Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fergers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 14:09
Hoi Tweakers,

Vorige week heb ik een poging gewaagd om het scherm van me Nexus 5 te vervangen, hierbij heb ik alleen het front glas besteld en moest dus het lcd van het front glas loskrijgen. Helaas is dit niet gelukt en heb toen toch maar voor 120 euro een lcd/front glas besteld op internet.

Afgelopen vrijdag kreeg ik deze binnen en ben mijn nexus 5 weer in elkaar gaan zetten en moest alleen mijn power knop en Volume knop nog even overzetten. Ik kwam er toen achter dat mijn power knop kwijt was en heb overal gezocht alleen niets kunnen vinden. |:(

Ik heb goed gezocht op internet alleen kan nergens een leverancier vinden die deze knopjes voor 15 juli kan leveren. Ik heb op Ebay uiteraard wel wat kunnen vinden maar dat kwam uit spanje of Honk kong en de levertijd was allemaal vrij lang.

Heeft er iemand een tip waar ik de power knop zou kunnen bestellen of eventueel direct kan ophalen? Ik woon in de omgeving van Rotterdam.

Thanks! :)

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 19:46
Er is een speciaal topic voor dit soort vragen en suggesties. :) Accessoires voor de Google Nexus 5

De CSL/OT kroeg !

• fergers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 14:09
Bedankt voor het verplaatsen!

[ Voor 59% gewijzigd door fergers op 23-06-2014 17:29 ]