Mijn dochtertje heeft mijn macbook pro laten vallen. Laptop begon vervolgens minder te presteren. Applicaties openden en deden het vervolgens niet. Opnieuw opstarten om het probleem op te lossen werkte niet. Sterker nog, ik kreeg een vraagteken te zien bij het opstarten. Op een gegeven moment kon ik helemaal niet meer opstarten en kwam ik niet verder dan dit vraagteken.
Ik ging ervan uit dat mijn harddisk gecrashed was. Vandaag heb ik een nieuwe SSD gekocht en de bestaande schijf vervangen.
Ik heb de installatiedisk geplaatst en ben vervolgens naar Schijfhulpprogramma's gegaan om de nieuwe schijf te formatteren, voordat ik het besturingssysteem kan installeren.
Hier ervaar ik een probleem. Ik selecteer de nieuwe schijf, ga naar Wissen, zet de structuur op Mac OS Uitgebreid (journaled) en klik op Wis...
Wis als antwoord op 'weet u het zeker' geeft echter de volgende foutmelding:
Wissen van de schijf mislukt. Het wissen van de schijf is mislukt met de fout:
POSIX reports: the operation couldn't be completed. Cannot allocate memory.
Wat doe ik verkeerd? Dank!
Ik ging ervan uit dat mijn harddisk gecrashed was. Vandaag heb ik een nieuwe SSD gekocht en de bestaande schijf vervangen.
Ik heb de installatiedisk geplaatst en ben vervolgens naar Schijfhulpprogramma's gegaan om de nieuwe schijf te formatteren, voordat ik het besturingssysteem kan installeren.
Hier ervaar ik een probleem. Ik selecteer de nieuwe schijf, ga naar Wissen, zet de structuur op Mac OS Uitgebreid (journaled) en klik op Wis...
Wis als antwoord op 'weet u het zeker' geeft echter de volgende foutmelding:
Wissen van de schijf mislukt. Het wissen van de schijf is mislukt met de fout:
POSIX reports: the operation couldn't be completed. Cannot allocate memory.
Wat doe ik verkeerd? Dank!