Hoi tweakers,
Aangezien ik er niet echt veel verstand van heb hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
Het volgende systeem heb ik samengesteld, is hier kritiek op? Welke onderdelen moeten/kunnen anders?
Graag wat advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, als een amateur..
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
+/- 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de hardware. Muis/toetsenbord etc is er.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Neen
Ga je overklokken?
Neen
Videokaart: Club 3D Radeon R9 280x royalQueen pricewatch: Club3D Radeon R9 280X royalQueen
CPU: AMD FX-4300 pricewatch: AMD FX-4300 Boxed
Voeding: Aerocool 550 watt 2x PCIe - staat niet in de pricewatch? -
Kast: Aerocool V3X black edition midi tower http://tweakers.net/product/352162/aerocool-v3x/
DVD: DVD reWriter (is dit van wezenlijk belang of is het prima als er wat in zit?)
HDD: SSD ADATA Premier Pro sp600 (128 GB) (nog niet naar een gewone gekeken, maar dat maakt voor mij ook niet bijzonder veel uit, als het schijfje maar wat opslag heeft, sugesties? pricewatch: Adata Premier Pro SP600 128GB
Mobo: ASRock 970 Extreme3 R2.0 pricewatch: ASRock 970 Extreme3 R2.0
Geheugen: ADATA 8 GB DDR3 1600 pricewatch: Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600W4G9 (grijs)
Dit zit zo ongeveer op 625 euro(Alternate, kan vast goedkoper)
Alvast bedankt
Aangezien ik er niet echt veel verstand van heb hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
Het volgende systeem heb ik samengesteld, is hier kritiek op? Welke onderdelen moeten/kunnen anders?
Graag wat advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, als een amateur..
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
+/- 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de hardware. Muis/toetsenbord etc is er.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Neen
Ga je overklokken?
Neen
Videokaart: Club 3D Radeon R9 280x royalQueen pricewatch: Club3D Radeon R9 280X royalQueen
CPU: AMD FX-4300 pricewatch: AMD FX-4300 Boxed
Voeding: Aerocool 550 watt 2x PCIe - staat niet in de pricewatch? -
Kast: Aerocool V3X black edition midi tower http://tweakers.net/product/352162/aerocool-v3x/
DVD: DVD reWriter (is dit van wezenlijk belang of is het prima als er wat in zit?)
HDD: SSD ADATA Premier Pro sp600 (128 GB) (nog niet naar een gewone gekeken, maar dat maakt voor mij ook niet bijzonder veel uit, als het schijfje maar wat opslag heeft, sugesties? pricewatch: Adata Premier Pro SP600 128GB
Mobo: ASRock 970 Extreme3 R2.0 pricewatch: ASRock 970 Extreme3 R2.0
Geheugen: ADATA 8 GB DDR3 1600 pricewatch: Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600W4G9 (grijs)
Dit zit zo ongeveer op 625 euro(Alternate, kan vast goedkoper)
Alvast bedankt
[ Voor 49% gewijzigd door cemedia op 23-06-2014 17:23 ]