Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office Online vs Office 365 Online: verschillen?

Pagina: 1
Acties:

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-11 13:47
Ik heb een beetje rondgezocht, maar het wordt me niet helemaal duidelijk.

Ik maak momenteel vrolijk gebruik van Office Online, wat je gratis bij OneDrive krijgt. Maar ik las dat Office 365 ook iets met web apps heeft? Als ik nu kies voor Office 365, wat ga ik er van op vooruit als we het alleen over de online versie hebben? Alleen meer opslagruimte of ook andere dingen? Of blijft Office Online op de opslagruimte na gewoon hetzelfde?

Edit: oh, chips, heb 356 gezet in de topictitel terwijl ik het in de OP wel goed typte :P

[ Voor 9% gewijzigd door TheVivaldi op 23-06-2014 22:34 ]

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is gewoon hetzelfde afaik (althans, de consumer versie).
Desnoods even een 30dagen trial aanmaken

De zakelijke 365 zal waarschijnlijk wel afwijken, dan gebruik je ook sharepoint ipv onedrive.
Kun je ook een trial voor aanmaken.

• TheVivaldi
Dank. Ik bedoel inderdaad de consumer-versie (ben een thuisgebruiker, geen zakelijke gebruiker).

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48

Swerfer

Hmm...

Vistaus schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:20:
Dank. Ik bedoel inderdaad de consumer-versie (ben een thuisgebruiker, geen zakelijke gebruiker).
Binnenkort krijg je wel 1Tbyte Onedrive opslag bij Office 365. Dat alleen is het misschien al waard...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• TheVivaldi
Op zich is dat het wel waard ja, ik zat het er ook over te denken om het daarom te nemen voor dat kleine prijsje per maand. Maar ik vind het ook nuttig om te weten wat er nog meer bijkomt bij Office Online als ik 365 neem. Of nuttig te weten dat er niks bijkomt (behalve die opslag) als dat zo is :P

[ Voor 3% gewijzigd door TheVivaldi op 23-06-2014 22:34 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Swerfer schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:22:
[...]

Binnenkort krijg je wel 1Tbyte Onedrive opslag bij Office 365. Dat alleen is het misschien al waard...
Is dat nou eigenlijk een wijziging die ook voor bestaande klanten geldt, en gewoon stapsgewijs wordt uitgerold? Ik heb nog steeds maar 25GB in mijn P1 plan.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TheVivaldi
sanfranjake schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:51:
[...]

Is dat nou eigenlijk een wijziging die ook voor bestaande klanten geldt, en gewoon stapsgewijs wordt uitgerold? Ik heb nog steeds maar 25GB in mijn P1 plan.
Komende maand (juli) wordt die wijziging uitgerold aan nieuwe en bestaande klanten.
Pagina: 1