Iemand ook in de Makro in Amsterdam geweest? Enig idee hoe het er daar voor staat?
Alles was gereserveerd (17.30) is er vanuit Nieuwegein gebeldCompuman1112 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:38:
Iemand ook in de Makro in Amsterdam geweest? Enig idee hoe het er daar voor staat?
Thanks
Scheelt weer een onnodig ritje
Het is wel behoorlijk triest dat mensen zo hebberig zijn. Voor die paar centen... Tja wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.Senui schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:38:
[...]
Vind het anders niet triest hoor. Ik had hetzelfde gedaan als ik de kans had.
Persoonlijk ben ik deze thread niet begonnen om mensen geld te laten verdienen, maar juist om ze geld te laten besparen. Maar ieder zijn ding.
Nou nou, jij speelt wel heel erg op de man. Ik zie eigenlijk helemaal niet in waarom dit hebberig zou zijn.. Maar ik ga hier verder ook niet op in, daar is dit topic helemaal niet voor bedoeld.Robbert_jan schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:22:
[...]
Het is wel behoorlijk triest dat mensen zo hebberig zijn. Voor die paar centen... Tja wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.
Persoonlijk ben ik deze thread niet begonnen om mensen geld te laten verdienen, maar juist om ze geld te laten besparen. Maar ieder zijn ding.
Robbert_jan schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:22:
[...]
Het is wel behoorlijk triest dat mensen zo hebberig zijn. Voor die paar centen... Tja wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.
Elk nadeel hebt z'n voordeel he. Andere mensen die een nieuw ipad willen kopen zullen via marktplaats ook geld besparen. Normaal gesproken kunnen veel mensen ook niet in de makeo om de aanbieding op te pikken. Zie het een beetje als een win win situatie.
Hij spreekt jou niet direct aan, hij spreekt zijn mening uit en ik ben het met hem eens. Jij vind het blijkbaar kunnen dat iemand iets direct met 100euro winst wil doorverkopen? Maar je hebt gelijk, dit is alweer offtopic, dit topic is daar helemaal niet voor bedoeld.Senui schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:33:
Nou nou, jij speelt wel heel erg op de man. Ik zie eigenlijk helemaal niet in waarom dit hebberig zou zijn.. Maar ik ga hier verder ook niet op in, daar is dit topic helemaal niet voor bedoeld.
Met alle respect; deze marktplaats verkoper verkoopt de iPad voor 350euro, dat is maar een verschil van -1euro (met de goedkoopste aanbieder - pricewatch) vind ik het echt niet een win win situatie.IUser schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:48:
Elk nadeel hebt z'n voordeel he. Andere mensen die een nieuw ipad willen kopen zullen via marktplaats ook geld besparen. Normaal gesproken kunnen veel mensen ook niet in de makeo om de aanbieding op te pikken. Zie het een beetje als een win win situatie.
Je bent zelfs duurder uit.
[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 25-06-2014 22:17 ]
Goed, leerzaam dagje vandaag.T_E_O schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:18:
Zo mijn reservering in Nieuwegein oppikken.
- Dat je iets gereserveerd hebt bij Makro, betekent niet dat het gereserveerd is.
- Aanbiedingen kunnen niet vooraf gereserveerd worden.
- Lang niet alle personeel bij Makro is van voorgaande regel op de hoogte.
- Dat er op je reserveringsformulier staat aangegeven, dat er even gebeld moet worden als er niet geleverd kan worden, betekent niet dat er gebeld wordt wanneer er niet geleverd kan worden.
Al met al erg kansloos gedrag bij Makro Nieuwegein

Ik heb mijne ook sinds vijf uur binnen van de Makro in Dordrecht. Ze gaven mij eerst de verkeerde versie toen ik om mijn reservering vroeg, dus dacht al dat die alweer uitverkocht was. Ook in deze thread zei iemand al dat Dordrecht was uitverkocht, maar ze kwam gelukkig nog met de retina versie
. Ik ben er heel erg blij mee en heb ook gelijk Makro garant erbij genomen.
Thanks voor de heads up topicstarter
Thanks voor de heads up topicstarter
Sportief van Makro dat er besloten is de voorraad tegen de foutieve prijs te leveren. Hopelijk zullen jullie dat onthouden in de toekomst. Komt zelden voor dat een winkel ergens zo luchtig mee omgaat. Men leek in de winkel zelfs blij dat we bereid waren ze tegen de lage prijs mee te nemen.
Dat moet inderdaad absoluut gezegd worden:
Fantastisch hoe Makro dit aangepakt heeft! Dit is een voorbeeld voor veel bedrijven, wat betreft klantvriendelijkheid.
Fantastisch hoe Makro dit aangepakt heeft! Dit is een voorbeeld voor veel bedrijven, wat betreft klantvriendelijkheid.
Nu nog toegang voor mensen zonder Makro pas!
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Inderdaad chapeau voor deze makro actie. Maar bedenk wel dat ze eigenlijk niks hoeven te leveren (druk-zetfouten voorbehouden), dit is puur uit coulance. Dat willen sommigen helaas niet altijd begrijpen.
Net even kort off-topic over die marktplaatsmakker, die 350 euro kan die echt wel vergeten, hooguit haalt die er 50-70 euro uit. Niemand gaat zoiets op mp aanschaffen voor zo'n beetje de winkelprijs. Ik heb in het verleden ook zoiets op mp gezet, je krijgt voornamelijk trieste reacties en onzinbiedingen van handelaartjes die 'm voor een prikkie "meteen" willen ophalen (en weer doorverkopen in hun eigen "winkeltje"). Die lijken elke uur heel marktplaats af te struinen voor iphones, ipads en andere dure elektronica. Dat zijn pas echt trieste lui
Net even kort off-topic over die marktplaatsmakker, die 350 euro kan die echt wel vergeten, hooguit haalt die er 50-70 euro uit. Niemand gaat zoiets op mp aanschaffen voor zo'n beetje de winkelprijs. Ik heb in het verleden ook zoiets op mp gezet, je krijgt voornamelijk trieste reacties en onzinbiedingen van handelaartjes die 'm voor een prikkie "meteen" willen ophalen (en weer doorverkopen in hun eigen "winkeltje"). Die lijken elke uur heel marktplaats af te struinen voor iphones, ipads en andere dure elektronica. Dat zijn pas echt trieste lui
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2014 23:04 ]
In principe worden lage aantallen niet doorgegeven omdat de voorraad niet altijd klopt en in het systeem is ook niet te zien of het bijvoorbeeld reserveringen of reparaties betreft. Ook kunnen ze verkocht worden in het halfuur dat jij erover doet om naar de vestiging te komen.EN-IS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:24:
Na mijn bericht over Hengelo hier werd ik teruggebeld door de Makro klantenservice; er waren toch twee op voorraad en mij werd verzekerd dat het om de iPad Mini Retina ging zoals die in de folder stond.
Ik rijd er vervolgens naar toe, half uurtje rijden (had het anders niet gedaan), en wat blijkt, zijn toch al uitverkocht, ik kon wel de niet retina voor de normale prijs meenemen.Klantenservice had het blijkbaar verkeerd en de medewerker van de tablet afdeling direct in de verdediging dat de klantenservice geen voorraad aantallen mag noemen (yeah right)
Jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Is denk ik een geval miscommunicatie tussen verschillende afdelingen binnen Makro., is uitverkocht en moet je maar mee doen is de stelling, bovenop; prijs is ook nog eens fout verteld die mij en verwijst die mij doodleuk naar de informatie balie.
Eigenlijk heel erg jammer dat het op zo'n klant onvriendelijke manier met je wordt omgegaan. Informatie balie kon niets voor me betekenen, en er was ook geen oplossing voorhanden, maar wel een koffie en gebak bon. Die heb ik dan ook geweigerd.
EDIT:
Ook jammer om te horen dat het voor jou ook niet goed is afgelopen. Het klopt dat er niet voor een folder wordt gereserveerd maar als je dan reserveringen hebt dan moeten die imho ook worden nagekomen.T_E_O schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:15:
[...]
Goed, leerzaam dagje vandaag.
- Dat je iets gereserveerd hebt bij Makro, betekent niet dat het gereserveerd is.
- Aanbiedingen kunnen niet vooraf gereserveerd worden.
- Lang niet alle personeel bij Makro is van voorgaande regel op de hoogte.
- Dat er op je reserveringsformulier staat aangegeven, dat er even gebeld moet worden als er niet geleverd kan worden, betekent niet dat er gebeld wordt wanneer er niet geleverd kan worden.
Al met al erg kansloos gedrag bij Makro Nieuwegein
[ Voor 21% gewijzigd door gws24 op 25-06-2014 23:07 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat kan, als je in België woont, daar kunnen particulieren ook een pas aanvragen. http://www.makro.be/publi...artaanvraag/Particulieren
Helaas wordt de kaart niet naar Nederland gestuurd, had het al nagevraagd......
Ik heb wel eens een keer in Japan de Makro (eigenlijk Metro) bezocht met een Nederlandse kaart. ^__^
http://www.metro-cc.jp/servlet/PB/menu/-1_l29/index.html
[ Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 26-06-2014 09:50 ]
Verwijderd
Klantenservice geeft aan dat de ipad 'overal uitverkocht' zou zijn, en ook niet meer geleverd zal worden binnen de aanbiedings periode... yeah right!
Weet iemand of je uberhaupt een Makro binnenkomt zonder pasje? ( om te kijken of er nog voorraad is)
Weet iemand of je uberhaupt een Makro binnenkomt zonder pasje? ( om te kijken of er nog voorraad is)
Zonder pasje kom je niet binnen.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:11:
Klantenservice geeft aan dat de ipad 'overal uitverkocht' zou zijn, en ook niet meer geleverd zal worden binnen de aanbiedings periode... yeah right!
Mocht je toch binnen zijn gekomen, dan kun je niets afrekenen bij de kassa.
daar wordt normaal namelijk eerst je Makro Pas gescand (bedrijfsgegevens staan dan op factuur)
Je zou een pasje van iemand kunnen lenen. of een kopie van het pasje maken,
wordt je ook mee binnengelaten (ervaring). < vraag wel aan de persoon of dat die het goed vind!
Zojuist de Makro in Nuth (LB) aan de telefoon gehad. Die gaven aan dat het landelijk uitverkocht was. Zal ik het er toch op wagen dat ze misschien nog hebben of zal het toch kloppen?..
This space is occupied
klopt wel denk ik was net in nieuwegein daar hing een a4'tje dat ze op waren en ook niet meer zouden komen
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Makro Duiven heeft het zelfde.rambocus schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:24:
klopt wel denk ik was net in nieuwegein daar hing een a4'tje dat ze op waren en ook niet meer zouden komen
Ik ben die eerste ochtend om 9.10u daar geweest en om 9.12u waren ze al uitverkocht. Ze kwamen in ieder geval met een winkelwagentje vol (10-12 stuks) van die dingen en dat waren volgens hen de enige die ze in het magazijn hadden.Collaborator schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:19:
Zojuist de Makro in Nuth (LB) aan de telefoon gehad. Die gaven aan dat het landelijk uitverkocht was. Zal ik het er toch op wagen dat ze misschien nog hebben of zal het toch kloppen?..
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT