Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Destiny preview: pc...

Pagina: 1
Acties:

• Nha
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Op de 2de pagina staat er
Doordat Destiny in eerste instantie wordt gemaakt met de pc, Xbox One en PlayStation 4 in het achterhoofd,
Echter komt Destiny nog niet naar de PC. Er zijn momenteel zelfs nog geen plannen voor. Verschillende artikels op andere sites bevestigen dit en David Dague, Community Manager van Bungie, gaf het zelf toe in een interview met Angry Joe dat pc momenteel niet gepland is, maar dat het ook niet uitgesloten is.

Als er in de preview bedoeld werd dat het spel is gebouwd met (o.a.) pc in het achterhoofd maar niet als gepland platform, dan lijkt dit toch niet het geval volgens een Eurogamer artikel.
Parsons also said creating and releasing a PC version of Bungie's shared world shooter would not be as easy as many believe, because all versions of the game connect to the same persistent video game world, which itself extends to multiple platforms.

"It is not nearly as simple as you think," he said. "It is one central world no matter what the platform, and so that requires lots of intensive thought.

"Frankly, it's not a thought we can spend time thinking about right now. Just building up the game and putting it across generations of platforms, and working on platforms we've never worked on before with the PlayStation 3, these are very big challenges. I'm thankful we have the engineering team we do."
Toegegeven het artikel is van april dit jaar, maar zo heel lang geleden is dat nu ook weer niet. De Parsons uit de quote hier is Pete Parsons, COO van Bungie.

Voor zover ik kan zien is de zin uit de preview dus verkeerd. Het resultaat was dan ook dat sommigen geloofden dat er een PC port ging zijn, terwijl dit momenteel dus niet eens gepland staat. Als dat toch het geval zou zijn zou een bronvermelding niet misplaatst zijn imo.

Ik had het vrijdag al in de comments gezegd en ging deze forum post wat vroeger maken maar uiteindelijk vergeten.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een jaar geleden bij Bungie op kantoor geweest en toen werd de game daar intern ook gewoon op pc gespeeld. Daar waren de dames en heren van Bungie zelfs trots op. Maar dat was een interne versie, omdat er een game nu eenmaal op pc's gemaakt wordt. Daar komt mijn verwarring vandaan. Een Windows-versie is echter nooit aangekondigd en dus is het verwarrend om die te noemen. Ik heb de tekst inmiddels aangepast. Dank voor de opmerkzaamheid.l;

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vanochtend stond in ander artikel van activision dat "Destiny" zich uitermate goed ontleend voor PC als platform. fijn die duielijkheid :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards