RN10400 instelproblemen

Pagina: 1
Acties:

• lolkejan
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-01 11:25
Hallo,

ik heb een beetje impulsief een Netgear RN10400 gekocht. Ik probeer de NAS nu te configureren maar het lukt nog niet helemaal. Ik heb al een paar apps geinstalleerd (sickbeard, couchpotato, transmission) maar ik krijg het niet echt werkend, en kan nergens goed en duidelijk vinden hoe ik dit werkend krijg. Ik ben echt een totale noob dus iemand die me hier mee kan helpen?

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
- Wat heb je zelf -precies- geprobeerd? Welke stappen heb je genomen voordat je vast liep...
- "Het" lukt niet, krijg "het" niet werkend. hoe ik "dit" werkend krijg. Dit is te vaag, wat probeer je doen, wat is je doel?

By each crime and every kindness, we birth our future

• lolkejan
Ik heb de eerste instellingen allemaal doorlopen van de apps. Heb een downloadfolder aangegeven bij couchpotato, heb aangegeven waar transmission de downloads moet neerzetten. Heb in couchpotato films toegevoegd die gedownload moeten worden, maar kan geen torrents in de mappen vinden. En het lukt me niet om bij transmission in te stellen dat hij uit die map downloads moet halen, kan die instelling niet vinden.

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Verder terug, de basisconfiguratie is je wel gelukt? Dus IP instellingen, DNS, Gateway, dat soort zaken? NAS op laatste firmware?

By each crime and every kindness, we birth our future

• lolkejan
Ja heb de NAS laten updaten naar de laatste firmware, kan de NAS benaderen vanaf mijn laptop en mijn PC. Mappen zijn inzichtbaar.

• lolkejan
Iemand die nog wat weet?

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

Taygeta

KTM 790 Adventure

Heb je python wel geinstalleerd? volgens mij heb je die nodig om sickbeard etc te laten draaien.
Pagina: 1