Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Vanaf 25 juni tot en met 8 juli bij de Makro:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WOvTa3N.png

pricewatch: Apple iPad Mini Retina WiFi 16GB Zilver

€389 bij Apple

Hoogstwaarschijnlijk gaat het hier om de iPad Mini (non-retina) uit 2012.

Afgesplitst van het centrale aanbiedingen topic, gemeld door Donaldo

[ Voor 40% gewijzigd door Robbert_jan op 24-06-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Denk dat dit de prijs is voor de non-retina versie, die gaat namelijk normaal voor 229 excl btw.

Even navragen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:20
Gewoon een keertje langs de computerafdeling, als je toch naar de Makro gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Indien nagevraagd, even doorgeven aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:48
Hmm.. ik kom langs de Makro op weg naar het werk, morgen maar eens langsrijden en voor de gein even kijken.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:57
Ik ga morgen ook naar de Makro. Zal even de specificaties printen van de apple site en die naast de iPad houden. Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Laatst online: 11-09 19:08
Ik heb het even na laten vragen bij de inkoop afdeling van Makro, en het is inderdaad een prijsfout.

Wel mag men in de vestiging de eerste klanten die erom vragen een retina voor die prijs meegeven.Er zijn er wel maar een paar per vestiging op voorraad, dus als je het wil proberen moet je er vroeg bij zijn. De 'oude' variant (die het dus had moeten zijn) is wel ruim beschikbaar maarja die is een stuk minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

DDarkForce schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:59:
Ik heb het even na laten vragen bij de inkoop afdeling van Makro, en het is inderdaad een prijsfout.
Wel vreemd want de Ipad mini is volop verkrijgbaar voor 259,-
pricewatch: Apple iPad Mini Wi-Fi 16GB Wit

Je vraagt je dan af waarom 272,50 een speciale aanbieding zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
Philflow schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:14:
[...]
Je vraagt je dan af waarom 272,50 een speciale aanbieding zou zijn.
Als ik in de folder kijk zie ik er ook niet bij staan dat het een aanbieding is. Is enkel een melding dat ie te koop is voor 225 ex :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02:02

Hupske

AFCA

Plaatje erbij is van 1e iPad Mini + de 1e iPad Mini is op dit moment in de webshop te koop voor 229,- exclusief en inclusief 277,09.
Daarbij de titel is iPad Mini en er staat geen Retina vermeld. Er staat alleen Retina bij de informatie.

Lijkt mij dus dat het (g)een prijsfout is, maar eerder specificatie fout |:( Ben benieuwd hoe het er morgen staat op de webshop. Aangezien in de folder staat dat alles ook online te bestellen is Niet via de webshop te bestellen, goed gezien knakworst :)

[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 24-06-2014 15:49 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makro is toch alleen voor ondernemers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Nee alles met een roze winkelwagen is on-line te bestellen, maar er staat geen roze winkelwagen juist bij dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
hupske schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:27:
Plaatje erbij is van 1e iPad Mini + de 1e iPad Mini is op dit moment in de webshop te koop voor 229,- exclusief en inclusief 277,09.
Daarbij de titel is iPad Mini en er staat geen Retina vermeld. Er staat alleen Retina bij de informatie.

Lijkt mij dus dat het (g)een prijsfout is, maar eerder specificatie fout |:( Ben benieuwd hoe het er morgen staat op de webshop. Aangezien in de folder staat dat alles ook online te bestellen is :)
Het woord retina wordt 4x vermeld. Dan is het bijna niet meer te ontkennen als verkoper, maar inderdaad het plaatje is van de eerste iPad Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
De Makro heeft nog nooit een goede deal gehad, dus dit zal gewoon de iPad Mini 1 zijn, een gedateerd ding dat niemand nog wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Er staat Retina (4x) en A7-chip met 64 bit ondersteuning in de beschrijving, dit kunnen ze moeilijk ontkennen.
Als het een zet fout is, dan hebben ze en de prijs en de afbeelding fout, of de gehele tekst is fout.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 10:59
Ik ga het morgen ochtend proberen. Stond op het punt er 1 te kopen vanavond bij MediaMarkt. Maar ik wacht eerst morgen nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Is een fysieke winkel aan een overeenkomst gebonden indien de prijs reëel wordt verondersteld, deze discussie daargelaten, en je de winkel binnenloopt en de afbeelding in het krantje aanlevert?

En ten tweede; wat heb je nog voor argument als in de winkel een prijs bij de iPad wordt aangegeven van 315 excl.?

[ Voor 23% gewijzigd door Hummed op 24-06-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nagevraagd bij de Makro in Groningen, maar gaat inderdaad om een prijsfout..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47

Wel mag men in de vestiging de eerste klanten die erom vragen een retina voor die prijs meegeven.Er zijn er wel maar een paar per vestiging op voorraad, dus als je het wil proberen moet je er vroeg bij zijn. De 'oude' variant (die het dus had moeten zijn) is wel ruim beschikbaar maarja die is een stuk minder interessant.
Welke vestiging was dit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummed schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:05:
Is een fysieke winkel aan een overeenkomst gebonden indien de prijs reëel wordt verondersteld, deze discussie daargelaten, en je de winkel binnenloopt en de afbeelding in het krantje aanlevert?

En ten tweede; wat heb je nog voor argument als in de winkel een prijs bij de iPad wordt aangegeven van 315 excl.?
Lijkt me sterk. En anders hebben ze wel ergens in kleine lettertjes staan dat druk- en typefouten zijn voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
Hummed schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:05:

Je zou het kunnen gooien op consumentenmisleiding, maar inderdaad de kans dat je daar iets mee bereikt is klein. Enige wat je hebt is mogelijke coulance en dat verschilt per vestiging en per medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
Cyclonic schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:17:
[...]
Welke vestiging was dit? :D
Ik heb het direct op het hoofdkantoor gevraagd (ik ken iemand die er werkt). Wat ik hoorde is dat dezelfde prijs geladen wordt voor de retina versie, dus als je geluk heb kan je er een meenemen voor deze prijs. Zoals ik al zei zijn er wel weinig op voorraad per vestiging.

[ Voor 3% gewijzigd door DDarkForce op 24-06-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
Ik ben naar Makro Vianen toegegaan en de domne consument gespeeld. Ze konden em vandaag nog niet meegeven maar kan hem morgen ophalen. De retina voor €272 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daivdav11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 07:17
WallieBTY schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:31:
Ik ben naar Makro Vianen toegegaan en de domne consument gespeeld. Ze konden em vandaag nog niet meegeven maar kan hem morgen ophalen. De retina voor €272 :-)
Ik heb precies hetzelfde gedaan en kan hem ook morgen ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Vergeet de 20 euro ex btw pingelkorting die je nog kunt krijgen door een makkelijk spelletje te spelen niet http://www.makro.nl/pingelweken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WallieBTY schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:31:
Maar is het hem ook echt?

En heb je hem alvast betaald o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
De Makro in Wateringen was al van de fout(?) op de hoogte. Mij werd toen ook direct erbij verteld 'dat ze hem toch al niet op voorraad hebben'. Hoeveel ik daarvan moet geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:20:
[...]

Maar is het hem ook echt?

En heb je hem alvast betaald o.i.d?
Het is de iPad Mini Retina. De verkoper vroeg me slim om welke versie ik kwam (hij dacht me nog af te kunnen schepen met de iPad Mini 1). Ik zei dat ik voor de Retina kwam en daarna vertelde hij dat het om een prijsfout ging maar de mensen die er om komen er wel 1 krijgen voor die prijs.
Ik kon hem helaas vandaag nog niet meenemen, maar hij wilde hem wel apart leggen met m'n naam erop. Ze gingen bij de kassa nog meer apart leggen, begreep ik uit hun woorden.
Morgen ochtend om 09:00 ga ik hem ophalen.

Edit; ik heb hem nog niet betaald. Eerst zien dat geloven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door WallieBTY op 24-06-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 11-09 14:20
Hummed schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:42:
De Makro in Wateringen was al van de fout(?) op de hoogte. Mij werd toen ook direct erbij verteld 'dat ze hem toch al niet op voorraad hebben'. Hoeveel ik daarvan moet geloven...
Je zou Delft nog kunnen proberen, die is daar niet ver vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Hoe komen jullie allemaal aan een Makro pasnummer :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
exelletor schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:01:
[...]

Je zou Delft nog kunnen proberen, die is daar niet ver vandaan.
Thanks, dat stond op de planning voor morgenochtend 900 uur! Ik zal een update plaatsen zodra ik daar ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:21

gws24

Thinking is hard!

Dit dus! Ik werk zelf op de media afdeling in Delft en het was de bedoeling dat de gewone mini in de folder zou staan maar blijkbaar is ergens iets mis gegaan en zijn de specificaties van de retina erbij gezet. De voorraad die er is van Retina (weinig want de gewone is ingekocht voor de folder) wordt verkocht voor de folderprijs van 225,- excl. Er geld wel 'op = op' (en in delft 1 per pas) en kan niet nabesteld worden dus ik verwacht dat het allemaal snel op is. Wil je er echt 1 hebben dan zou ik om 9 uur voor de deur staan.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
gws24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:41:
[...]

Dit dus! Ik werk zelf op de media afdeling in Delft en het was de bedoeling dat de gewone mini in de folder zou staan maar blijkbaar is ergens iets mis gegaan en zijn de specificaties van de retina erbij gezet. De voorraad die er is van Retina (weinig want de gewone is ingekocht voor de folder) wordt verkocht voor de folderprijs van 225,- excl. Er geld wel 'op = op' (en in delft 1 per pas) en kan niet nabesteld worden dus ik verwacht dat het allemaal snel op is. Wil je er echt 1 hebben dan zou ik om 9 uur voor de deur staan.
Hopelijk ren ik morgenochtend de goede kant uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
gws24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:41:
[...]

Is dit een interne communicatie van alle vestigingen of hebben jullie dat in Delft alleen besloten? Ben van plan morgen naar Nuth te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

het verkopen voor 225,- en niet nabestellen (op = op) is een beslissing van hoofdkantoor en geld dus in alle vestigingen; de 1 per pas is een beslissing die wij zelf in Delft hebben genomen om te voorkomen dat een handelaar alles opkoopt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
In Best hadden ze er om 21:00 uur nog 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
gws24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:59:
het verkopen voor 225,- en niet nabestellen (op = op) is een beslissing van hoofdkantoor en geld dus in alle vestigingen; de 1 per pas is een beslissing die wij zelf in Delft hebben genomen om te voorkomen dat een handelaar alles opkoopt.
Jammer dat de meneer van vestiging Wateringen direct het boordje van de actie weghaalde en me wijsmaakte dat de Retina überhaupt niet op voorraad is. Lijkt me dat deze meneer zijn eigen regels verzint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Hummed schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:51:
[...]

Hopelijk ren ik morgenochtend de goede kant uit!
In Delft worden ze verkocht bij de elektro balie (niet los in de winkel) op de 1e verdieping. Vanaf de ingang rechtdoor en dan de roltrap op naar boven, boven 2x links en vlak voor het restaurant nog een keer links en dan zie de balie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Hummed schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:02:
[...]

Jammer dat de meneer van vestiging Wateringen direct het boordje van de actie weghaalde en me wijsmaakte dat de Retina überhaupt niet op voorraad is. Lijkt me dat deze meneer zijn eigen regels verzint.
Tja, geen idee of ze voorraad hebben maar Wateringen is een kleine vestiging en als ik zie wat onze voorraad in Delft is (grote vestiging) dan verbaast het me niks dat ze weinig hebben. Als ze net zoals andere vestigingen hebben lopen reserveren zoals hierboven gemeld dan kan het al op zijn. In Delft is trouwens niks gereserveerd (ook niet voor personeel) omdat we iedereen een eerlijke kans wilden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
gws24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:59:
Bedankt voor de info gws24 :) mag die actie ook nog samen met de 20 euro van de pingelweken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Voor zover ik weet kan dat gewoon. Het is trouwens tot 20 euro; je kan ook vouchers winnen van 5 of 10 euro en je kan er maar 1 per dag inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
gws24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:12:
Voor zover ik weet kan dat gewoon. Het is trouwens tot 20 euro; je kan ook vouchers winnen van 5 of 10 euro en je kan er maar 1 per dag inleveren.
Thx ;) Ja heb al 1 code van 20 euro ready :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:56
gws24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:05:
[...]
In Delft worden ze verkocht bij de elektro balie (niet los in de winkel) op de 1e verdieping. Vanaf de ingang rechtdoor en dan de roltrap op naar boven, boven 2x links en vlak voor het restaurant nog een keer links en dan zie de balie.
Loopt de actie morgen nog, of was vandaag de laatste dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

.NCK schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:57:
[...]

"Vanaf 25 juni tot en met 8 juli bij de Makro:"
:F

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
.NCK schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:57:
[...]

De actie begint morgen pas. Ik ga morgenochtend om 9 uur even langs bij de vestiging in Nuth, eens kijken hoe ze daar reageren. Als ik er een (of meerdere) mee krijg voor die prijs is dat leuk, een collega is nog op zoek naar een iPad Mini Retina en zal hier zeker oren naar hebben.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Moi_in_actie schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:01:
[...]

De actie begint morgen pas. Ik ga morgenochtend om 9 uur even langs bij de vestiging in Nuth, eens kijken hoe ze daar reageren. Als ik er een (of meerdere) mee krijg voor die prijs is dat leuk, een collega is nog op zoek naar een iPad Mini Retina en zal hier zeker oren naar hebben.
Tot morgenvroeg dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Fietsbel schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:00:
[...]

"Vanaf 25 juni tot en met 8 juli bij de Makro:"
:F
Had de twee folders door elkaar gehaald. :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 19:16
Wist je, Als je een Horecapas hebt, kan je al bij de Makro om 7 uur binnen ^^ >:)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daivdav11
Tjiwa schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:20:
Wist je, Als je een Horecapas hebt, kan je al bij de Makro om 7 uur binnen ^^ >:)
Wist je, dat je hem gister al kon reserveren waardoor die vandaag tot 10 uur s'avonds voor mij wordt achtergehouden >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

En vergeet niet Makro Garant af te sluiten, stuk goedkoper dan AppleCare en 3 jaar garantie ;) http://www.makro.nl/public/home/Services/makro-garant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Daivdav11 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:27:
[...]

Wist je, dat je hem gister al kon reserveren waardoor die vandaag tot 10 uur s'avonds voor mij wordt achtergehouden >:) >:)
Grrrr :P

Mjaa morgen maar vroeg op dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Laatst online: 21-04 17:09
Tjiwa schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:35:
[...]

Grrrr :P

Mjaa morgen maar vroeg op dan :(
Ga slapen haha😭

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Okee aan het wachten bij de Makro, de aanbiedingsbord die erboven hangt spreekt ook van "Apple iPad Mini met Retina Display met WiFi."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Tjiwa schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 07:13:
Okee aan het wachten bij de Makro, de aanbiedingsbord die erboven hangt spreekt ook van "Apple iPad Mini met Retina Display met WiFi."
Jij bent er vroeg bij! Welke vestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:17
Is dit de versie die normaal 365 euro kost? Dan valt het voordeel van rond de 90 euro mee hoor en is het geen gekke prijs. Makro maakt de laatste tijd wel erg veel drukfouten, lees: lokkertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
Deezers schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 07:24:
Is dit de versie die normaal 365 euro kost? Dan valt het voordeel van rond de 90 euro mee hoor en is het geen gekke prijs. Makro maakt de laatste tijd wel erg veel drukfouten, lees: lokkertjes.
Volgens PW vanaf 349, en goedkoopste betrouwbare winkel 360,01
Ik vermoed zo dat de MediaMarkt binnenkort weer met een btw actie komt, ma dan betaal je 285 incl (ongeveer)

Dus deze actie van 272,25 is op dit moment wel leuk voor de gene die hem nog zoekt ( zelf heb ik al een paar maanden 1, en het bevalt uitstekend )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Breda!

Ze staan voor ook deze prijs in de kassa. Dus exact zelfde prijs als de non retina, dus pas goed op, de medewerker kwam eerst aan met de normale versie.

Nog 8 op voorraad.

Let op dat er nog 5€ thuiskopieerheffing erop komt.

daarnaast 20€ korting met de pingelactie.

Ik heb uiteindelijk €254,10 incl. Btw betaald.

Good luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 09:52
Laat maar al beantwoord

[ Voor 89% gewijzigd door Wognummer op 25-06-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-08 14:01
Zojuist een Ipad mini retina gekocht. Bij Makro Den Bosch waren er nog 3 space grey en 5 witte op vorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat mensen verschillende prijzen hebben betaald, 225? 254? 272? iemand uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 13:39
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:13:
Ik lees dat mensen verschillende prijzen hebben betaald, 225? 254? 272? iemand uitleg
Heb er zelf ook 1 gekocht.

Op de factuur staat:

Bedrag excl btw: € 225,00.
Thuiskopieheffing: € 5.00

- € 20.- Pingelweken korting.

Totaalbedrag excl btw: € 210.00
Totaalbedrag incl btw: € 254.10

Je betaald dus € 254.10 inclusief btw aan de kassa (na aftrek van de 20 euro coupon)

[ Voor 3% gewijzigd door slabetje op 25-06-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
Ik heb hem ook gehaald bij de vestiging Vianen. Ik was de eerste, maar er begon achter me al een rijtje te vormen.
Na mij was er iemand die er om 2 vroeg en ze ook mee kreeg. Dus 1 per klant doen ze daar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 15:17
Ik heb er ook 1 weten te bemachtigen bij de vestiging in Duiven. voor €254,10 incl btw en €20 euro korting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
In delft werd net de laatste voor m'n neus verkocht. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ik krijg het niet voor elkaar om maximale korting uit het spel uit te slepen :-|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
Hier ook niet de maximale korting gehaald, vond het na 7 keer proberen vannacht wel genoeg. €15 is ook mooie korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Kom net uit Barendrecht en daar liggen/lagen er nog genoeg.
Even bij de balie vragen in de winkel, deze staat zo'n beetje naast de iPads.

Toen ik daar stond werden er 5 verkocht waarvan 1 persoon er 3 meenam, daar doen ze dus ook niet aan 1 per persoon.

Ook kon gewoon de 20,- bon ingeleverd worden.
Had eerder ergens gelezen dat je ook bij de info balie de pingelweken bon kan halen, zelf niet geprobeerd omdat je constant dezelfde bon kan gebruiken als je eenmaal een keer het eind hebt gehaald maar het is altijd het proberen waard zou ik zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
Ik speel wel voor jullie, stuur de emails maar door. @WallieBTY @uxstyle

[ Voor 16% gewijzigd door themikes op 25-06-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
Op de bon/voucher staat bij mij geen naam en pasnummer dus volgens mij kan iedereen dezelfde bon inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
CVar schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:54:
Op de bon/voucher staat bij mij geen naam en pasnummer dus volgens mij kan iedereen dezelfde bon inleveren.
Op de bon staat geen naam, maar wel je pasnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Zo, dat was een kortstondige frenzy bij de Makro. Ik kwam aan, kwamen ze net met een winkelkarretje met een stuk of 10 iPad Mini's aan. Heb me er dus een witte meegenomen, had eigenlijk gewoon meerdere moeten meenemen. Echter toen ik tot die conclusie kwam, 2 minuten later, waren ze allemaal weg.
Kortingsbon kon ook ingeleverd worden, oftewel een iPad Mini Retina voor €254.10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
themikes schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Op de bon staat geen naam, maar wel je pasnummer.
Bij mij niet en er wordt ook niet naar gekeken, de tekst staat er wel maar er is geen pasnummer ingevuld op de voucher(s) die ik gekregen heb.

Heb dezelfde 20,- bon al met meerdere passen gebruikt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Hier op de vestiging in Hengelo nog een zwarte mee kunnen krijgen voor 254,10 euro.
Was net op tijd zei de verkoper.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03:34
Ik heb net de laatste gekocht in Vianen met kortingsbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Laatst online: 22-09-2023
Zijn jullie allemaal geregistreerd bij de KvK? Hoe kom je aan een makro pas zonder een KvK nummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maanio schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:27:
Zijn jullie allemaal geregistreerd bij de KvK? Hoe kom je aan een makro pas zonder een KvK nummer ?
Even googlen, het antwoord hoort hier niet thuis of verwacht maar dat er gemod gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 17:17
Komt de advertentie uit de folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:09
Ook de laatste zwarte bij Makro Beverwijk meegenomen. Wel met de uitgebreide garantie voor 3 jr erbij, just in case..

Ligt als het goed is nog 1 witte. ;)

Edit: verkeerd voorgelicht over garantietermijn; thanks gws24 :)

[ Voor 18% gewijzigd door Jadang op 25-06-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
Als je hem via de webwinkel wilt bestellen kun je alleen de 1 bestellen.
Vanavond zullen ze al wel op zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:56
Thaimaster schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:01:
Hier op de vestiging in Hengelo nog een zwarte mee kunnen krijgen voor 254,10 euro.
Was net op tijd zei de verkoper.
Wilde er naar toe rijden maar nav je post ga ik er van uit dat het uitverkocht is in Hengelo?
MikeT80 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:57:
Komt de advertentie uit de folder?
Yups, staat in de folder non food... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
dat pingelspel is echt onspeelbaar..no way dat je daarmee 20 euro haalt

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
EN-IS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:21:
[...]

Wilde er naar toe rijden maar nav je post ga ik er van uit dat het uitverkocht is in Hengelo?
Bel even de klantenservice die kunnen de actuele voorraad checken.
Waren er nog een paar vertelde hij me.
melk0r schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:27:
Haal elke keer 20 euro.. Te makkelijk, geef je mailadres maar dan stuur ik je een 20 euro bon.

[ Voor 37% gewijzigd door Thaimaster op 25-06-2014 12:29 ]

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Jadang schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:01:
Ook de laatste zwarte bij Makro Beverwijk meegenomen. Wel met de uitgebreide garantie voor 5 jr erbij, just in case..

Ligt als het goed is nog 1 witte. ;)
Makro garant is 3 jaar op computerapparatuur en niet 5. Alsnog een goede deal volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 25-06-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
melk0r schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:27:
Ik was nieuwsgierig, dus heb t ook gespeeld. Maar heb jij een kapot toetsenbord ofzo dat het je niet lukt? Ik zou het bijna met de ogen dicht kunnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Thaimaster schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:28:
Bel even de klantenservice die kunnen de actuele voorraad checken.
Waren er nog een paar vertelde hij me.

Haal elke keer 20 euro.. Te makkelijk, geef je mailadres maar dan stuur ik je een 20 euro bon.
Gebeld met 0900 nummer, Hengelo uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
TFDev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:53:
[...]

Ik was nieuwsgierig, dus heb t ook gespeeld. Maar heb jij een kapot toetsenbord ofzo dat het je niet lukt? Ik zou het bijna met de ogen dicht kunnen :')
Wazig...bij mij is het poppetje retetraag..misschien te veel tabs open in firefox of zo..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Die pingelspel schijnt afhankelijk te zijn van de performance van je pc, op een oude pc op de zaak kreeg je 1 voorwerp om de 10 seconden op de band.

Op mijn eigen PC, kreeg ik 5 items tegelijk op de band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Zojuist bij Makro Barendrecht geweest, helaas uitverkocht. Zij bieden nu de Ipad mini aan voor 205,- excl. btw.

Vanavond maar kijken bij Makro Dordrecht, maar ik heb er eerlijk gezegd geen goede hoop voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 13:39
Makro in Duiven waren ze al om 09:05 uitverkocht.
stond een kleine rij bij de balie.

Wilde er namelijk nog wat bij halen, maar was al op.

Maar goed dat ik om 08:00 uur langs ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspirador
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-08 14:40
Makro Dordrecht en Makro Breda hebben 'm helaas niet meer. De nieuwe aanbieding is inderdaad de (vorige generatie) iPad mini voor 205 excl. btw, maar dat is een stuk minder interessant. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daivdav11
Aspirador schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:07:
Makro Dordrecht en Makro Breda hebben 'm helaas niet meer. De nieuwe aanbieding is inderdaad de (vorige generatie) iPad mini voor 205 excl. btw, maar dat is een stuk minder interessant. Helaas.
Oef als mijne maar achtergehouden is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 12:09
Uitverkocht in Nijmegen! :9

Grote dank aan de Tweakers Robbert_jan & donaldo! _/-\o_

Uiteraard 1 iPad voor deze Tweaker, de laatste, happy happy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Na mijn bericht over Hengelo hier werd ik teruggebeld door de Makro klantenservice; er waren toch twee op voorraad en mij werd verzekerd dat het om de iPad Mini Retina ging zoals die in de folder stond.

Ik rijd er vervolgens naar toe, half uurtje rijden (had het anders niet gedaan), en wat blijkt, zijn toch al uitverkocht, ik kon wel de niet retina voor de normale prijs meenemen. :/ Klantenservice had het blijkbaar verkeerd en de medewerker van de tablet afdeling direct in de verdediging dat de klantenservice geen voorraad aantallen mag noemen (yeah right), is uitverkocht en moet je maar mee doen is de stelling, bovenop; prijs is ook nog eens fout verteld die mij en verwijst die mij doodleuk naar de informatie balie. :(

Eigenlijk heel erg jammer dat het op zo'n klant onvriendelijke manier met je wordt omgegaan. Informatie balie kon niets voor me betekenen, en er was ook geen oplossing voorhanden, maar wel een koffie en gebak bon. Die heb ik dan ook geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
Nieuwegein en Vianen hebben ook niks meer :(

Vraag me af hoeveel reserveringen er nog liggen (eventueel voor eigen personeel)

[ Voor 52% gewijzigd door MikeT80 op 25-06-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijft inderdaad niet veel over door dit soort lui :+
http://www.marktplaats.nl...ad-mini-retina-nieuw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Trieste zaak hoor. Ik kan er niet om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:21
Ik heb er ook een kunnen bemachtigen. In Dieren kwam er een grote winkelwagen binnen met een stuk of 20 en was als eerste. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 11:17
Zo mijn reservering in Nieuwegein oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
Ik denk dat de meeste mensen dit gaan doen hoor. Kun je zo 50 - 80 euro mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
EN-IS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:16:
[...]

Trieste zaak hoor. Ik kan er niet om lachen.
Vind het anders niet triest hoor. Ik had hetzelfde gedaan als ik de kans had :*) .
Pagina: 1 2 Laatste