Toon posts:

welke ati videokaart voor games.

Pagina: 1
Acties:

gamepc1986

Topicstarter
Hallo allemaal ben tijdje uit PC wereld geweest.

Ben nu i7 PC aan het bouwen socket 1150
Nu tijdelijk heb ik de CPU g3220 Der in totdat ik in augustus de i7 koop.

Me huidige setup nu is

Coolermast haf xb
16gb ddr3 1333
Sata schrijf 250gb
Corairs voeding 650 watt
Moederbord gigabyte ga-z87-hd3
Corsair koeling h100
CPU g3220
2 enermax fans front 14cm
1 enermax fan rear 12 cm

Nou zoek ik dus videokaart niet meer als 250 euro om recente games vloeiend te spelen zoals crysis 3 liefst ati omdat dat me merk is.

Graag jullie reactie. Vriendelijk groeten martin

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom een i7? Een i5 is voor games net zo zinnig.

Verder zijn ATikaarten al een tijd niet meer op de markt, je zult bij AMD moeten kijken.

Met een budget van 250 euro kun je prima naar een 280x kijken, die zijn momenteel precies voor dat bedrag te vinden.

gamepc1986

Topicstarter
Bedankt voor je reactie terw_Dawn welke i5 raad je me aan speel niet super veel games ben enkel fan van crysis en startrek online .

Sorry wist niet dat ati nu AMD heet welke serie bedoel je precies zou u me link willen geven? .

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een i5 4670 is al een hele leuke, voor games voegt een i7 niet veel toe.

En welke 280x, tja, dat ligt een beetje aan je merken voorkeur. Ik zou geen referencekaart nemen (dus met een standaard koeler erop) omdat die veel geluid maken. Maar pak er eentje met een fatsoenlijke koeler. De ene 280x is wat sneller geklokt dan de andere, maar gigantische verschillen ga je daar niet tegenkomen.

• larsje
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ATI is AMD geworden dus dat is je keus dan persoonlijk zou ik voor een i5 gaan en je prijsverschil tussen de i7 en I5 investeren in je video kaart. Speel je veel shooters dan lijkt een groter Vram op de videokaart je een voordeel in frame rates oplevert. Belangrijk hierbij is de resolutie waarop je speelt.

Succes met bouwen

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-01 15:03

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

hier is de 280x OC

En wat is je budget voor de processor

[ Voor 89% gewijzigd door evilweed op 23-06-2014 20:46 ]

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

• larsje
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zou ook voor een Gaming of direct cu kaart gaan. De overklok die fabrikanten doen is meestal niet schokkend. Maar het lawaai dat sommige koelingen maken. Kijk in de bbg en op tweakers bij de Pricewatch. Hier staan ook reviews van de kaarten zelf dat kan wellicht helpen met je keuze

gamepc1986

Topicstarter
Beste Tweakers ik stel jullie reactie erg op prijs ik zal opzoek gaan na de 4670 en de AMD 280x van mij mag de topic dicht heb alles wat ik wil weten.

Nogmaals bedankt
Pagina: 1