[Multi] Sniper Elite 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.entdepot.com/site/wp-content/uploads/2013/03/Sniper-Elite-3-360-PC-PS3-PS4-Wii-U-Announcement-Header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.pushsquare.com/news/2014/03/gamings_greatest_antagonist_returns_in_sniper_elite_3_on_ps4/attachment/0/medium.jpg

Review op Gamer.nl http://www.gamer.nl/revie...rika-een-schot-in-de-roos

Eén kogel kan de geschiedenis veranderen :
Reis naar het exotische en dodelijke terrein van Noord-Afrika ten tijde van de Tweede Wereldoorlog. Kruip in de huid van de Amerikaanse OSS-agent Karl Fairburne en vecht ver achter de linies van de nazi's. Je scherpschuttersvaardigheden worden op de proef gesteld wanneer de geallieerden het in de Westelijke Woestijn opnemen tegen de angstaanjagende Tiger-tanks van nazi-Duitsland.

Ga op verkenning in de uitgestrekte gebieden waar je de verschillende speelstijlen maximaal kunt benutten. Maar let op: je zult niet alleen te maken krijgen met het beruchte Afrikakorps van Rommel. Ontrafel de plannen van de nazi's, die een wapen willen maken dat sterk genoeg is om de geallieerden te verpletteren.

Verander de koers van de geschiedenis.

Engelstalige preview : http://www.shacknews.com/...e-3-preview-night-sniping

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uJEVfW_n1QQ]

http://nl.playstation.com...tem683578/Sniper-Elite-3/

Zoals wellicht bekend 27 Juni in Europa verkrijgbaar ( wellicht vanavond al ? )
Deel hier je verwachtingen, ervaringen, bugs, fixes etc etc.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2014 13:25 . Reden: Review toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Echt wel zin in dit spel. Co'op lijkt mij gaaf worden en volgens mij is de multiplayer ook een stuk beter uitgewerkt dan in V2. Een van de weinige uitgevers die nog wel luistert naar de achterban, dus ik hoop op een bovengemiddelde game. Het heeft niet de PR machine van van Ubisoft of EA, maar de liefhebber weet deze game vast wel te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou het valt me op dat er dus eigenlijk helemaal geen herrie gemaakt wordt omtrent deze game.
Was zelfs geen topic te vinden hier op GOT.

Wellicht omdat mensen toch nog een vervelende nasmaak hebben van avontuur sniper elite 1 en 2.
Wat ik er van gelezen heb schijnt het toch een vermakelijke game te worden met dito graphics (mits op next-gen)

We gaan het meemaken, ik heb er zin in in iedergeval.
Wat niet meewerkt is dat ik een pre-order had staan bij Neckermann, welke dus failliet is gegaan vandaag. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 12:28

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Ik wacht eerst inderdaad de reacties af hoe de game is. Ik vind het voor 10 uur spelen het niet waard om er +/- 50 euro voor uit te geven. Dit is natuurlijk ieder voor zich maar denk dat er meerdere zo over denken zeker na de tegenvallende deel 1 en 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
De sp wordt op een uurtje of 12 ingeschat, maar ik denk dat het op het moeilijkste niveau wel wat langer gaat duren, dan komt er net iets meer bij kijken, voordat je het schot kan lossen. Dat is in ieder geval een langere speelduur, dan de gemiddelde shooter. Daarbij heb je nog de co'op en de mp, dus ik verwacht voldoende waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem bij Gamedumper besteld nadat Neckermann ter ziele is gegaan.
Morgen komt ie binnen als het goed is :)

Heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:43
Ik ook maar dan op de PC, pre-load net vrijgegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik hoop h'm morgen voor de PS4 van Bol binnen te krijgen. Is er al bekend hoeveel multiplayer maps er in het spel zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Ik heb 'm (PS4), GameMania mocht 'm gisteren al verkopen, ik heb er nog geen spijt van (sniper elite II gespeeld op de PC)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Topic kan best multi worden, denk.
Heb m zelf op pc besteld zonder ook maar 1 seconde twijfel. Enorm vermaakt met vorige delen.
Vanavond gelijk co-op doen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
solique schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:11:
Topic kan best multi worden, denk.
Heb m zelf op pc besteld zonder ook maar 1 seconde twijfel. Enorm vermaakt met vorige delen.
Vanavond gelijk co-op doen.
Klopt, Kan omgezet worden in multi , maar mij als topic starter lukt het niet... Apart.
Als een Mod dit zou kunnen veranderen voor mij naar multi , graag :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

DvE

ORA-00000

Ik heb altijd zeer veel plezier beleefd met de Sniper Elite games (op PC) maar zo'n 30/40 euro voor die 12 geschatte uren spel plezier is wel wat veel.
Misschien dat met de meer open landschappen die v3 heeft dit de herspeelbaarheid ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Erg leuke game en best pittig ook. Eerst even oefenen in de sp en dan de co'op en mp uitproberen.
Die Xray cam is toch wel erg bruut hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 uurtjes gepeeld en toen was mijn key niet meer geldig omdat het gaat om gestolen keys., dit geldt voor bijna alle key shops. Ik heb zelf bij G2play.net gekocht maar krijg ik mijn geld in punten terug. Kijk dus even ut waar je besteld maar het verbaast me niets dat alle keys er uit zijn gehaald.

Maar war was ik gebleven, o ja 2 uurtjes gepeeld. Het voelde weer erg goed aan, wel weer meer van het zelfde maar wel in een totaal andere omgeving en ik heb nu ook het idee dat stealth kills in grote mate nuttig kan zijn en niet zols bij V2 af en toe een keer een stealth kill maken bij een raampje.

Je kunt nu meer om het gebied heen lopen, spotten, markeren, nagaan of de AI gezien kan worden als die gekilled is, zo nee laat ik hem liggen, zo ja dan raap ik hem op en leg hem ergens achter, dit komt in Sniper Elite 3 veel meer naar boven en is het niet alleen maar je rifle gebruiken.

Heerlijke game dus ik koop hem vandaag maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik zat net op Youtube een filmpje te bekijken van de multiplayer, maar volgens mij moet je over stalen zenuwen beschikken om die te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren gedownload voor de Xbox One.
Nog geen multiplayer gespeeld maar vermaak me tot nu toe prima met de campaign >:)
Mooi ook dat er een optie bij de instellingen staat om v-sync aan of uit te zetten.
Staat standaard uit :?, maar snel aangezet, geen last meer van screen-tearing d:)b

:9

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 29-06-2014 17:15 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:03
Heb 'm gisteren bij de BS opgepikt. Het was voor mij een echte impuls aankoop.
Ik kon mij nog vaag een preview filmpje van een half jaar geleden herinneren en door de screenshot op de achterkant (plaatje van organen in de mens) van het doosje legde ik de link.
Ben nog niet erg lang bezig geweest. Alleen 1e missie, leek mij soort van proloog, echter wel de moeite waard. Graphics zijn in mijn ogen wel okay. Zat alleen nog even te stoeien met de besturing, maar dat went vast nog wel.
Zit nog steeds erg veel GTA Online te spelen maar dit is een mooie afleiding :) en daarnaast ook eindelijk een spel erbij waarvoor mijn PS4 weer eens aan staat..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik vond SE2 helemaal geweldig. Ik heb deze daarom ook gepre-ordered (met een key via V&A) op Steam.

Mijn eerste indruk is dat het er OK uit ziet, geen gruwelijke graphics, maar wel een constante en hoge fps.
Je leert wel geduld krijgen met zo'n game. Het exacte moment afwachten waarop je kunt schieten zonder opgemerkt te worden. Ik ben alleen nog even aan het zoeken of dat het wat sneller kan, of dat er silcencers op je rifles kunnen (ik geloof het niet?), want het sneaken met mijn welrod is ook niet altijd leuk.

Multiplayer heb ik pas 1 keer gedaan (Distance king), maar je krijgt toch snel een death-match gevoel in plaats van het verstoppertje spelen.

Mocht er iemand de co-op-modus willen uitproberen via Steam, stuur me een dm :).

setup: 4670k,8gb,7950

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

De spelwerelden zijn best groot. Ik zit pas op 29% en heb er al meer dan 12 uur speeltijd op zitten. (ok daar zitten wel wat stukjes tussen die ik 2 x heb moeten doen)

Ik vind de grote spelwereld wel heel gaaf. Je kunt ook echt via veel manieren je doelen bereiken.

Geen spijt van deze game. Hij is echt veel beter dan 1 & 2 samen vind ik.

Multiplayer zou ik niet weten. Daar hou ik niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Ging voor de > 100 mtr testicleshot achievement, werd een dubbelle ! >:)

[ Voor 41% gewijzigd door justifire op 01-07-2014 20:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Is dit spel aan te raden ? Of is het meer van hetzelfde en repetitief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Ik heb in totaal drie levels gespeeld en vond het erg repetitief worden. Je komt het level binnen, zoekt iets wat lawaai kan maken om je schoten te maskeren, en schiet vervolgens alles overhoop. Die Xray is grappig, maar dat heb je eigenlijk ook wel gezien na een paar keer. Graphics zijn wel in orde, maar het kon mij niet genoeg boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

VInd er erg uitdagend, en heb veeel shooters gespeeld.

@6pack15; je speelt dus met alle kabouter-hulpmiddelen?

Deze game is zoooo veel beter wanneer je voor 'custom difficulty' kiest en de hulpmiddelen uit zet; dus geen rood driehoekje wat punt van impact markeerd; kompleet skill-loos

dan moet je rekening houden met hoogte, afstand, wind etc. hierdoor is de voldoening veel groter wanneer je tegenstander pakt op grootte afstand. Het vereist meer van je, en dat ligt mij wel.

Die xray cinematics zijn leuk, voor even, maar na 40x vergelijkbare animatie te hebben gezien, heb ik dat uitgezet in optie menu.

Gameplay is soms wat rrepetief; schiet (meerdere malen), tegenstanders komen je zoeken, je verplaatst jezelf, en herhaalt dit. Maar dat is in eche leven ook zo; een sniper blijft niet de tegenstanders vanaf eenzelfde punt bestoken. Kan wel, maar dan maak je het jezelf erg lastig.

Hulpmiddelen als landmijnen, raken van fentiel op gas-tank etc. bieden voldoende uitdaging en variatie in het spel.

Vind een van de betere shooters van laatste tijd.

kopen voor 50-60euro? nee dat niet, maar dat zijn maar weinig games imho. Maar wanneer je co-op speelt en multi-player, kan het misschien de prijs waard zijn.

Speel alleen de SP, en dan vind ik 50euro te veel.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels een review verschenen op Gamer.nl welke het spel waardeert met een 8 :)
Er is blijkbaar goed geluisterd naar de feedback van deel 1&2.

Klikerdeklik voor de review

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
himlims_ schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:22:

Deze game is zoooo veel beter wanneer je voor 'custom difficulty' kiest en de hulpmiddelen uit zet; dus geen rood driehoekje wat punt van impact markeerd; kompleet skill-loos

dan moet je rekening houden met hoogte, afstand, wind etc. hierdoor is de voldoening veel groter wanneer je tegenstander pakt op grootte afstand. Het vereist meer van je, en dat ligt mij wel.

Die xray cinematics zijn leuk, voor even, maar na 40x vergelijkbare animatie te hebben gezien, heb ik dat uitgezet in optie menu.

Gameplay is soms wat rrepetief; schiet (meerdere malen), tegenstanders komen je zoeken, je verplaatst jezelf, en herhaalt dit. Maar dat is in eche leven ook zo; een sniper blijft niet de tegenstanders vanaf eenzelfde punt bestoken. Kan wel, maar dan maak je het jezelf erg lastig.
Geen kabouters gezien in dit spel, maar nee. Ik speel zonder hulpmiddeltjes, blijft erbij dat het repetitief blijft. Kan het wel 'net zo zijn als in de echte wereld', maar dit is niet de echte wereld, het is een game. Games moeten leuk zijn en leuk blijven. Ik vond het leuk, maar niet voor lang. Wat je zelf al zegt, geen 50/60 euro waard, misschien nog geeneens de 30 die je vast wel kunt vinden ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
himlims_ schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:22:

Hulpmiddelen als landmijnen, raken van fentiel op gas-tank etc. bieden voldoende uitdaging en variatie in het spel.

Vind een van de betere shooters van laatste tijd.

kopen voor 50-60euro? nee dat niet, maar dat zijn maar weinig games imho. Maar wanneer je co-op speelt en multi-player, kan het misschien de prijs waard zijn.

Speel alleen de SP, en dan vind ik 50euro te veel.
Het is alleen jammer dat zelfs op de moeilijkste stand de AI nog steeds zo matig is. Als iemand je ziet gaat hij eventjes onderzoeken en daarna gebeurd er niets. Niemand zal even aan een commandant melden dat er een verdacht persoon gespot is of iets dergelijks, ze gaan niet in een hogere stand van paraatheid. Ook als ze een lijk vinden gebeurd er niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
In de multiplayer is de AI ook matig. Ik schiet een gast van een toren af, 2 minuten later staat die zelfde gast weer op hetzelfde plekje. Handig...Voor mij dan :) Ik vind de mp in dit spel zwaar onderbelicht, zeker een leuk onderdeel en weer wat anders dan de gemiddelde shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Helaas ben ik de nodige glitches en bugs al wel tegen gekomen :(.

Bij het level waar je de juiste officier moet taggen en daarna neer moet schieten, heb ik mijn game gesaved op het moment dat ze me in gaten kregen (raar want ik bewoog helemaal niet) en dat was een instant Mission failed, opnieuw laden, mission failed, opnieuw laden..oftewel: het level opnieuw doen.
Bij het level op het vliegveld zie ik op de radar dat de vijand constant weet waar ik ben (?) en dat een tank die buiten staat door muren heen schiet..

De AI is inderdaad af en toe een beetje jammer. Cover zoeken doen ze nog wel, maar opeens rennen ze op je af en kan ik ze makkelijk neerschieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

KoffieNT schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:30:
De AI is inderdaad af en toe een beetje jammer. Cover zoeken doen ze nog wel, maar opeens rennen ze op je af en kan ik ze makkelijk neerschieten..
heb de indruk dat handelingen best afhankelijk zijn moeilijkheidsgraat, en het wapen wat je in de hand hebt. heb je sniper; dan blijven ze vaak(er) in dekking, heb je pistol of rifle dan komen ze eerder naar je toe.

probeer eens een challenge; kun je verschil in moeilijkheidsgraat, wapen en situatie testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik speel op de moeilijkste mogelijkheid, maar ook met mijn sniper komen ze opeens uit hun cover sprinten :/.

Het valt me nu ook op dat sommige auto-savepoints niet goed werken, of dat ze uitgeschakeld worden als je zelf een keer opslaat. Ik heb er net een stuk van 5 minuten alleen maar knallen opzitten, vervolgens komt het volgende objective, word ik neergeschoten en wordt het spel geladen voor die 5 minuten knallen |:( ehh

Ik zal eens een challenge doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

auto-save zou ik niet op vertrouwen; kies je eigen (veilige)save moment. Sla game meestal op wanneer ik mooie sniperspot gevonden heb; daarvoor leg je anti-personeel/trip/mijn om niet verrast te worden.

iemand co-op reeds gedaan? lijkt me erg smakelijk; ene aggro pakke ander killen, of werkt het zo niet?

wat mij van deze game eigenlijk nog het meeste verbaast; de ongelofelijk lage laadtijden!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Heel de avond met een maat long distance en team deadmatch gespeeld. Heel gaaf :) Lobby's zoeken verliep eigenlijk zeer soepel. Maps zitten toch wel goed in elkaar, hoop dat er snel nog wat meer bijkomen. We hebben even wat zitten klooien met het geluid, soms toch wel lastig om te bepalen waar het schot vandaan komt (met een headset). Voetstappen van de tegenstander zijn hoorbaar op een afstand van circa 30 meter, misschien ook wel handig om te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het verleden heb ik deel 2 gespeeld. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de game best aardig vond. Geen absolute top, maar wel een lekker tussendoortje. Dat verwacht ik bij deze game eigenlijk ook. Ik wacht alleen wel even op een aanbieding, want fullprice (op consoles) is me toch net wat te veel voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

wtf? Uitgespeeld -O-. Er zijn blijkbaar 8 levels, maar voor mijn gevoel zat ik pas op een derde van het spel. Behoorlijke tegenvaller zeg.

Ik heb vanmiddag even een survival-challenge gedaan, maar verder dan wave 3 kwam ik niet haha. Nog eventjes werken aan geduldig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 1 missie gespeeld, namelijk missie 7. Maar alleen in die missie zitten al hartstikke veel glitches.

- Tegenstanders schieten/merken je op door betonnen muren heen, terwijl ik dat niet kan.
- Je hoort tegenstanders op 100m afstand net zo hard praten als op 10m afstand
- Als je in een bunker zit en iemand gooit er een granaat bovenop ga ja alsnog dood
- Save problemen
- Dynamiet dat door de grond heen zakt
- 2nd weapon dat opeens heel anders wordt vastgehouden waardoor je niet goed kan zien waar je schiet
- Tegenstanders die glijden over de map terwijl ze horen te lopen
- Dode tegenstanders die heel de tijd heen en weer over de grond bewegen

Maar vooral nummer 1 is erg vervelend. Je kan af en toe niet eens schuilen achter een muurtje of in een gebouw want dan zien ze je gewoon.

Op dit moment is dit spel gewoon erg slecht, dit alles is maar uit 1 missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:36
ik vermaak me prima tot nu toe, ben op level 4, heb zeker al 5-6 uur gespeeld (ik wil altijd 100% kill) , 8 levels is misschien wat kort (en de negende bonus level zat bij mijn steamkey) maar weet niet of ik het te kort vind. Waarschijnlijk heb ik het dan ook wel weer gezien. Ik heb helemaal geen last van al die glitches die genoemd worden.
De AI is niet zo goed, het is redelijk makkelijk om te winnen, speel op elite stand. Als er wat meer onevrwachte tegenstanders waren geweest zoals veel meer Duitse snipers, of soldaten die zich stil houden en onverwacht aanvallen was het wat moeilijker geweest. Bij overmacht zoek je gewoon een killzone en maakt iedereen af. Maar niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hmm lol... Ik moest daarnet een Panzer 3 neutraliseren en ik besloot om dit te doen door er Dynamiet bij te leggen en hier op te schieten, echter gebeurde er iets wat ik niet had verwacht... Bij de achterkant van de tank had ik 3x dynamiet neergelegd en een AT mijn, toen ik aan het wegsluipen was ontplofte de boel uit zichzelf... Volgens mij zit er toch geen timer op de dynamiet, of wel? En de tank bewoog niet dus hij reed niet over AT mijn heen :s

Iemand een verklaring hiervoor?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
wsLy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:11:
Hmm lol... Ik moest daarnet een Panzer 3 neutraliseren en ik besloot om dit te doen door er Dynamiet bij te leggen en hier op te schieten, echter gebeurde er iets wat ik niet had verwacht... Bij de achterkant van de tank had ik 3x dynamiet neergelegd en een AT mijn, toen ik aan het wegsluipen was ontplofte de boel uit zichzelf... Volgens mij zit er toch geen timer op de dynamiet, of wel? En de tank bewoog niet dus hij reed niet over AT mijn heen :s

Iemand een verklaring hiervoor?
Dat zijn die kabouters waar ze het over hadden in dit topic :)

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:40
Ben Sniper Elite 3 nou sinds een paar dagen aan het spelen en ik moet zeggen ... hij valt erg tegen :'(

Heb het idee dat je veel minder bewegings vrijheid heb dan bij SE 2.
Ook de schot afstanden zijn erg kort ,veels te kort :/
(Bij SE 2 kon je nog eens sniperen op 300+ meter ... klap hier al in m'n handen als het over de 180 meter komt ;( )

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Heb hem ook sinds dit weekend en ben niet echt amused. Ik heb pas een level of drie gespeeld op Sniper Elite difficulty, maar qua A.I. is het echt een drama. Het is behoorlijk makkelijk, ieder schot is wel een headshot. Enige wat moeilijk is, is het sluipen naar een plek waar je geluidsdemping hebt. Vanaf dan is het een eitje.

Grote afstanden haal ik ook niet, thans tot nu toe is de mogelijkheid er ook nog niet echt geweest.
Ik zag net dat er DLC is dat je Churchill moet beschermen. Dat mis ik een beetje in de game, dat je dingen doet die er toe doen. Allerlei nutteloze figuren uit de oorlog uitschakelen, geeft gewoon minder voldoening.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang dat er games uitkomen zoals Sniper Elite 3 Afrika is mijn Xbox 360 nog niet afgeschreven .
Gewoon en heel goede game is dit die je lang zoet houd .
Ik houd erg van sniper games en met deze aanwinst draait mijn gameconsole nog wel even door .
Bij GameMania gekocht voor €19,90 met inruilgames .
Wat is gamen toch een heerlijk ontspanning .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Lekker hoor 3 nieuwe maps er bij online gratis en voor niks dit heb ik de laatste 3 jaar niet meer meegemaakt gratis dlc

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Kleine bump. Heb me deze aangeschaft, omdat er niks van mijn verlanglijst in de sales zaten en hij met fikse korting op g2play zat. Ben helemaal geen shooterspeler (laatste shooter waren de STALKER-series, en tf2, die zijn al moeilijk als echte shooters te zien), maar de setting in Afrika (ondanks dat ik ook niet van WO2 hou) en de wat meer stealth klemtoon spraken me aan.

Zit nu halverwege missie 4, eerste missies wat moeite gehad met de controls (aangezien ik bijna nooit shooters speel en het dus wat meer gewoon moest worden), en weet niet goed wat te denken. Ik speel op normal (omdat ik vrij noob ben in shooters), en de AI is vrij retarded. Meeste van de tijd zit ik gewoon tussen twee plaatsjes te pendelen om dan de AI af te snipen, aangezien die weinig beweegt en weinig moeite doet om de plaatsen te onderzoeken als je schot niet gemaskeerd is.

Ligt dat aan de normal difficulty? En is co-op de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ga deze morgen voor het eerst spelen, vond sniper elite 4 heel tof (bij een vriend gespeeld) ik kon de ultimate versie van sniper elite 3 voor een 10tje bemachtigen.
Pagina: 1