Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
en wat is juist het voordeel om dit niet rechtstreeks bij directadmin te bestellen? (voor exact dezelfde prijs...)
Bij serverpal betaal je eenmalig $79.00, bij directadmin zelf $300.00
Maarja, ik zie inderdaad niet echt in hoe het zou kunnen voor zo'n prijs, je zou ze kunnen vragen hoe ze zo goedkoop kunnen zijn.
Maarja, ik zie inderdaad niet echt in hoe het zou kunnen voor zo'n prijs, je zou ze kunnen vragen hoe ze zo goedkoop kunnen zijn.
Verwijderd
Simpel, interne licenties die alleen bruikbaar zijn binnen het netwerk van de hoster. De licentie is dus niet overdraagbaar als je naar een andere hoster gaat.moppentappers schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:08:
Bij serverpal betaal je eenmalig $79.00, bij directadmin zelf $300.00
http://www.directadmin.com/internal.html
Ik heb ze inmiddels op aanraden van @moppentappers een mail gestuurd, simpelweg gevraagd hoe het zit.
@Jeffrey zou kunnen natuurlijk, maar dan kun je interne licensies toch niet op ieder willekeurig IP activeren? Althans, ik kan een IP opgeven in het bestelformulier.
@Jeffrey zou kunnen natuurlijk, maar dan kun je interne licensies toch niet op ieder willekeurig IP activeren? Althans, ik kan een IP opgeven in het bestelformulier.
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Dat klinkt niet helemaal oke IMHONaliXL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:05:
Ik heb ze inmiddels op aanraden van @moppentappers een mail gestuurd, simpelweg gevraagd hoe het zit.
PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.
Pagina: 1