Ervaringen met serverpal.net?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 17:13
Op mijn speurtocht naar een goedkope lifetime license voor directadmin (don't ask), stuitte ik op serverpal.net.

Uiteraard gezocht met google op "serverpal.net legitimate", "serverpal.net review" etc, maar dat levert me geen duidelijke informatie op.

Dus bij deze: heeft iemand hier ervaring mee? Aanknooppunten waarom deze site wel of niet legitiem zou zijn (behalve dan de prijs).

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

slecht gelezen

[ Voor 87% gewijzigd door Fish op 23-06-2014 23:16 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 11:26
en wat is juist het voordeel om dit niet rechtstreeks bij directadmin te bestellen? (voor exact dezelfde prijs...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 00:52
Bij serverpal betaal je eenmalig $79.00, bij directadmin zelf $300.00
Maarja, ik zie inderdaad niet echt in hoe het zou kunnen voor zo'n prijs, je zou ze kunnen vragen hoe ze zo goedkoop kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moppentappers schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:08:
Bij serverpal betaal je eenmalig $79.00, bij directadmin zelf $300.00
Maarja, ik zie inderdaad niet echt in hoe het zou kunnen voor zo'n prijs, je zou ze kunnen vragen hoe ze zo goedkoop kunnen zijn.
Simpel, interne licenties die alleen bruikbaar zijn binnen het netwerk van de hoster. De licentie is dus niet overdraagbaar als je naar een andere hoster gaat.

http://www.directadmin.com/internal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 17:13
Ik heb ze inmiddels op aanraden van @moppentappers een mail gestuurd, simpelweg gevraagd hoe het zit.

@Jeffrey zou kunnen natuurlijk, maar dan kun je interne licensies toch niet op ieder willekeurig IP activeren? Althans, ik kan een IP opgeven in het bestelformulier.

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

NaliXL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:05:
Ik heb ze inmiddels op aanraden van @moppentappers een mail gestuurd, simpelweg gevraagd hoe het zit.

@Jeffrey zou kunnen natuurlijk, maar dan kun je interne licensies toch niet op ieder willekeurig IP activeren? Althans, ik kan een IP opgeven in het bestelformulier.
Dat klinkt niet helemaal oke IMHO

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Pagina: 1