[HELP] Hitman absolution - Zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undefined418
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-01 19:55
Beste mensen :)

Al een tijdje wil ik hitman absolution spelen.
Na de instalatie en het opstarten van de game zie ik de producenten.
Eigenlijk dus het intro stukje... Wat overig heel lang duurt.
Normaal gesproken zou na de intro het menu te voorschijn moeten komen.
Hier gaat het fout.
Scherm 1 blijft zwart (maar wel aan) en scherm 2 geeft nog wel beeld.
Op scherm 1 en 2 heb ik ook geen muis indicator meer of zie ik iets bewegen.
Na een Alt + tab kom ik wel weer gewoon in windows, alleen als ik terug ga naar de game dan beginnen alle 2 mijn schermen te knipperen.

Na eindeloos zoeken op internet, fixes te hebben gedownload, patches geprobeert, instellingen gewijzigd, complicatie modes aangepast en zelfs herinstalleren (misschien wel al 3 keer) bleef mijn probleem maar door gaan.

p.s. ik speel dit spel via steam.

wat ik hierna heb geprobeert was mijn 2de scherm helemaal los koppelen en het nog is proberen.
Dit werkte gek genoeg.
Helaas is het zo na dat ik de game had afgesloten (toen hij werkte), en de game weer probeer op te starten met 1 scherm dat hij het zelfde probleem geeft als wat hier boven staat aangegeven.

Zoiezo is het naar mijn zin enorm raar dat dit gebeurd met 2 schermen, laat staan met 1 scherm.

Heeft iemand een suggestie of misschien een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
_/-\o_ Alvast superbedankt!

Specs:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8350 Black Edition€ 152,80€ 152,80
1ASRock 970 Extreme4€ 73,-€ 73,-
1MSI Radeon R9 270X GAMING 4G€ 195,85€ 195,85
1WD Black WD7500BPKT, 750GB€ 64,92€ 64,92
1Acer G226HQL Zwart€ 103,-€ 103,-
1Philips 196V4LAB2 Zwart€ 80,-€ 80,-
1Razer Electra Essential Gaming & Music Headset Stereo (Groen, Zwart)€ 53,90€ 53,90
1Steelseries Apex (Qwerty)€ 85,99€ 85,99
1Oculus Rift€ 0,-€ 0,-
1Corsair XMS3 CMX8GX3M2A2000C9€ 97,47€ 97,47
1Cooler Master Silent Pro M2 850W€ 127,45€ 127,45
1Samsung 840 series Pro 128GB€ 93,90€ 93,90
1C01U Microfoon (USB)€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.128,28

[ Voor 9% gewijzigd door undefined418 op 23-06-2014 18:19 . Reden: Nederlandse zins opbouw verbetert xD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Wellicht dat je in Spielerij - Problemen & Vragen meer reacties krijgt, ik verplaats je topic daar even naar toe :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:52

Nemesizz

Untouchable

Gebeurt het alleen bij Hitman of ook andere games?

Paar dingen waar je rekening mee kan houden/proberen:
1) Zorg dat je geen internetbrowser in de achtergrond open hebt staan, browsers van tegenwoordig maken gebruik van hardwareversnelling (van de videokaart) en dan willen ze nog wel eens 'vast' komen te zitten op medium clockspeeds (in het geval van Radeons) en als je dan een game start heb je of geen performance of de boel gaat raar doen (crashes, BSoD, GSod, enz enz). Dus geen browser open.

2) Ook geen mediaplayers (welke dan ook) op de achtergrond open hebben staan, zelfde verhaal als de browsers, mediaplayers van tegenwoordig gebruiken ook hardwareversnelling van de videokaart en kan dus ook dezelfde problemen veroorzaken als browsers (kaart blijft dan 'vast' op te lage snelheid).

3) Dubbele (of meer) schermen betekend dat de kaart ook op een hogere snelheid moet draaien dan met een enkel scherm (deze snelheid verschilt per serie, maar met 1 scherm 'idled' je kaart iets met 157Mhz core en 300Mhz mem, met een dubbel scherm is dit vaak al 400Mhz core 900Mhz mem). Als de kaart met een dubbel scherm niet omhoog gaat qua snelheid kan de boel ook crashen of raar doen.
Echter, ook hier kan de kaart 'vast' komen te zitten (ja echt |:( ) en als je dan een game start (je raad het al) kun je ook rare problemen krijgen.

Wat je kan proberen, is met een programma als Afterburner of een CCC Overdrive profiel de kaart forceren om op de maximum snelheid te draaien (dus maximum core, geheugen, en de bijbehorende juiste voltages).
Als al die punten ook niet helpen kan het ook gewoon aan de game liggen (vandaar de vraag ook of je het met andere games ook hebt).