Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
eeeh en hoe doen we dat dan?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
7 volt is een mooie oplossing.
zoek maar even in dit forum hoe dat moet. Is al 2000 keer verteld namelijk.
zoek maar even in dit forum hoe dat moet. Is al 2000 keer verteld namelijk.
Geen inspiratie
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
oh ja, past dat ding ook op Socket 370???
eh, een ding begrijp ik niet, waar heb je een WBK38 uberhaupt voor nodig gezien je sig?
Coolermaster van 2 tientjes of standaard Intel cooler lijkt me goed genoeg.
Coolermaster van 2 tientjes of standaard Intel cooler lijkt me goed genoeg.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
omdat ik heeel miskien OVERKLOKKEN wil?????
We gaan dit beesteje proberen over de 1000 te trekken...
We gaan dit beesteje proberen over de 1000 te trekken...
dan heb je gewoon waterkoeling en/of peltier noedig
idd
een p3 650 op 1000 is een beetje te hoog gegrepen. Ben blij als je 800 haalt me dat ding.
Maar als je een 80mm fan erop wil doen (wat erg slim is en stil) dan kan je van karton en tape een trechtermaken met de zelfde gaten als die in je 60mm deltaHP zitten, dan kan je de klem gewoon nog gebruiken
suc6
een p3 650 op 1000 is een beetje te hoog gegrepen. Ben blij als je 800 haalt me dat ding.
Maar als je een 80mm fan erop wil doen (wat erg slim is en stil) dan kan je van karton en tape een trechtermaken met de zelfde gaten als die in je 60mm deltaHP zitten, dan kan je de klem gewoon nog gebruiken
suc6
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()