Hoi Beste Tweaker,s ik sta op het punt om ( eindelijk :..P ) een nieuwe Monitor te kopen na lang sparen en werken , welnu is mijn Budget beperkt tot ongeveer 300 Eu , meer als dit uitgeven aan een Monitor vind ik eigenlijk ook te grof .
en teven,s moet ik eerlijk zijn en weet ik niet precies waar ik op moet letten bij aanschaf van een Monitor , wel is een kritiek punt dat hij niet al te veel prik moet gebruiken en minstens een resolutie van 1920 x 1080 moet aankunnen , ik kwam een beetje bij deze resolutie omdat ik zag dat Schermen met grotere resoluties zoals 2.560 x 1.440 ( wat ik eigenlijk wel graag een keer wil proberen ) erg duur zijn en de meeste die ik zag zijn allemaal boven de 500 Eu
na wat zoeken ben ik op deze Monitor gekomen
pricewatch: Philips 278G4DHSD Zwart
het is een Led Monitor en heefd Ips , nu heb ik voldoende gelezen over Ips , maar weet ik nog steed,s niet precies wat het is :....) , met Ambient light wat ik wel interessant vind , voor net iet,s odner de 300 Eu , wat ik eigenlijk nog steed,s wel best veel geld vind
wat ik mij afvraag is dit een goede Monitor ? , of zijn er betere alternatieven
Alle feedback , suggesties zijn zeer gewaardeert!
vriendelijk bedankt voor eventuele input
en teven,s moet ik eerlijk zijn en weet ik niet precies waar ik op moet letten bij aanschaf van een Monitor , wel is een kritiek punt dat hij niet al te veel prik moet gebruiken en minstens een resolutie van 1920 x 1080 moet aankunnen , ik kwam een beetje bij deze resolutie omdat ik zag dat Schermen met grotere resoluties zoals 2.560 x 1.440 ( wat ik eigenlijk wel graag een keer wil proberen ) erg duur zijn en de meeste die ik zag zijn allemaal boven de 500 Eu
na wat zoeken ben ik op deze Monitor gekomen
pricewatch: Philips 278G4DHSD Zwart
het is een Led Monitor en heefd Ips , nu heb ik voldoende gelezen over Ips , maar weet ik nog steed,s niet precies wat het is :....) , met Ambient light wat ik wel interessant vind , voor net iet,s odner de 300 Eu , wat ik eigenlijk nog steed,s wel best veel geld vind
wat ik mij afvraag is dit een goede Monitor ? , of zijn er betere alternatieven
Alle feedback , suggesties zijn zeer gewaardeert!
vriendelijk bedankt voor eventuele input