hem upload en hij mag hooguit 10240 bytes zijn. Verder
moet de naam niet langer zijn dan 20 tekens en moet de extensie .jpg of .gif zijn. Je kunt ook meerdere plaatjes uploaden
en via je profile al naar gelang je bui veranderen.
Als tweede is er dan je webicon. Dit icon mag je bijv op de webspace van je provider zetten of ergens rechtsreekst
vandaan kopieren. Je webicon hoeft niet aan bepaalde eisen te voldoen maar houdt er wel rekening mee dat niemand zin heeft
om een complete film van 100 meg binnen te halen voor 1 icon. Er zijn vele gratis programma's waar je animated gifjes ed
kunt optimizen om de filesize binnen de perken te houden.
Je kunt in je prefs instellen of je icons wil zien en of je web of upload icons wil zien. Voor mensen met een mindere
verbinding is het dus aan te raden om geen icons te laten zien of alleen upload icons.
Btw, beetje brakke layout maar ja
Oh en als je wat feedback wil geven graag, kan ik kijken hoe duidelijk dit verhaal is, thx.
</strong>
Er zijn 2 'soorten' usericons. Een 'upload' icon en een 'web' icon. Het verschil klinkt misschien lastig maar
dat valt reuze mee. Ten eerste het 'upload' icon. Dit is een icon dat je via je profile upload naar Artemis (de database
server van GoT). Op die manier is je icon altijd beschikbaar (als het goed is). Echter hij dient wel aan bepaalde voorwaarden
te voldoen. Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn voordat je hem upload en hij mag hooguit 10240 bytes zijn. Verder
moet de naam niet langer zijn dan 20 tekens en moet de extensie .jpg of .gif zijn. Je kunt ook meerdere plaatjes uploaden
en via je profile al naar gelang je bui veranderen.
Als tweede is er dan je webicon. Dit icon mag je bijv op de webspace van je provider zetten of ergens rechtsreekst
vandaan kopieren. Je webicon hoeft niet aan bepaalde eisen te voldoen maar houdt er wel rekening mee dat niemand zin heeft
om een complete film van 100 meg binnen te halen voor 1 icon. Er zijn vele gratis programma's waar je animated gifjes ed
kunt optimizen om de filesize binnen de perken te houden.
Je kunt in je prefs instellen of je icons wil zien en of je web of upload icons wil zien. Voor mensen met een mindere
verbinding is het dus aan te raden om geen icons te laten zien of alleen upload icons.
Btw, beetje brakke layout maar ja
Oh en als je wat feedback wil geven graag, kan ik kijken hoe duidelijk dit verhaal is, thx.
ik heb je verhaal gelezen maar ik begrijp er wienig van. kan je het heel simpel houden?
zovan een plaatje maken in een jpeg of gif formaat hoe doe je dat exact? waar moet je 'm uploaden? etc etc. ik ben nog niet zo'n vergevorderde computer freak, sorry
zovan een plaatje maken in een jpeg of gif formaat hoe doe je dat exact? waar moet je 'm uploaden? etc etc. ik ben nog niet zo'n vergevorderde computer freak, sorry
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
dit gaat een beetje te ik ga je toch echt niet uitleggen hoe je een jpegje maakt.
Maaruh save as hint hint
Beetje zelfstudie kan geen kwaad.
Maaruh save as hint hint
Beetje zelfstudie kan geen kwaad.
There is no art to find the minds construction in the face
Heej, dat bestandsformaat kende ik nog niet. Waar kun je die "hint hint"-plugin downloaden?Maaruh save as hint hint
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
gwoon in fotoshop, paint etc iets maken cq openen en dan opslaan als plaatje1 ofzo...
dan op een site gooien en het adres + plus naam intikken...
Hmm een 'hoe upload ik plaatjes voor dummies' dus?
Anyway, is er nog iemand die commentaar heeft op mijn verhaaltje?
Anyway, is er nog iemand die commentaar heeft op mijn verhaaltje?
Ja, twee puntjes zo even snel:
1. Uploadicons staan op Arshia.
2. [Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn]
Is dat tegenwoordig niet autoresize? (weet niet zeker dus)
Verder moet je het verhaaltje nog een beetje optimizen (beetje lopender maken, spelfoutjes eruit enzo)
1. Uploadicons staan op Arshia.
2. [Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn]
Is dat tegenwoordig niet autoresize? (weet niet zeker dus)
Verder moet je het verhaaltje nog een beetje optimizen (beetje lopender maken, spelfoutjes eruit enzo)
Professioneel Hyves-weigeraar
1) Ok
2) Ja dacht het wel maar het is toch beter om het er wel bij te zetten denk ik
En ja, iets 'beter' moet nog maar zover ben ik nog niet
2) Ja dacht het wel maar het is toch beter om het er wel bij te zetten denk ik
En ja, iets 'beter' moet nog maar zover ben ik nog niet
Pagina: 1