Plantronics 780

Pagina: 1
Acties:

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-12-2025
Goedendag,

Ik heb deze headset nu ongeveer een maand of 3 en het gaat me nu irriteren dat hij moeilijk connect via usb. Ik moet de usb plug er soms 7 a 8 keer opnieuw (rustig) indoen anders dan wordt hij niet herkend.
Nou zou je denken dat het een driver probleem zou kunnen zijn en misschien zelfs hardware matig. Alleen ik heb dit gehad op zowel win 7 als win 8. En ben intussen overgestapt op een compleet nieuw systeem incl. behuizing. Enige wat ik heb overgehouden zijn m'n voeding en harde schijven.
Is de driver van plantronics nog niet op orde of is dit een probleem van m'n eigen headset? Als hij het doet dan blijft hij het ook perfect doen.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd om de oorzaak van het probleem te vinden en om het probleem op te lossen?

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10-2025
Misschien een kabelbreuk? Gare USB connector?

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:37
Wij hebben er hier twee in huis, en hebben allebei niet de problemen die jij hebt. 1 Keer erin doet en het werkt gewoon. Ook na herinstallatie van het systeem, waarbij we even niet de drivers van plantronics zelf hadden geïnstalleerd, deed hij het gewoon altijd.
Je kan dus even zonder plantronics drivers kijken of die het dan beter doet. Enige is dat je dan niet je volumeknop op je koptelefoon zelf kan gebruiken.

Edit: de 1 op windows 7, de ander op windows 8.1, beiden dus geen probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Jesserr op 24-06-2014 12:44 ]

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-12-2025
Nou zoals gezegd ben ik dus al van win7 naar win8 gegaan. Compleet nieuw systeem ondertussen qua hardware en behuizing. Drivers up to date. De plantronics is het enige wat niet gelijk herkend wordt. Ik zal de drivers er eens af halen en kijken wat hij dan doet. Hij doet dan alleen geen surround lijkt me.

Edit: geprobeerd zonder drivers en dit maakt geen verschil. Heb de laatste usb 2.0 en 3.0 drivers voor m'n moederbord.

Enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat de usb kabel niet lekker zou zijn. Maar als hij het doet kan je constant bewegen en hij blijft het doen. Heb nu op m'n pc al 6 verschillende poorten geprobeerd. Zowel achter op de pc als op de front poorten.

[ Voor 38% gewijzigd door mike30 op 24-06-2014 21:47 ]

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:37
Lijkt me dan toch aan je kabel te liggen inderdaad. Softwarematig heb je dan toch alles wel geprobeerd.
Pagina: 1