Goedenavond iedereen,
Een aantal jaren terug heb ik de computer van m'n zoon aardig geüpgrade. Dit is zo een 2 en half jaar terug, dus volgens mij is deze lekker out-dated.
Ik ken niet zoveel van computers en al die toestanden, maar misschien dat jullie me wat zouden kunnen helpen.
Laat ik de vragenlijst maar even gebruiken:
Het is vooral bedoelt als een medium gaming pc. Onder andere Battlefield 4, GTA V, Watch dogs zouden er speelbaar op moeten zijn met medium tot high settings.
Zo ziet ie er op het moment uit, laat je maar gaan over wat er allemaal geüpgrade kan worden en welke informatie je nog nodig zou hebben.
-CPU: Intel Core i5-750 Quad 2.66GHz
-Videokaart (Zelfde als GPU?): ASUS EAH6770 Series
-Moederbord: Asus P7P55D (32 bit, is dit mogelijk om te upgraden naar 64-bit?)
-Ram: Als ik het zo zie in 'Systeem' 4.00 GB waarvan 2.99 beschikbaar
-600 GB aan geheugen
Wat ben ik nog vergeten? Laat het even weten in de reacties.
Alle hulp is welkom.
Wat prijs betreft, maak het maar niet te duur. Ik zou er geen max. op willen plakken, maar zo iets rond 500 euro. Gaat dit niet, dan hoger uiteraard.
Bedankt alvast,
groeten, 2Crazy4You
Een aantal jaren terug heb ik de computer van m'n zoon aardig geüpgrade. Dit is zo een 2 en half jaar terug, dus volgens mij is deze lekker out-dated.
Ik ken niet zoveel van computers en al die toestanden, maar misschien dat jullie me wat zouden kunnen helpen.
Laat ik de vragenlijst maar even gebruiken:
Het is vooral bedoelt als een medium gaming pc. Onder andere Battlefield 4, GTA V, Watch dogs zouden er speelbaar op moeten zijn met medium tot high settings.
Zo ziet ie er op het moment uit, laat je maar gaan over wat er allemaal geüpgrade kan worden en welke informatie je nog nodig zou hebben.
-CPU: Intel Core i5-750 Quad 2.66GHz
-Videokaart (Zelfde als GPU?): ASUS EAH6770 Series
-Moederbord: Asus P7P55D (32 bit, is dit mogelijk om te upgraden naar 64-bit?)
-Ram: Als ik het zo zie in 'Systeem' 4.00 GB waarvan 2.99 beschikbaar
-600 GB aan geheugen
Wat ben ik nog vergeten? Laat het even weten in de reacties.
Alle hulp is welkom.
Wat prijs betreft, maak het maar niet te duur. Ik zou er geen max. op willen plakken, maar zo iets rond 500 euro. Gaat dit niet, dan hoger uiteraard.
Bedankt alvast,
groeten, 2Crazy4You